Skocz do zawartości

GrzeHu

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Skąd
    Białystok

Ostatnie wizyty

144 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika GrzeHu

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

20

Reputacja

  1. Wożę swojego małego w hamaxie siesta w gravelu na oponach 35c. Nie ma zadnego problemu, tylko pompuje je mocno do 5 bar praktycznie. Samo fotelik daje dostateczna amortyzacje, aczkolwiek jezdze tylko po asfalcie praktycznie, na zadne szutry staram sie nie zapuszczac.
  2. To chyba perspektywa zdjęcia, tam nie było idealnie równo. W rzeczywistości siodełko nie ma az takiego spadku. A mi się wydawało, ze to jeszcze małe wyciągnięcie, bo to sztyca 350 mm i jeszcze sporo zapasu zostało a w poprzedniej ramie miałem 400 mm bo rura podsiodlowa byla jeszcze krótsza. Po prostu długie nogi. Taka uroda, co poradzisz, a dodatkowo nic nie wyszło szeroka Tu wersja szosowa, tylko z niezmienionym jeszcze mostkiem 80 mm który został z poprzedniego roweru:
  3. Rama: Kinesis Tripster AT - Arran Blue, roz. 57 Widelec: Kinesis full carbon Stery: Fsa zintegorwane Koła: wersja szosa: Mason x Hunt 4 seasons + Schwalbe Pro One 28c załozone tubeless wersja gravel: Hunt 4 seasons gravel + Panaracer gravelking 35c załozone tubeless (planowana wymiana na coś szerszego w przyszłości, chociaz e i tak mierza na ych obreczach 37-38mm) Kaseta: wersja szosa: 105 5800 11-32 wersja gravel: cs-hg800 ultegra 11-34 Tarcze: wersja szosa: Ultegra SM-RT800 160mm wersja gravel: SLX SM-RT66 160mm Korba: 105 5800 50-34 172.5mm + miernik mocy 4iiii suport: Ultegra Klamkomanetki: RS505 - hydrauliczne Przerzutka tył: 105 5800 GS Przerzutka przód: 105 5800 Łańcuch: KMC X11 Hamulce: Ultegra BR-RS785 Post mount Mostek: Ritchey comp 110mm Kierownica: Ritchey Wcs Evo Max 420 mm Dzwonek: Knog Oi Koszyki na bidon: Lezyne Flow Cage x3 Sztyca: Deda zero 100 Siodło: Selle Italia Max Flite Gel Flow Owijka: Supacaz Super Sticky Kush Mocowanie komputerka: Wahoo Elemnt Bolt Pedały: Look Keo Easy W konfiguracji szosowej razem z wszystkimi koszykami na bidon, mocowaniem wahoo oraz dzwonkiem rower waży około 9.7kg. W wersji gravelowej troszkę ponad 10 kg.
  4. Rama 57 na moje 184 CM i 89 przekrok. Nie ma opcji że za mała. Mostek dość długi dałem 110mm i mało podkładek. Pozycja mi odpowiada bo dużo na szosie tez jeżdżę na drugim komplecie kół. Dyskomfortu brak. Ustawienie siodla do korekty jest na pewno. Testuje rozne opcje. Ogolnie wielkosc ramy, odleglosc siodlo - kierownica, wysokosc siodla obliczone na podstawie kalkulatora Eddy fit z competitve cycling i mi pasuje. Zrobilem juz trase ponad 100 km i zadnego bóu nie zaobserwowalem. Jedynie z siodlem lekki problem, bo troche obciera, a mam je przelozone z poprzedniego roweru i tam problemu nie bylo.
  5. Trochę popadało, nie kurzy sie tak mocno więc testing nowego nabytku w wersji gravel:
  6. Ja bym bral Ridleya. Przede wszystkim temu, że wg mnie jest ładniejszy. Aluminiowe ramy Cube są też dosyć ciężkie, a lakier łatwo się wyciera (wiem bo mam Cube'a, aczkolwiek innego).
  7. W tej chwili mam 35c i miejsca jeszcze sporo, 38c spokojnie wejdzie, a moze nawet i 40c. Jak wrócę do domu to pomierzę. Zwróć uwagę tylko na rozmiarowke Cube, bo ma dziwną Ja mam 59 co tak naprawdę odpowiada 56 u innych producentów.
  8. Nie wiem czy mega zaista, na pewno brudzi się dość mocno ten kolor i wyciera trochę, ale jest gruba, dobrze tłumi drgania i jak dla mnie bardzo wygodna. No i dobrze się jej ręce trzymają.
  9. Ja mam zlozonego gravela na tej ramie: https://www.cube.eu/en/products/trekking/sl-road/cube-sl-road-pro-grey-black-flashgreen-2016/ bo po roku jeżdżenia fitnessem doszedlem do wniosku ze jednak chce gravela. Jesli chodzi o komfort i wygode to nie ma problemu, dalem tylko stosunkowo krotki mostek 80mm. Porownywalem sobie przed przerobkami geometrie sl road pro z geometriami szosowek endurance od cuba i wygladaly bardzo podobnie. Aczkolwiek jest to dość ciężka rama bo prawie 2kg no i ja mam widelec aluminiowy tez prawie 1kg.
  10. To Octane One Kode? Prezentuje się super, jak wagowo wygląda?
  11. Mój frankenbike, czyli fitness przerobiony na gravela. Historia jest taka, ze rok temu kupiłem sobie fitnessa Cube'a, ale po kilku tys przejeżdżonych nim poznałem trochę bardziej swoje potrzeby i doszedłem do wniosku, ze to czego chce to jest jednak gravel. Z racji, ze chciałem koniecznie hydrauliki a koszt takich graveli zaczyna się od 6k w gore to skorzystalem z promocji na black friday i za troche ponad 2k zrobiłem upgrade do hydraulicznej 105-tki ze zmiana kierownicy na baranka. Porowynywalem sobie geo z szosowymi odpowiednikami Cube'a i wychodzi podobnie. Górna rura mogłaby być trochę krótsza, ale mam w miarę krotki mostek 80mm który to rekompensuje. Może nie jest to idealnie ekonomiczne podejście, ale wszystko po kolei dobieram pod siebie. W planach dorwanie gravelowej ramy na promocji (najchętniej Kinesis Tripster AT) i ostatecznie skończy się to całkowicie customowym buildem, a cube wróci do pierwotnej konfiguracji jako typowy commuter.
  12. Jak w temacie kupię koła 28" pod tarcze z szybkozamykaczami. Waga kompletu do 2kg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...