Skocz do zawartości

Thomas124

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Thomas124

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. ceny kandsów mocno poszły w górę mowa o roczniku 2013 wystarczy spojrzeć na ich stronę .dobrze że wcześniej kupiłem .
  2. ja jeszcze dodam że jak ktoś ma ramę 21 i czuje ze się męczy może pokusić się o regulację siodełka w poziomie do przodu oczywiście .większość siodełek z pewnością ma taki zakres regulacji .w moim przypadku to pomogło . fajne te platformówki a ja cały czas na tych standardowych jezdziłem na wiosnę się pokusze
  3. jestem żywym dowodem że na 21 ramie dasz radę ja mam 180 a przejechałem już ponad 3 tyś od zakupu i z początyku pojawiały się różne bóle np kręgosłupa po dłuższej jezdzie możliwe ze rama 21 była tuta przyczyną do tego ból w prawym kolanie ale po odpowiednim wyregulowaniu siodełka dolegliwości zniknęły minimalnie regulowałem kierownice jeszcze
  4. kiedyś się logowałem na forum to w kandsie z 20 odpoowiedzi się wyświetlało a teraz jak ucichło .pewnie większość kandsów poszła w odstawkę do garażu a szkoda bo pogoda rozpieszcza ostatnio
  5. dzisiaj pozytywne zaskoczenie w normalnym sklepie rowerowym w Pszczynie można dostać Kandsa Maestro jak i inne Kandsy .Info do tych co mieszkają na Śląsku i w okolicach tym o to sposobem coraz więcej Kandsów widuje sie na naszych drogach
  6. Aha rozumie czyli to taki pic na wodę .uważasz że warto czasem dopłacić do jakiejś droższej dętki ? bo tak na logikę to tańsza czy droższa wykonana jest z gumy a guma się przebija
  7. dzisiaj nabiłem 50 km i puki co wszystko gra (na załatanej dętce ) ale nie ma co za wczasu sie cieszyć bo może być rzeczywiście jak pisaliście że "przyczyna " jakiś np malutki kawałek drutu który jest praktycznei nie wyczuwalny utkwił w oponie ale to się okaże . Oględziny opony zrobiłem bardzo dokładne ale nie ściskałem jej jak ktoś pisał .Za pierwszym razem wbił się mały drucik który kombinerkami musiałem wyciągać drugim razem podejrzewam nadmiar żołędzi na drodze Jesli jednak wkrótce znowu trafię na gumę zrobię bardzooo dokładne oględziny i zastosuję sie do rady @tobo .w przednim kole nadal żyje dętka która zrobiął juz 2.7 tys ciekawe jak długo pociągnie a co do ewentualnej opaski antybrzebiciowej ktoś pisał na interecie że można zastosować w tym celu taśmę izolacyjną i x2 okleić wewn stronę opony na razie sie wstrzymam z tym
  8. wczesniej pytałem co do skutecznego sposobu zdejmowania opony i ostatecznie skusiłem się na łyżki do opon plastikowe ktos tam polecał dzięki serdeczne nie z decathlona ale upolowałem zółte continentala 2 i naprawdę polecam solidne mocne a opon elgancko schodzi .Zabawne jest to że 2,5 tys ponad na jedenj dętce przejechałem i po 2,5 tys dętka się przebiła wczoraj założyłem nową i po 31 km dziura na szczeście załatałem i do domu dotarłem . zastanawia mnie czy nie zainwestować w opaski antybrzebiciowe które wkładamy od wewnętrznej strony opony ?Ciekawi mnie czy ktoś z was stosował jakieś Zrobiłem porządne oględziny felgi tak samo opony bieżnik OK i żadnych śmieci nie było więc prawdopodobnie pech
  9. ja miałem okazję sprawdzić błotniki raptora co są dorzucane przy zakupie cena ok 30 zł w duzej ulewie i z tyłu ujdzie ale z przodu masakra wszystko leci na buty pedały i korbę Brakuje porządnej chlapaczki
  10. w łapaniu gumy najzabawniejsze jest to że robiłem trasy bardzooo dalekie i nic a tutaj na 18 km od domu dętka poszła w sumie szczęście w nieszczęściu . nie wiem jakim cudem ale jakiś drucik cieki wbił się mocno że nawet z opony musiałem obcęgami wyjmować ręcznie nie dało rady .@Ok Biker light zrobiłem jak napisałeś nei za mocno z wyczuciem Kiedy zdejmujecie tylnie koło zrzucacie wcześniej łańcuch na najmniejszą zębatkę z tyłu czy nie jest to konieczne ? czy wystarczy nałożyć łańcuch na zębatce biegu jaki jest wbity
  11. od teraz zastaw kiku dużych łyżek kuchennych będzie nieodłącznym zestawem w moim maestro uporałem się również z zystemem zaciskowym .Mam jeszcze takie pytanie dotyczące bezpieczeństwa i prawidłowego dokręcenia . Wygląda to tak .kiedy dokręce śrubę do oporu wtedy nie mogę dać mechanizmu zaciskowego do oporu tak by była pozycja CLOSE kiedy jednak śrubę dokręcę nie do oporu ale dość mocno wtedy lekko mechanizm zaciskowy ląsuje w pozycji CLOSE i rozumię że tak ma być ? sorry za tak banalne pytania ale to mój pierwszy "dobry rower " wcześniej zawsze była zabawa w klucze i śruby ja trafi tutaj taki nowicjusz jak ja to będzie miał wszystko na tacy opisane
  12. masz racje i tak się dużo łatwiej uporałem co prawda trochę łyżki ucierpiały ale spoko ważne nie rysują się tak felgi .Gdzieć czytałem że przed wymianą dętki ustawiamy biegi najniższy z tyłu ja tego nie zrobiłem tzn na przełozeniu 2/5 rower został dętkę wymieniłem koło sprawnie wskoczyło łańcuch nałożyłem na przełożenie 2/5 jak było przed ściąganiem ale kręcąc pedałami wskakuje mi na zębatkę niżej .mam nadzieje że nie będzie potem problemu jak rusze . najwyżej szybko przełożę na 2/6 jak teraz jest faktycznie . trochę mam problemów z zaciskiem tylnim chyba nieco za mocno zakręciłem i ostatecznie został w pozycji OPEN a powinno być CLOSE od wierzchu (niby koło mocno siedzi ale nie mogę odkręcić zacisku śruba też ani rusz by było jak należy )
  13. mozer mi ktoś doradzić jak ściągnąć oponę .po przejechaniu ponad 2,5 tys zlapalem gumę i dętka do wymiany .Strasznie mocno siedzi ta opona w feldze . W normalnym rowerze lekko podważałem śrubokrętami tępymi i gładko szło a tutaj się mocuję juz nawetr lekko porysowałem felgę wolę zapytać niż coś uszkodzić . Nie mam łyżek do ściagania opony specjalnych ale jakiś pomysł domowy sposob ja\kby ktos doradzil
  14. ciekawi mnie czy ktoś z was zakładał rogi do kierownicy mam już pewne upatrzone , klamkomanetki trzeba będzie lekko przesunąć grippy też tylko zastanawia mnie czy potem nie będą się ześlizgiwały .może dziwne pytanie ale czy rogi jak dokręcę to uszkodzą w sensie zdeformują jakoś kiery ? pytam bo nigdy nie miałem rogów dość pózno ale dochodzę do wniosku że warto by sprobować wiadomo nie zamierzam się na nich cały czas opierać ale od czasu do czasu zmienić pozycję rąk bo niekiedy lekko mi drętwieją a dystanse po 100 km i w górę to standard
  15. zastanawia mnie czy Shimano Alivio CS-HG41 taka kaseta jest domyślna to to samo co np Shimano Alivio Cs-HG 41 8 rzed ale w specyfikacji pisze Grupa Acera/Altus ? znalazłem też pisze Alivio /Acera Sugerować się tym by pisało Alivio czy to jest praktycznie to samo ? bo cena to taka sama gdzieś czytałem że Acera to trochę niższa grupa osprzętowa ale wolę się upewnić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...