Skocz do zawartości

duczeWW

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://syberia2011.tnb.pl/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia użytkownika duczeWW

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. Witam, Może ktoś ma albo wie gdzie kupię Obręcz 20 cali na 24 szprychy. Do dziecięcego roweru, więc raczej lekka, a niekoniecznie zbrojona jak do BMXa Rozwaliłem dziecku koło i muszę odkupić
  2. Ciekawe ile osób, oprócz mnie, wróciło do poprzedniej strony zobaczyć jak wygląda fiolet chinakrydonowy?
  3. To był 97 rok 2500 km w 25 dni za 250 pln-ów
  4. duczeWW

    Alpy 1997

  5. Super te części wymuskane wyglądają! Jak mi córa podrośnie to może się wezmę za polerowanie A poważniej to przeglądałem tematy o polerowaniu alu i stali tutaj i na retromtb, ale naprawdę dawno nie jeździłem i chciałem doprowadzić rower do stanu używalności jak najszybciej i jak najmniejszym kosztem. Tak żeby mieć przyjemność z jeżdżenia, a bicykl niekoniecznie musi trzymać się epoki czy wyglądać mega, super itp No i aktualnie jeździ mi się nim bardzo miło, co aż mnie trochę zaskoczyło. Więc pewnie na wyższy poziom wejdę, ale dopiero jak się nasycę samym jeżdżeniem ps. ale tą korbę XT bez blatów to pewnie sobie w wolnych chwilach popoleruję edit// Z boku mam jakieś resztki napisu Rockstar i coś jeszcze, może to i resztki niedźwiedzia. A jak ten napis ściągnąć ewentualnie? No rury od widła specjalnie nie ciąłem, mimo że za długa, żeby na przyszłość ewentualnie mieć pole manewru do wykorzystania z inną ramą
  6. Działa, działa I nawet ładnie wygląda po tym jak napis doczyściłem Trochę się namęczyłem z ustawieniem i regulacją, ale to raczej wynikało z braku wprawy. Z tym logiem to miałem napis na myśli. Tak to wygląda: Mnie to nie razi, ale z czasem może zacząć Siodło to właśnie stary (chyba ponad 15 lat) Vector, ale waży 300g, bo to Plus Rail a nie WCS. Mam jeszcze Kellysa Ultraform, lżejszy, ale muszę sprawdzić czy wygodniejszy bo na nim nie jeździłem. Ogólnie ten Vector trochę mnie w tyłek uwiera.
  7. Fotka na szybko i w mało ciekawej scenerii Widelec trochę nie pasuje, bo ma logo Marina z przodu. Ale jakoś się jeszcze takimi sprawami na razie nie przejmuję Jak się wciągnę w temat to może go przemaluję, bo trochę lakier już zajechany jest. Prawie mam już RD m737 i do tego korbę też 737. Ale korba bez tarcz, więc trochę czasu upłynie nim coś znajdę do niej w dobrej cenie.
  8. Ogólnie fajnie by było przestawić napęd na XT, ale to raczej w odleglejszej przyszłości. Bo tak jak piszecie, musiałbym od razu całość wymieniać, a to już jak się pozbiera, to kilka stówek wyjdzie. Aktualnie "lekko" przekroczyłem budżet i muszę chwilowo jeździć na tym co mam. Jedynie opony bym zmienił, z budżetowych rozważam Kenda Karma, na jakiś lekki teren to chyba dobry wybór? A ogólnie to jakbym miał inwestować to rozważałbym zmianę manetek na grip shifty, bo na ramie mam spore logo Grip Shift. Aczkolwiek nie przemawia do mnie taki sposób zmieniania biegów. No ale może to kwestia przyzwyczajenia? Znalazłem licznik "z epoki", pamiętam że był ze mną w Wenecji w 97, a kupiłem go jeszcze wcześniej owtykut, nie lubię buractwa, więc idź sobie.
  9. Poskładałem bicykl do kupy Mimo, że waga wyszła powyżej tego co zakładałem (11,5 kg) to jestem mile zaskoczony tym, jak fajnie się takim retro mtb jeździ Jakiś taki zrywny i zwrotny, zwłaszcza w porównaniu z crossową Merida, na której dane mi było ostatnio trochę pojeździć. Mam wrażenie, że kilkunastoletnia tylna przerzutka Alivio i przód STX-a razem z manetkami stx SE i lekko zjechaną korbą i kasetą, chodzą bardziej miękko i płynnie niż nowe deore w Meridzie (świeżo po serwisie). Mini v-brakei Tektro od bmx-a z klamkami stx od cantileverów chodzą jak dla mnie ok. Modulacja może i marna, ale siła zdecydowanie wystarczająca. Ino klocki Tektro piszczą jak szalone nawet na sucho Jeżeli o wagę chodzi to jeszcze mam spore pole manewru. Do wymiany na pewno dętki, opony, siodło (w sumie z pół kg powinno odpaść). Jak będę miał kasy w nadmiarze, to jeszcze korba do wymiany (niezbyt mi się wizualnie podoba stare alivio) i ogólnie cały napęd mógłbym przerobić na coś lepszego i pewnie lżejszego. Jak znajdę aparat to się pochwalę jak to to wygląda Dziękuję za rady i wskazówki tym, którzy się zaangażowali w ten temat tutaj i na priwie ps. to jakaś psychoza, nie mam za bardzo czasu jeździć bo się córką muszę zajmować po robocie, ale łażę z niemowlęciem na ręku wokół bicykla i się gapię
  10. Mój retro bicykl nabiera kształtów Właśnie dokupiłem koła na obręczach mavica 217 sup z piastami LX-a Kosztowały tyle co rama, ale cóż zrobić?
  11. Sztyca ma rozmiar 26.2. Teraz doszedłem do tego, że to są fragmenty tego roweru: http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=2416 Waga ramy 2200, widelec 820g, da się docelowo zejść z takim zestawem poniżej 11 kg?
  12. Na to wygląda. Wg naklejki "triple butted". A w sumie to co to konkretnie oznacza?
  13. No i kupiłem ramę ze sztywnym widelcem, wszystko CrMo http://allegro.pl/show_item.php?item=4139930362 i http://allegro.pl/show_item.php?item=4140034872 Na razie spróbuję przełożyć brakujące części ze starego roweru do "nowego" i zobaczyć jak to wszystko działa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...