radhar- mam podobny dylemat z tym tłumikiem, też nie wyczuwam jakiejś znaczącej różnicy. Na poziomie sagu różnice są w granicach 0,3-0,4cm pomiędzy tymi trybami więc bardzo malutko. Wiem, że to żadne rozwiązanie ale ja zrezygnowałem z pozycji full open i tak ustawiłem dźwignię w manetce, że blokuje mi amor w drugim położeniu, to znaczy jeżdżę tylko w pozycji medium a naciśniecie dźwigni na manetce powoduje przejście do pozycji firm/lock, na plus tego rozwiązania jest znacznie krótszy zakres ruchu dźwigni palcem z medium do firm Nie wiem czy tak powinno być ale foxa mam nowego wiec myślę, ze skoro tak wypuścili z fabryki to tak powinno być, trochę dziwi mnie taki mały zakres różnicy między trybami, bo jest on niemal nie wyczuwalny podczas jazdy. Piszę "niemal" celowo, bo sag jednak wskazuje na jakieś różnice ale w terenie tego nie odczuwam jak dla mnie bezsensu :/