PiotrWie na pewno masz racje jeśli chodzi o odczucia jazdy na midzie i hubie w przednim gdzie hub w przednim nie ma startu do mida. Midem jeździłem troszkę i jest super na przednim nigdy ale na pewno jest gorzej. Z tym że koszty jednak też odgrywają niestety dla mnie role, ale największym problemem jest chyba problem techniczny - po prostu nie znalazłem nigdzie tsdz (bo tylko taki silnik wchodził by w grę) z korbą (zębatką) na pasek a bardzo prawdopodobne że nie da się zrobić konwersji z zębatki łańcuchowej na pasek w tym silnikuno i w ramie mam naciąg paska zrobiony na mimośrodzie w którym jest suport więc tam fizycznie nie da rady mida założyć..
Mam już praktycznie Bafanga 250W, do tego chce kupić tani sterownik 15A z podstawowym wyświetlaczem z ali (tzn kupie od naszego pośrednika z olx bo na miejscu w razie problemów), czujnik pas taki zintegrowany na lewą stronę suportu a baterie najprawdopodobniej będę składał sam (ale to jeszcze do skalkulowania kosztów) Nie wiem jak z tymi czujnikami na klamkę czy to potrzebne - jak to działa w praktyce - załóżmy kręcę korbą, silnik pracuje, potrzebuje zahamować więc przestaje pedałować i wtedy pas wyłącza silnik czy tak? Wiec po co te czujniki na klamkach, chyba ze to działa inaczej i pas odcina z jakimś opóźnieniem? Mógłby się jakiś praktyk wypowiedzieć?