Skocz do zawartości

Ink

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    401
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    WLKP

Ostatnie wizyty

722 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Ink

  1. Ink

    [licznik] Sigma 16.16

    Wolałbym jednak 16.16, bo 14.16 jest sporo droższy, a ma funkcje których nie zamierzam używać.
  2. Poszukuję przewodowego. Niestety uszkodziłem swój.
  3. Lazaro Aero V3 w tym roku jednak nie będzie, a V2 są ostatnie sztuki. Co się dzieje na rynku....
  4. Za ok. miesiąc ma być V3. Ja czekam, ze względu na lepszy napęd. Jeśli zdecydujesz się na V2, to koniecznie wymień łańcuch na coś typu HG71, KMC X8. HG40 to się co najwyżej do rowerów dziecięcych nadaje, w kiepski sezon nawet rekreacyjnej jazdy, szybko pozjada zębatki.
  5. No popatrz, ja mam odwrotny problem. Jeszcze tarcze mechaniczne ok, ale wszystkie sensowniejsze rowery mają tarcze hydrauliczne, tyle że z najniższej półki.
  6. Dzięki za zwrócenie uwagi, nie zauważyłem że manetki są słabe. Skoro i tak niedostępny, pozostaje poczekać na Aero V3. Na ten rok inna geometria ramy i niby poprawiony widelec.
  7. Rower głównie na asfalt, 10% ścieżki leśne. https://vellberg.pl/vellberg-explorer-4-2/ Czy https://nrowery.pl/crossowe/101-caledon-vb-al.html Czy Northtec ma w czym lepszą ramę, czy to jeden chińczyk? Napęd we wszystkim gorszy ...
  8. Owszem Anyroad 2, tyle że nie ten budżet. Zostawianie tego roweru w przypadkowych miejscach byłoby raczej stresogenne. Kiedyś wszystkie crossy były na stalowym widelcu i jakoś ludzie żyli. Rowery Marina jakieś hipsterskie są. Ten Muirwoods wygląda jak wymarzony pojazd pochłaniacza jarmużu
  9. Bardziej się skłaniam do kupna "sztywniaka " niż dopłacania do Deore (którego nie potrzebuję) i amora, który będzie jeździł w pozycji zablokowanej. Fitness to dla mnie wynalazek - wady szosy bez jej zalet. Bardziej chodzi mi o crossa w dawnym stylu - sztywny wideł, solidna rama, mocne koła z 36 szprychami. Nie mam nic przeciwko stalowej ramie, bo na takiej jeżdżę. Mam starą szosówkę i jadę nią dłużej (czasem tak samo) niż crossem, którym nie muszę zwalniać co krawężnik, dziurę, koleinę. Na nierównym asfalcie zęby nie wypadają przy 1,5 oponie. Lazaro Aero - żadnych opinii i korba na kwadrat. Nie lepszy byłby stalowy wideł? Nigdy nie jeździłem na alu ramie + alu wideł ale podobno amortyzacji nie ma żadnej. Jakieś propozycje poza Aero?
  10. Poszukuję roweru na codzienne dojazdy do pracy 30km/dzienne asfaltem - nierówny asfalt, szkło po drodze itp. Typowe szosy raczej odpadają, bo na wakacje chciałbym mieć możliwość zapakowania w sakwy, namiot, etc. Zdecydowałem, że będzie to cross z bagażnikiem i błotnikami ze względu na to, że lubię pocisnąć szybko - amor i cała reszta są lepsze niż w trekkach. Jaskółka do szybkiej jazdy raczej też średnio. Doradźcie coś, bo zupełnie wypadłem z obiegu. Moja aktualna rama przyprawia mnie o bóle kręgosłupa (chyba za krótka). - szukam najlepiej 8rz., choć skoro można stosować 8rz. łańcuchy na 9rz. kasetę to też wchodzi w grę - może być bez amora, ale alu widelec to też chyba nie rozwiązanie - ewentualnie trekking ale z prostą kierownicą 1. Nic nie mogę znaleźć o Lazaro X-force, wcześniej trzymałem się z dala ze względu na długie ramy: https://allegro.pl/oferta/lazaro-x-force-v3-men-19-czarno-niebieski-7960805226 2. Tutaj piasy schimano - przerzutki deore raczej zbędne. https://allegro.pl/oferta/polski-rower-28-kands-maestro-19-szaro-czer-2019-7938090373?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_UZSD_pla_sport_turystyka_rowery_akcesoria&ev_adgr=Rowery+i+akcesoria&gclid=EAIaIQobChMI8ofEoZey4gIVVsayCh0mbwaaEAQYBCABEgIoFvD_BwE 3. Może lepiej jednak coś na normalnej ramie i wymieniać słabe części jak się zużyją, jednak mieć dobrą ramę? http://nrowery.pl/rowery/cross/59-caledon-vb-al 4. Dołożyć ok. 1tys. i kupić Orkana 5 z powietrznym widelcem? W terenie nie lubię jeździć chyba, że po utwardzonych leśnych ścieżkach, więc ten amor to mi średnio jest potrzebny. Z góry dzięki za pomoc. Pzdr
  11. Witam wszystkich, poszukuję roweru: 1. miejskiego z damską ramą 2. z wewnętrzną piastą - nakład pracy na jego obsługę (czyszczenie łańcucha, zębatek) będzie minimalny o ile nie zerowy. 3 biegi to wystarczająco. Łańcuch koniecznie jednorzędowy i w miarę pancerny. 3. trwały ale nieszczególnie drogi - ma stać min. 5 godzin dziennie pod chmurą niezależnie od pogody 4. koła 28" Czy coś takiego posłuży trochę lat? http://allegro.pl/damski-rower-miejski-goetze-blueberry-26-3b-kosz-i6747472235.html http://allegro.pl/damski-rower-miejski-goetze-28-3b-stylowa-damka-i6747574292.html http://allegro.pl/miejski-aluminiowy-svr-discovery-28-3b-nexus-i6755889137.html Rowery trekkingowe, które uważam za znacznie lepsze - odpadają. Przednie przerzutki niepotrzebne. Bagażnik pod sakwy też - jaki i semislicki. Pozdrawiam
  12. Ruff, rowerem jest łatwiej niż na piechotę. Sakw nie trzeba odpinać od roweru - plecaka raczej już na zewnątrz nie zostawisz.
  13. Ja na takim bagażniku powiesiłem sakwy jakieś 20kg-25kg i dojechałem z Poznania nad morze. Nie wiem czy bym to powtórzył ale jak się uprzesz, to się da. Koszt porządnego bagażnika ok. 50zł + sakwy Crosso Dry ok. 200-220zł i śmigasz bez stresu tysiące km.
  14. Doładnie. To jakiś żart, bo kasku używam codziennie i jestem nawet skłonny zapłacić za ten kawał szmaty. Nie ma możliwości odesłać samej wyściółki. Cały kask i 14 dni roboczych. Przecież to kosztuje 1 zielonego, max 2 to chińskie cudo, mogli by to w zaufaniu do klienta wysyłać. Nie kupuję więcej nic od 4F.
  15. Nie lepiej zatrzymać się gdzieś gdzie jest kuchnia, skoro jest to dla Ciebie gwóźdź programu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...