Skocz do zawartości

mardok1986

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Lubelskie

Osiągnięcia użytkownika mardok1986

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Zgodzę się z tym że przy dużych zjazdach vbrakee nie da rady, po prostu kilka dobrych górek klocków nie ma i felg też, już pomijając to że jazda z dużych górek bez przedniej tarczy chociażby, tylko na vbrakee jest po prostu nie bezpieczna, u mnie nawet jak bym chciał to takich górek nie ma, błota też nie ma, wieć vbrakee będzie ok, a inna sprawa to rama jest cro-mo a przedni widelec jest o średnicy 1" czyli taki zwykły i chyba nie ma w tym wymiarze widelców sztywnych z mocowaniem na tarczówe z przodu.
  2. Dlaczego na linkę się nie opłaca? Za słaba moc czy co tam? Hamulce tarczowe mają mnóstwo zalet w porównaniu z vbrakee ale miażdży ich jeden minus - waga, przy użytkowaniu roweru, turystyczny czy treking, tarczę są przerostem formy nad treścią, solidny vbrakee jest ok, z tym że trzeba mieć solidne koła, bo krzywa felga i vbrakee ma za daleko do felgi i skuteczność hamowania żadna. No i kiedyś ta felga się zetrze i trzeba nową, dla kogoś kto zaplata felgę to nie problem, bo dobra felga to za 50zł już jest, ale dla szarego człowieka to idzie do serwisu i płaci za przekładkę felgi. Mam pancerze giant oryginał i linki shimano, kiedyś miałem w innym rowerze deorke vbrakee + tektro booster no name linki i pancerze, klamki szajs tani tektro ale hamowały na dotyk, kluczem do dobrych vbrakee to klocki dobrze ustawione i prosta felga i hamulec jest ok.
  3. A jaki masz zestaw kolego, myślałem także nad tarczą na linkę z przodu, ale wiem że vbrake będą i tak dobre a nawet bardzo, rower to stary solidny giant na cro-mo ze starym, prawie idealny-stan shimano exage400, zero luzu, także jakość coś jak alivio, zmieniłem klamki na nowe na v-brakee, wywaliłem cantilavery, dałem nowe siodełko selle, nowe chwyty, kierownice alu, dokupie jeszcze boostery i jak jazda na rowerze mi się nie unudzi to na wiosnę pedały spd z platformami, żeby rower był uniwersalny i pożyteczny bardziej, i jakieś buty do tego. A i jakieś oświetlenie jeszcze
  4. Dobra regulacja to podstawa, zakupiłem te alivio z klockami o zmiennej okładzinie, kiedyś miałem deorki podstawowe na klockach oruginalnych zwykłym, to tył podnosiło bez problemów, dodam że miałem boostery a klamki tanie tektro i jak dla mnie była bardzo dobrze, w tej chwili klamki alivio, linki shimano, pancerze są ok i hamulce alivio, boostery też zakupię może znacie jakieś dobre, ja znam tektro, i na pewno będzie ok, 7 lat nie miałem roweru, a teraz z racji drogiego paliwa oraz coraz większego brzucha postanowiłem znów jeździć.
  5. Kolego samochodzik wybadałem rynek jak tylko się dało, zadzwoniłem do kilka sklepów i ja osobiście zdecydowałem się na te ACERA jako ciekawostka to hamulce altus, acera i alivio to ramiona jest to samo z tym że są różne klocki i klocki w m422 są to zwykłe jakieś tam shimano co to koło 12zł kosztuje komplet klocków zaś model m432 ma już klocki z wymiennymi okładzinami które są o niebo lepsze, i tak np m422 kosztują około 30zł w tym cena klocków to około 12zł, zaś m432 kosztują 35zł gdzie cena klocków tam zamontowanych to około 25zł więc najbardziej się opłaca kupić model shimano m432 który ma porządne klocki i raczej powinien lepiej hamować jak avid sd3. Jak mi przyjdą hamulce to zdam relacje jak to działa, kiedyś jeździłem na deore i tektro 845al więc jakieś tam odniesienie będę miał.
  6. Również podpinam się pod temat, czekam także na alternatywne propozycję vbrakeów w tej cenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...