Skocz do zawartości

smogg3dogg

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika smogg3dogg

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. A może chcesz Scotta Scale 960? Akurat sprzedaję, w rozmiarze M. Nowy, w pudle.
  2. Do sprzedania nowy Scott Scale 960. Niezłożony, w pudełku. Rama M, koła 29 cali. Oddam za 5k zł. Specyfikacja: Rama: Scale, Specjalnie cieniowane rury z aluminium 6061 / Boost 12x148 mm / stożkowa główka ramy / BB92 / wewnętrzne prowadzenie kabli / wymienny hak Widelec: FOX 32 Float Rhythm Grip 3 / 3-tryby / oś 15x110 mm QR / 44 mm offset / stożkowa rura sterowa, Blokada / Regulacja odbicia / Skok 100 mm Zdalne sterowanie: Technologia SCOTT RideLoc / manetka pod kierownicą / 3 tryby / Stery: Syncros OE Press Fit E2 / Stożkowe 1.5”- 11/8” / OD 50/62 mm / ID 44/56 mm Przerzutka (Tył): SRAM NX Eagle / 12 biegów Hamulce: Shimano MT401 Disc / Shimano SM-RT10 CL / 180/F i 160/R Manetki: SRAM SX Eagle Trigger Korbowód: SRAM NX Eagle DUB Boost / 32T Oś korbowodu: SRAM DUB PF 92 MTB / shell 41x92 mm Kierownica: Syncros Alloy 6061 / T shape Flat / 9° / 740 mm Mostek: Syncros Alloy 6061 / oversized 31.8 mm / 11/8” / 6° angle Pedały: Femin FP873ZU Sztyca: Syncros / 31.6x400 mm Siodło: Syncros Belcarra Regular 2.5 Piasta (Przód): Formula CL-811 / 15x110 mm Piasta (Tył): Formula CL-3248 / 12x148 mm Łańcuch: SRAM CN NX Eagle Kaseta: SRAM SX-PG1210 / 11-50 T Szprychy: Stainless Black 15G / 1.8 mm Obręcze: Syncros / 32H Opony: Maxxis Rekon Race / 2.25” / 60 TPI / Maxxis Rekon Race /2.25” / 60 TPI Waga: ok. 12.20 kg (bez pedałów z dętkami)
  3. XCRa sobie odpuść, bez sensu. Cena niewiele niższa, a golenie górne ze stali, cieńsze, do tego chromowane, a nie anodyzowane. Waży tyle co kowadło. Zdecydowanie Raidon.
  4. Za 500-600zl nic lepszego niz Raidon Air nie znajdziesz. Od czasu do czasu Spinnery Aerisy 320 sie pojawiaja od prywatnych sprzedawcow (widelec, ktory jest chwalony i swoja praca przypominajacy SIDa, kosztujacego z 1,5k), ale obecnie widze tylko takie w granicach 850 zl. Sam takiego ujezdzam, wazy ~1,6 kg, zdecydowanie polecam. Katalogowo widelec kiedys kosztowal 1199, mi sie udalo go kupic za 5 stow
  5. nie wiem jak Ty, ale ja mam w Kandsie sztyce o srednicy 27,2.
  6. Pewnie do wymiany oring komory powietrznej, ewentualnie poprawienia i przesmarowania. Instrukcje i filmiki masz na facebookowej stronie spinnera. No chyba, ze ten olej slabo uszczelnia.
  7. Tutaj Kands z 2013 z nieco zmienionym osprzętem (klamkomanetki, sztyca) i ten XCM to wersja HLO bodajże. http://allegro.pl/rower-mtb-26-kands-1300-alivio-disc-gratisy-i4218995967.html
  8. Całkowicie normalne. Zabezpiecza to amortyzator przed zniszczeniem przy ewentualnym, niezamierzonym najechaniu na przeszkodę/dziurę.
  9. Czyli jednak mitem jest przedostawanie się oleju do kartridża. Fajnie, że to udało się potwierdzić u zaufanych osób. Można do tego wszystkiego dodać, że fabryczne smary Spinnera pozostawiają wiele do życzenia. Można powiedzieć, że Motorex 15w jest gęściejszy, a przecież to olej, nie smar.
  10. Pojeździmy, zobaczymy. Rozmawiałem z dwoma pracownikami z Blue Pill'a i powiedzieli, że wg własnych preferencji- można zalać albo traktować smarem. Powiedział, że kartridż jest zamknięty na "amen" i nic się nie powinno stać, a to, że olej się dostał to, jak stwierdził Pan Łukasz, to są "fantastyczne opowieści". Powiedział też, że amortyzatory te nie były zalewane, jednak smar ma tak rzadką konstystencję i może wyglądać jak olej. Podsumowując, ograniczenia skoku w starszych modelach mogły być po prostu spowodowane wadliwymi tłumikami, a nie dostawaniem się do nich oleju. Można spokojnie amortyzator zalać olejem, jednak po postawieniu roweru do góry kołami, widelec może trochę ciec i to tak naprawdę jedyna wada. Decyzja należy do was. Ja po zalaniu go olejem 15w stwierdzam, że chodzi płynniej, szczególnie w początkowej fazie skoku. Ty też masz Aerisa?
  11. 2012, tak - jako nowy. Trochę mam jednak wątpliwości, bo słyszałem, że czasami olej przedostaje się do kartridża i może zmniejszać skok. Ale skoro fabrycznie miał trochę oleju... Już sam nie wiem o co chodzi
  12. Jestem po serwisie spinnera. Co sie okazało - po rozebraniu zauważyłem, że w środku, pod uszczelkami kurzowymi, znajdują się gąbeczki nasączone olejem. Spojrzałem w dolne lagi - trochę oleju. Nie było tam ani grama smaru. To jak w końcu - ten widelec jest smoarowany czy zalewany olejem? No nic. Przeczyściłem wszystko, gąbeczki wycisnąłem i nasączyłem Motorexem 15w, zaś na kurzówki dałem trochę Motorexa Grease. Rower przewróciłem do góry kołami, nałożyłem dolne lagi (tak z 2 cm) na górne, włałem strzykawką z wężykiem 15 ml Motorexa 15w/lagę i odczekałem aż olej spłynie po ściankach na ślizgi. Następnie lagi wcisnąłem do samego końca, śrubki uszczelniłem dodatkowo taśmą do gwintów i skręciłem. Jeśli chodzi o mój wcześniejszy problem, to ze środka śruby Rebound nadal cieknie. Wycieka to jednak olej, który dostał się do gwintu podczas wstrzykiwania. Sam amor jest szczelny. Zdjęcia po rozebraniu z moim profesjonalnym stojakiem
  13. Zrobiłem inny bajer. kupiłem olej do widelców Motorexa 15w, na uszczelki Motorex Grease 2000 i taśmę teflonową do uszczelnienia śrub. Mam zestaw na dłuuuugi czas. Pojutrze zaczynam serwis, dziś już nie dam rady Powinno być miodzio, mam nadzieję, że nie będzie ciekł skurczybyk!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...