Skocz do zawartości

Kirkor

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Brak

O Kirkor

  • Tytuł
    Świeżak

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Irek
  • Skąd
    Świebodzin
  1. Kask dobra rzecz! Dzisiaj przy 30km/h, przez głupotę, miałem spotkanie z leśna ścieżką u usiana korzeniami, kask pęknięty na dwie części, mocno zbity bark, kilka większych i mniejszych otarć, ale głowa cała! Uderzyłem głowa centralnie w wystający korzeń, przez ładnych kilka minut nogi miałem z waty :-) Dzięki Ci kasku!
  2. Mam taki amorek jeszcze w tej chwili w swoim rowerze. Rozbierałem, serwisowałem i nic z tym nie zrobisz w kwestii zwiększenia skoku "za darmo"
  3. Niestety nie mogę zostać bez roweru przez najbliższy tydzień (conajmniej), także ta forma chwilowo odpada, ale bardzo dziekuję za propozycję. Jeżeli pozwolisz, to odezwę się na priv w tym temacie, o ile sobie nie poradzę lokalnie.
  4. Powierzchownie się przyglądając bebechy lewej goleni wyglądają identycznie jak w Dart3, ale faktycznie jak oglądałem srodek górnej komory widać było jakby mały rancik. Spróbuję dzisiaj ten niebieski plastikowy "tłoczek" (przy sprężynie) wcisnąć do górnej goleni i zobaczę czy dojdzie do samego końca, to powinno rozwiać wątpliwości. Zewnętrzna średnica goleni górnej w XC28 to dokładnie 28mm, mierzyłem też średnicę niebieskiego tłoczka i na oringu wychodzi ok. 25mm, czyli mało. Co najlepsze korek górnej komory (tam gdzie znajdowałby się wentyl) ma takie wymiary jak podałeś w pierwszym
  5. Wiem, że to temat o Dart 3, ale mam następcę ewolucyjnego tj. XC28 czyli w praktyce to konstrukcje bliźniacze. Zastanawiam się, czy jest sens bawić się w tą przeróbke przy mniejszej srednicy goleni jaką ma XC28. W takim wypadku komora powietrzna będzie jeszcze mniejsza co z pewnością wpłynie na progresję tłumienia. Chociaż i tak mam wrażenie, że praca tej hybrydy i tak będzie lepsza od rozwiązań fabrycznych Co myślicie na ten temat? Z góry dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...