Skocz do zawartości

Branza

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Artur

Ostatnie wizyty

180 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Branza

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

23

Reputacja

  1. Jeśli masz zamiar się ścigać szczególnie w górach to kupuj rower lżejszy. Dwa centymetry skonu przy dobrym ustawieniu amortyzatora nie odczujesz a wagę roweru na długich maratonach i podjazdach już tak. Lżejszy rower szybciej pojedzie do górki a na technicznych zjazdach najbardziej liczy się twoja technika. Spark RC 900 Team ma inne lżejsze włókno węglowe w ramie. Osobiście posiadam Scott Spark RC 900 Pro z 2018r i poza hamulcami nic bym w nim nie wymienił. Zwróć tez uwagę że Trek w nowym Supercaliber daje damperowi tylko 60mm skoku minimalizując przy tym straty na wahaczach a Scott daje super rozwiązanie w trzystopniowej blokadzie amortyzatora.
  2. Branza

    [lekki Full 29 cali]

    Rower już kupiony ale wydaje mi się że lekkie fulle 29er to sa w granicach 11kg a nie jak te ponad 14 kg. Oczywiście cena roweru swoje zrobiła ale to nadal kowadło a nie rower tym bardziej że planujesz na nim robić spore dystanse po zróżnicowanym terenie.
  3. Śmiem twierdzić że stopniowanie 1-12 przy blacie 32 na skrajnych przełożeniach daje ci to samo co przy napędzie 2-10. Kupując rower z napędem 1-12 trzeba brać po uwagę że często trzeba będzie dobierać przedni blat pod profil trasy i nikt mi tu nie powie że nie dokręcając na zjazdach lub mając za mały blat strace tyle co na podjazdach z niedobranym a za dużym blatem !!! Wydaje mi się że kompletnie nie trafiłeś z porównaniem napędów. Ogólnie posiadam rowerek z napędem 2-11 ale zdarza mi się też pojeździć z napędem 1-12 XO1 i jednak jednoblat jak dla mnie jest lepszy
  4. Branza

    [rower] Trek Superfly

    Posiadam Trek SF 6 z 2017r. Przejechane ma już dwa pełne sezony i troche ponad 4,5k km. W tym czasie trzy razy wymieniałem łożyska w tylnej piaście i dwa razy bębenek. Na jesień znów tylna piasta mi sie zaczęła upominać o serwis. Obręcze Mustanga często trzeba centrować. Doszedłem do wniosku że chyba będe zmieniał koła i piasty w rowerze. Znany na forum Daveo zaproponował obręcze DT XR 391 er a ja chce ten zestaw na piastach DT 350 Ratchet. Czy jest sens odchodząc ten rower wydając na niego tyle kasy i ile mogę zyskać na wadze roweru po tych zmianach. Budżet to 2k na części. Rowerek oczywiście ściga się w maratonach Cyklokarpaty więc łatwo nie ma.
  5. W Scott Spark RC 900 Pro damper blokuje się na beton. Przedni amortyzator także można zablokować całkowicie lub używając pokrętła na koronie prawej goleni wyregulować jego ugięcie podczas całkowitego zablokowania na manetce.
  6. Kupowałem w tym roku Scott Spark RC 900 Pro rocznik 2018. Z tego co mi na sklepie powiedziano aby zachować gwarancje na amortyzator i damer muszę te dwa elementy serwisować przynajmniej raz w roku. Serwis polega na tym że rower przywożę do sklepu, sklep rozbiera te dwa elementy i wysyła do serwisu Foxa. W przypadku serwisu RockShox pewno jest inaczej ale popytraj dokładnie.
  7. Wszystko się zgadza. Mój trening trwał dwie godziny, w tym czasie z baterii ubyło 21%
  8. Wahoo Elemnt Podczas dwugodzinnego treningu bateria została wyczerpana o 21%. W tym czasie sparowane były z komputerkiem czujniki Cad, HR i Speed oraz połączony był telefon przez BT lub ANT+. Mój telefon posiada ANT+ ale aby sparować go z urządzeniem Wahoo muszę włączyć BT więc tak naprawdę nie wiem jakiego wtedy protokołu używają urządzenia do komunikacji. Strava po ANT+ w telefonie wykrywa czujniki nawet jeśli w telefonie nie mam włączonego BT. Co do ładowania podczas jazdy, jeśli zamontuje GPS na mostku to Elemnt nie mogę ładować, kabel nie zmieści się miedzy mostkiem a urządzeniem ( mam obniżony mostek a szkoda mi obcinać rurę sterową ( u ciebie może nie być problemu ) ale na tym samym uchwycie zamontowanym na kierownicy lub gdy użyję uchwytu na wysięgniku to z ładowaniem nie ma problemu.
  9. Tak się zastanawiam czy ten Giant naprawdę tyle waży czy karbonowa rama Canyona taka ciężka.
  10. Na kanale SzajBakj w filmie "Napęd Sram GX Eagle kontra XX1 Eagle" w postach ludzie piszą że zmieniarka GX Eagle i manetka jest troche problematyczna Cytuje: "GX eagle jest porażką manetka miękka(mało intuicyjna) jak w NX, biegi nie wchodzą idealnie, często trzeba pomagać przerzutce i nie jest to kwestia złej regulacji, tej przerzutki nie da się idealnie ustawić, jednym słowem nie polecam lepiej kupić lepszy napęd 1x11 niż pchać się w tani 1x12." I drugi użydkownik: " Kupiłem napęd miesiąc temu trochę błota dostanie i chodzi jak czołg źle zmienia biegi jaja non stop z tym napędem żałuje ze nie kopiłem xt" Jak to sie ma do waszej opini o tej grupie Srama. Osobiście korzystam z napędu GX 2x11 Srama i bardzo odpowiada mi jego działanie.
  11. Wczoraj odbyłem na trasach MTB ponad czterogodzinny trening. Po treningu czujnik był oblepiony błotem bo wpadłem w większą breje błotna. Przeanalizowałem dokładnie segmenty na Stravie i ich wykresy. Szczególnie segmenty z długimi podjazdami wymagających ciągłego kręcenia korbą i na żadnym nie miałem zerwanego połączanie z telefonem, gdyby zaistniała taka sytuacja na wykresie stromego podjazdu od razu bym to zobaczył. Robiłem też godzinny test tego czujnika na szosie i średnia kadencja z tego treningu wyszła mi większa niż treningu MTB. Najdokładniejszy byłby test tego czujnika z zaciętym na korbie również czujnikiem od Garmina, Wahoo lub Sigmy ale takiej możliwości nie mam, mam tylko nadzieje że jego wskazania są w miarę dokładne. PS. Parujesz czujnik po BT czy ANT+ ?? Ja używam tylko ANT+ gdyż jest on dedykowany urządzeniom tego typu i z tego co wyczytałem mniej wrażliwy na zakłócenia.
  12. Czujnik kadencji IGPSPORT C61. Telefon Samsung Galaxy Note 4 z ANT+ i BT 4.1.Aplikacje na Androidzie Strava, Endomondo i Wahoo Fitnes wykrywają i parują go ze sobą bez żadnych problemów po ANT+ jak i po BT. ANT+ uruchamia sie automatycznie po uruchomieniu tych apek bo do wykrycia czujnika nie muszę uruchomić BT. Po włączeniu BT czujnik jest widziany przez te aplikacje jako dodatkowe urządzenie z inną nazwą tj. dla ANT+ wykrywany jest po nazwie "ANTPLUS_BIKE_CADENCE_SENSOR:16019" a po BT "C61" . Czujnik szedł dwa tygodnie z Chin !!!!! https://pl.aliexpress.com/item/IGPSPORT-ANT-Bluetooth-4-0-Wireless-Cadence-Sensor-Waterproof-IPX7-MTB-Bike-Computer-Cycling-Bicycle-Accessory/32827367573.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.SFPYV2
  13. Branza

    [rower] Trek Superfly

    Potrzebuje porady. Muszę przeserwisować piastę w Trek Superfly 6 2017r. Potrzebuje porad jakich narządzi i smaru mam użyć i jakie łożyska są w mojej piaście ? kulkowe czy maszynowe ?? Piasta się chyba zatarła bo mocno chrobocze podczas kręcenia kołem a w sobotę zawody
×
×
  • Dodaj nową pozycję...