Skocz do zawartości

qromba

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Wojto
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia użytkownika qromba

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. Idealny napęd w gravelu jeśli ma pełnić rolę roweru turystycznego przewożącego bagaż, to przód 46x30, tył 12-36 mam tak i jestem bardzo zadowolony zwłaszcza jak mam 7% średniego nachylenia na 13 km i 5 kg bagażu na rowerze
  2. O torbie pisałem tutaj: http://www.bikepacking.com.pl/duza-torba-podsiodlowa-blackburn-outpost/ Jeżdżę z nią już jakiś czas i nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Uprząż, to świetne rozwiązanie zwłaszcza jeśli transportuje się rower środkami komunikacji lub sypia na poddaszach wiat i schronów ;) A worek dodatkowo można wykorzystać do innych celów np. do gaszenia ogniska: https://www.youtube.com/watch?v=KYZ7-St9Sek
  3. Zdejmowanie gramów?Ustrojstwo które będziesz ciągnąć waży 4,5 kg a Ty chcesz zdejmować gramy? A co do podskakiwania przyczepki na nierównościach to bez przesady, nikt nie mówi, że to piłka. Najlepiej jak zapakujesz się i przejedziesz po mieście, poskaczesz z przyczepką z wysokich krawężników, zjedziesz kilka razy po schodach i będziesz wiedzieć czego spodziewać się na trasie.
  4. Jeżeli przyczepka będzie wykorzystywana w terenie to szeroka opona ma głęboki sens.Ja użytkowałem w przyczepce koło 26 cali z oponą Continental Race King 2.2 i dobijałem ją wysokim ciśnieniem dzięki czemu przyczepka właśnie skakała na przeszkodach - podbijanie przyczepki to jej super cecha, która pozwala pokonywać sprawnie przeszkody - pamiętaj, że przyczepkę ciągniesz, więc lepiej gdy przyczepka "sprężynuje" na przeszkodach, niż gdy się przez nie przetacza.Niskie ciśnienie zwiększy opory toczenia a trzeba pamiętać, że przyczepka to dodatkowy ogon z konkretnym ciężarem wiezionym w sakwach.Ciężar opony nie ma większego znaczenia wobec wagi samej przyczepki oraz bagażu 200 g nie robi żadnej różnicy, na trasie w żaden sposób nie odczujesz różnicy, nie ma się co oszukiwać.
  5. Crosso Dry pasują idealnie i dodatkowe troki nie są potrzebne aby stabilizować te sakwy, wręcz przeciwnie, nie stosowałbym troków, bo po ześlizgnięciu mogą zahaczyć o coś, wplątać się w szprychy i może nastąpić problem.Moim zdaniem z tym przegubem jest coś nie tak.W mojej był prosty.Skrzywienie może nie mieć bezpośredniego wpływu na jazdę, ale w określonych warunkach może wpływać na zachowanie przyczepki a w efekcie na Twoje bezpieczeństwo.Zapytaj producenta, czy taki stan przegubu jest normalny.Mnie przyczepka wypięła się tylko raz po wjechaniu w ciemnościach w mega dziurę przy próbie wyminięcia stada dzików przechodzącego przez drogę.Ja z przyczepka jeździłem tak jak na poniższym filmie:
  6. Ciekawa sprawa z tym suportem.Mam dokładnie ten model Fuji.Łącznie od marca przejechałem nim jakieś 1200 km głównie do pracy i po okolicznych terenach, ale ostatnio zrobiłem nim trasę 450 km po wschodzie polski ( http://www.bikepacking.com.pl/niski-biesy-i-przemyskie-czyli-wiatka-chatka-i-zamek/ ) z obciążeniem w postaci bagażu po czasem niezłych wertepach i jak do tej pory nie zaliczyłem ani jednego padu łańcucha przy czym zaznaczam, że roweru nie oszczędzam.Wszystko pracuje idealnie, więc ciekawi mnie opisywana przez Ciebie sprawa z suportem.
  7. Cześć. Nazywam się Wojtek i prowadzę bloga bikepacking.com.pl Chciałbym tego bloga udostępnić wszystkim zainteresowanym publikowaniem relacji z własnych wycieczek, opisów używanego sprzętu, zastosowanych rozwiązań, opracowanych wynalazków jak np. niezwykle ciekawe koszyki z powyższego postu.Oczywiście usostępniając bloga nie będę sie już pod nim podpisywac jako właściciel.Nadal będę posiadac prawa do domeny i będę zarządzać wpisami dbając o zgodność z regulaminem i zatwierdzając posty, ale każdy autor będzie posiadać swoją mini stronkę ze zgrupowanymi wpisami których dokonał. Oczywiście blog przejdzie drobne przeobrażenie.Pojawią sie przede wszystkim strony autorów z krótką notką na ich temat i zdjęciem, oraz mozliwość dodawania szczegółowych map z przejazdu np. na bazie pliku gpx które będa przeliczać automatycznie dystans i ukazywac go w poście.Zniknie w menu sekcja galeria i główna oraz OutBP, zostaną one zastąpione przez jakieś inne działy.W info zniknie moja osoba a pojawi sie zaproszenie do publikacji jako Bikepacking Klub.Bazą dla rozwoju bloga sa obecne moje wpisy, choc tak jak napisałem powyżej zniknie sekcja galeria oraz OutBP.Nie zamierzam - przynajmniej na razie - zmieniać szaty graficznej.Uważam, że jest wystarczająca i przede wszystkim przejrzysta.Logo również ma zostać niezmienione.Ostatnia sprawa.Istnieje mozliwość założenia stowarzyszenia prostego i scedowania przeze mnie na jego rzecz domeny oraz wszelkich praw do serwisu.Stowarzyszenie musi mieć zarząd min. 3 osobowy, który może się zmieniać.Składki moga utrzymywać opłatę za roczne utrzymanie serwera i domeny a także np. organizowany raz do roku zlot bikepackingowy.To tak w skrócie.W ten sposób wszyscy sympatycy bikepackingu będą posiadac własna stronkę np. na wzór strony bikepacking.cz ale bez centralnego zarządzania lecz raczej z rozproszona grupa autorów, przez co strona może zyskać, bo każdy wpis prezentowac może różne, czesto skrajne podejście do tematu.Na koniec uwaga.Całość miałaby funkcjonować na zasadzie non-profit z jednoczesnym wykluczeniem możliwości przeobrażenia w przyszłości tego co powstanie na gruzach obecnego bloga w działalność komercyjną (bez względu na rozwój sytuacji, propozycje, chęci, itd.) - jest to podstawowy wymóg. Zanim jednak poczynię w ww. kierunku kroki chciałbym wiedzieć czy jesteście zainteresowani takim serwisem/blogiem. Ze względu na duży stopien skomplikowania tematu wolałbym omawiać te kwestię mailowo - mój adres wojciech.ugrewicz@gmail.com
  8. Sprzedam dwa koszyki na bagaż Passport Lug Cage mocowane do widelca rowerowego lub amortyzatora.Koszyki stanowią część systemu bikepackingowego ale można je również wykorzystać do wycieczek z sakwami, aby poszerzyć możliwości przewozu bagażu.Można na nich mocować bagaż w workach wodoodpornych.Koszyki są używane, ale ich stan jest bardzo dobry. Taśmy mocujące są trochę brudne, ale nie będę się wygłupiać i czyścić je tylko po to, aby sprzedać - po jednej przejażdżce w błocie będą wyglądały tak samo... Sprzedaję dwa koszyki w cenie jednego czyli za 100 zł.Do umieszczenia na widelcu trzeba dokupić opaski montażowe - mocowań nie było ich w komplecie i nie są oferowane przez producenta.Oczywiście jak ktoś ma w widelcu otwory, to nie potrzebuje dodatkowych mocowań. O mocowaniach jak zresztą o koszykach piszę na swym blogu: http://www.bikepacking.com.pl/dodatkowe-koszyki-na-bagaz-mocowane-na-przednim-widelcu/. Więcej zdjęć: http://www.bikepacking.com.pl/passport-lug-cage/Mocowania można obejrzeć we Wrocławiu, doradzę też jak je zamocować, pokażę dodatkowe opaski.Oczywiście mogę wysłać całość w Polskę - koszt wysyłki 20 zł, wysyłam tylko kurierem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...