Cześć, co może być przyczyną zapowietrzania się komory gdzie znajduje się tłumik kompresji i jak temu zaradzić?
Amortyzator to Reba RL Dual Air.
Problem wygląda w ten sposób, że do komory z tłumikiem kompresji dostaje się powietrze, przez co tracę skok amortyzatora. Pomaga odkręcenie tłumika kompresji, ściśnięcie amortyzatora (po wcześniejszym spuszczeniu powietrza z obydwu komór) i zakręcenie z powrotem tłumika.
Nie pomaga to na długo, ponieważ już po ok. 300km skok zmniejsza się o 0.5-1cm aktualnie po spuszczeniu powietrza z komór i ściśnięciu amortyzatora mam ok. 4cm od uszczelki kurzowej do korony.
Wymieniłem górną uszczelkę w tłumiku jednak nic to nie pomogło. Może na gwint nawinąć jeszcze taśmy teflonowej?
Tłumik jest dość mocno przykręcony, dolna śruba która jest pod pokrętłem regulacji odbicia też jest mocno dokręcona. Olej nie wycieka.
Dziwi mnie też to, że skoro powietrze się w jakiś sposób tam dostaje, to czemu nie wyjdzie z powrotem podczas uginania amortyzatora.