Skocz do zawartości

chudy8

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomek
  • Skąd
    Śląsk

Ostatnie wizyty

119 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika chudy8

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. @Tomek21001 rozmiar 56 to tak trochę jak po młodszym bracie przy naszym wzroście 😁 rozumiem że 61 był za duży? miałem wcześniej porównanie na Elite 58 i 61 i ten większy wydawał się ok, w ogóle nie rozumiem jak liczony jest ten stack, ten comp wg tabeli ma stack 634, czyli teoretycznie dość duży rower, a jak w sklepie postawiłem obok niego elite w rozmiarze 56 ze stackiem 599 czyli 35mm niższym, to miał tylko 1cm niżej mostek, chyba że ten future shock powoduje że jest tak niski
  2. @revolta 190cm, pisałem wszystkie dane w pierwszym poście
  3. Co myślicie o tej ofercie? 8,5k za Speca z Future shockiem to fajna oferta, tylko ten rozmiar 58 wydaje się z boku trochę mały, chociaż do wartości granicznej sztycy siodełka brakuje jeszcze z 6-7cm
  4. A co sądzicie o tym rowerze? Cena na poziomie Cube Nuroad Race, pełen GRX, a z wyglądu przypomina Orbea
  5. Byłem dziś przymierzyć Specalizeda Diverge Elite E5, okazało się że rozmiar 61 jest optymalny dla mnie, miałem nawet okazję się nim przejechać, rower dość wygodny i był do kupienia za 9 tys. Nawet bym go wziął, gdyby nie fakt że w tym rozmiarze 61 wygląda karykaturalnie... (Cannondale Tpstone 2 też wygląda komicznie w moim rozmiarze XL) chyba sobie dam spokój na razie z kupnem roweru i poczekam 1-2 miesiące, może się pojawi coś ciekawego z obecnie niedostępnych rowerów, albo w ostateczności kupie Focusa Atlasa 6.7 i będę liczył że nie będę musiał wymieniać kól..
  6. @sz.jablonowskitak, tego Rondo też biorę pod uwagę, okazuje się że wcale nie jest to taki agresywny jeśli chodzi o geometrię rower chociaż ja bym brał wersję na GRX, fajnie te oponki wyglądają, gratuluje, wygląda świetnie nie myślałeś jeszcze żeby tej owijki zmienić? sprawdzałem ją w sklepie to strasznie papierowa
  7. @marcesco trochę tak, ale rozważam już różne opcje, nawet Rondo Ruut Al1 po tych wszystkich przymiarkach i odwiedzeniu wszystkich sklepów w promieniu 30km chyba najbardziej leży mi Focus Atlas 6.7, na żywo ten rower wygląda świetnie, takie MTB z barankiem, do tego ma fajną geometrię i rozmiar L jest dość duży, został mi on jednak odradzony ze względu na nietypowe osie Na dniach może jeszcze uda się przymierzyć Specialized Diverge Elite E5, i tak fundusz z 7k wzrósł do 9k...
  8. @Mihau_ szukałem dzisiaj po Decathlonach tego Ridleya Kanzo A, udało się go znaleźć tylko w jednym w rozmiarze M, generalnie wygląda nieźle, korba FSA, stery FSA, koła Shimano, pełen GRX jeśli chodzi o przerzutki i hamulce hydrauliczne, fajna geometria, siodełko Selle Italia, jedyny minus to kierownica bez flary (myślałem że jest to dziś standardem w gravelach i owijka gruz)- no ale powiedzmy za 250-300zł można to wymienić na fajną flarę 440mm z FSA i owijkę Fizika, będę czekał aż znajdzie jakiś L w okolicy do przymiarki Jeszcze w salonie Speca do zrobienia za 9k jest Elite Diverge Elite E5, ale na razie nie mają mojego rozmiaru Ten Ridley i Focus to chyba na tę chwilę dwie najciekawsze propozycje
  9. @Mihau_ hmm Esker ma 125kg, a nawet na ramie pojawiają się naklejki 100kg, to chyba dramatu nie ma, tym bardziej że wersja XL jest nawet dla koni ze wzrostem ok 200cm nie, nigdy nie szukałem, nie znam się na tyle 😉 ok, rozumiem Ridley Kanzo A GRX 600? ten wygląda nieźle za 7999zł, tyle że XL na tę chwilę niedostępny
  10. @Mihau_rama na żywo sprawia wrażenie dość solidnej, to takie mtb z barankiem w przeciwieństwie do różnych cieniutkich Rondo (czytałem że akurat w Rondo ramy i obręcze lubią pękać i są problemy z gwarancją) Osie 110x12mm z przodu i 148x12mm z tyłu, co z nimi nie tak? widzę że można bez problemu dokupić w razie awarii.
  11. Witam ponownie, Jestem po kilku przymiarkach rowerów i jest to ciężki orzech do zgryzienia.. Kross Esker 6.0 pasuje nieźle, rozmiar wydaje się na mój wzrost dobrze dopasowany, jednak mam wrażenie że pół Polski jeździ na tym rowerze, jak byłem ostatnio w parku to w ciągu pół godziny minąłem co najmniej 3szt.. Superior X-ROAD Elite GR- bardzo fajny i dopasowany do mojego wzrostu rower, niestety jednak wygląda jak szosa z nieco grubszymi oponami, te cienkie rureczki nie wyglądają solidnie, dodatkowo egzemplarz z ekspozycji miał już kilka porządnych rys, także chyba mają niezły problem z malowaniem, no ale do zdobycia już za 7800zł Romet Boreas 2- największy rozmiar też nieźle leży, ale jakoś nie widzi mi się SRAM Apex i jeden blat z przodu, wolę coś na GRX Giant Revolt 1- tutaj miałem do dyspozycji L, musiałbym jechać do innego miasta szukać XL, ale za 8200 ta specyfikacja wygląda bardzo słabo Cannondale Topstone 2- tutaj pozycja też wydawała się w porządku, ale 10 tys za aluminiowy rower z podstawowym GRX to trochę przegięcie.. Merida Silex 400- całkiem fajny rower i cenię Meride za to, że jeżdze na mtb Meridy 10 lat i nie miałem z nią żadnych problemów, niestety ten SIlex jest tak paskudny że wyglądu bym nie przeżył Cube Nuroad Race, trochę przekracza budżet (8499zł) ale jeszcze w granicy bólu, fajny osprzęt, ale podczas przymiarki miałem trochę zagwozdkę, miałem do dyspozycji rozmiar XL i L, jak usiadłem na XL (jak wynika z strony CUBE) to miałem wrażenie że rower jest nieco za duży, zjeżdżałem jakieś 2cm na siodełku, a jak usiadłem na L to wydawał się ok, chociaż tutaj boje się że moje odczucia mogą nie być do końca miarodajne ponieważ nigdy nie jeździłem na rowerze z barankiem, pewnie jakbym usiadł na M to też by było spoko, bo miałbym wszystko blisko.. No i na końcu pozycja która na tę chwilę najbardziej mnie interesuje czyli Focus Atlas 6.7, przymierzałem rozmiar L i też wydawał się całkiem ok, solidna niemiecka rama, przyzwoity osprzęt w tej cenie (do zdobycia za ok 7200zł), jedynie te opony z traktora do wymiany. Nie przymierzałem rozmiaru XL bo nie ma go nigdzie w pobliżu, ale wg specyfikacji jest on jeszcze większy niż Cube który wydawał mi się za duży Jak tak porównuje suche dane (reach, stack, TT) to ten Focus Atlas w rozmiarze L, wydaje się rowerem nawet nieco większym niż Kross Esker 6.0 w rozmiarze XL (na grafice 6.8 bo nie ma w bazie 6.7 ale są to te same ramy) Mam wyjątkowo niefortunne wymiary, 190cm, noga 92cm, jak np na stronie Atlasa czy Cube odejme sobie 2-3cm to łapie się na L, jak myślicie, warto brać rozmiar mniejszy niż sugerują dane na stronach..? ten Atlas to sensowny wybór?
  12. Jakby ktoś był zainteresowany ciężko dostępnym obecnie w rozmiarze XL, to odsprzedam, nie był użyty ani razu. https://allegrolokalnie.pl/oferta/kross-esker-60-2023r-pelen-grx-rozmiar-xl
  13. Ciekawa propozycja, niestety dostępnę są jedynie na zamówienie z terminiem lipiec-październik @el_gregorio to 12 letnia merida matts z 26 calowymi kołami i szczękowymi hamulcami, myślę że nie ma sensu już w niego inwestować, chciałbym po prostu coś na większych i szybszych kołach Widzę, że jeszcze w cenie ok 6900 można wyrwać Gianta Revolta 1 z 2022r, chyba nie obędzie się bez wycieczki po sklepach rowerowych i prób przymiarki.
  14. Witam forumowiczów, powoli zbliża się czas zmiany roweru, mój dotychczasowy MTB nie sprawdza się w charakterze jazdy jaki preferuje, czyli trasy ok. 50-100km utwardzonymi ścieżkami leśnymi, szutrami i asfaltem. Po dłuższej jeździe robi się mało komfortowo, do tego drętwieją dłonie, które zauważyłem zaczynam układać na krawędzi kierownicy kciukiem w kierunku jazdy (czyli tutaj myślę sprawdziła by się kierownica typu baranek). Rozważam zakup roweru typu gravel, ewentualnie cross. Moja waga to ok 92kg i 190cm wzrostu. Zależy mi głównie na komforcie jazdy, może to być kosztem prędkości czy agresywnej geometrii ramy, myślę ze must have w przypadku gravela to karbonowy widelec, no i hydrauliczne hamulce. Jak dotąd robiąc rozeznanie moje największe zainteresowanie wzbudziły Kross Esker 6.0 i Kellys Soot 50, pierwszy trochę przekracza budżet, ale jeszcze w granicy bólu, drugi widzę można znaleźć za ok 6 tys. Wybór jest o tyle trudny, że nie mam nikogo kto użyczyłby mi gravela żebym mógł się przejechać, przetestować, a tak jak pisałem wyżej, moim głównym kryterium jest komfort jazdy. Ewentualnie biorę jeszcze pod uwagę crossa, jak np Giant Roam 0.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...