Skocz do zawartości

Crissu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krystian
  • Skąd
    Bogatynia

Ostatnie wizyty

265 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Crissu

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Dlatego pytam czy jest sens. A co do miejsca to zmiesciły by się. Dzięki za odpowiedź
  2. Witam. Otóż dzisiaj podczas pierwszej rozbiórki mojego raidona zauważyłem, że w środku nie ma uszczelek olejowych. I tu rodzi się pytanie. Czy jest sens je dokupować i zakładać? Czy to jakoś diametralnie zmieni prace amora? Pozdro
  3. Sztyca 370mm. Wszystko gra Jeździ się bardzo komfortowo poza tym że po dłuższej jeździe tyłek odpada Brake (Front): (Hamulec przedni+manetka) - Avid elixir III - 350g Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Avid hs1 160 mm - 100g Front Adapter: (Adapter przód) - PM 160mm - 33,5 g Brake (Rear): (Hamulec tylny+manetka) - Avid elixir V - 322g Rotor: (Front): (Tarcza tyl.) - Avid hs1 160 mm - 100g Rear Adapter: (Adapter tyl.) - PM 160mm - 33,5 g Cables: (Pancerze i linki) - ? - 37g Cassette: (Kaseta) - Shimano HG-30 9r - 431g Shifters: (manetki) - Shimano deore SL-M590 - 300g Chain: (Łańcuch) - Shimano Deore HG-53 - 278g Crankset: (Korby+suport) - Shimano Deore FC-M590 - 899g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano xt FD-M772A - 160g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore RD-M591 - 291g Fork: (Widelec) - SR suntour Raidon LOD Air - 2095g Frame: (Rama) - Accent Tormenta 17" - 1612g Grips: (Gripy) - ? Handlebar: (Kierownica) - Amoeba Vitra 580mm - 162g Headset: (Stery) - Accent Airplane - 76g Pedals: (Pedały) - Shimano xtr M985 - 373g Seatpost: (Sztyca+siodło) - Amoeba borla i siodło pellis - 549g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - ? - 61g Spacers: (Podkładki pod mostek) -kcnc - 4g Stem: (Mostek) - Amoeba vitra 100mm - 131g Tire (Front): (Opona przednia) - Continental mountainking 2.25 - 562g Tire (Rear): (Opona tylna) - Continental mountainking 2.25 - 562g Tubes: (Dętki) - continental - 430g Hub: (Piasta przednia) - Shimano HB-M475 - 320g Spokes: (Szprychy) - ? - 484g Hub: (Piasta tylna) - Shimano FH-M475 - 534g Rim: (Obręcz) - Accent airplane x2 - 900g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - kellys Bottle: (bidon) - kellys - 86g seat bag: (torba podsiodłowa)- kellys - 119g Pump: (pompka) - kellys - 84g Counter: (licznik - Sigma total-12569g +/- 150 g (waga niektórych części znaleziona na internecie)
  4. Co do krótkiej ramy to powiem że nie narzekam. Rama 17'' mostek 100 mm siodełko do tyłu i jest całkiem wygodnie przy moich 183cm.
  5. Witam. Oto mój trwający już 2 lata projekt (dziwne tak wiem rower z 2013 i ma dwa lata.. Rama jest z 2013 roku) Brake (Front): (Hamulec przedni+manetka) - Avid elixir III - 350g Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Avid hs1 160 mm - 100g Front Adapter: (Adapter przód) - PM 160mm - 33,5 g Brake (Rear): (Hamulec tylny+manetka) - Avid elixir V - 322g Rotor: (Front): (Tarcza tyl.) - Avid hs1 160 mm - 100g Rear Adapter: (Adapter tyl.) - PM 160mm - 33,5 g Cables: (Pancerze i linki) - ? - 37g Cassette: (Kaseta) - Shimano Shifters: (manetki) - Shimano deore SL-M590 - 300g Chain: (Łańcuch) - Shimano Deore HG-53 - 278g Crankset: (Korby+suport) - Shimano Deore FC-M590 - 899g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano xt FD-M772A - 160g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore RD-M591 - 291g Fork: (Widelec) - SR suntour Raidon LOD Air - 2095g Frame: (Rama) - Accent Tormenta 17" - 1612g Grips: (Gripy) - ? Handlebar: (Kierownica) - Amoeba Vitra Headset: (Stery) - Accent Airplane - 76g Pedals: (Pedały) - Shimano xtr M985 - 373g Seat: (Siodło) - Pellis Seatpost: (Sztyca) - Amoeba borla - 244g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - ? Spacers: (Podkładki pod mostek) - Stem: (Mostek) - Amoeba vitra 100mm - 131g Tire (Front): (Opona przednia) - Continental mountainking 2.25 - 562g Tire (Rear): (Opona tylna) - Continental mountainking 2.25 - 562g Tubes: (Dętki) - continental - 430g Hub: (Piasta przednia) - Shimano HB-M475 - 320g Spokes: (Szprychy) - ? - 484g Hub: (Piasta tylna) - Shimano FH-M475 - 534g Rim: (Obręcz) - Accent airplane x2 - 900g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - kellys Bottle: (bidon) - kellys seat bag: (torba podsiodłowa)- kellys Pump: (pompka) - kellys Counter: (licznik - Sigma total-11227g Jeszcze nie wszystko zostało zważone. Jutro postaram się uzupełnić wagę. Co do zdjęć to jeszcze nie wrzucam bo ciągle czekam na jedną część i nie mogę złożyć roweru do kupy.
  6. Hmm jak bym w całości się zmieścił te max 250zl to wtedy bym się raczej zdecydował a tak to raczej za drogo. No nic pozostaje mi tylko zajechać ten amor i za jakiś czas kupić nowy.
  7. Szkoda by mi było wydawać kasę na nowy amorek bo ten pracuje całkiem ładnie (tylko swoje waży) swoją drogą przejechałem nim dopiero ok. 1000km
  8. Mam coś takiego. Wiem tyle że to wersja lod air z roku 2011 albo 2010
  9. To że w epi są aluminiowe golenie to wiem dlatego właśnie chcę je zmienić bo są lżejsze, i tak posiadam raidona i chcę wymienić w nim golenie na te z epicona (jeżeli nie będzie to zbyt drogie)
  10. A czym zasadniczo różni się "wyposażenie" górnych goleni w epiconie i raidonie btw: Ile by kosztowały golenie oraz reszta badziewi (osobno)
  11. Witam. Otóż mam pytanie czy jest możliwość wymiany goleni górnych w tym amorku na epicony (chodzi o wagę) i jeżeli tak to czy było by to skomplikowane? Pozdrawiam
  12. Witam otóż mam zagwostkę... Otóż posiadam wersje lod czyli blokada i tłumienie na goleni. O dziwo właśnie z pokręteł wypływa niewielka ilość czegoś (trudno zidentyfikować). Czy to zły znak?
  13. http://www.bikekatalog.pl/2009/rowery/908/Author.Basic/ \ Proszzz
  14. To nie jest anoda! Lagi są stalowe a tylko aluminium się anoduje. To jest coś w rodzaju czarnej farby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...