Dzisiaj sprawdziłem dolne śruby. Miały luz. Dokręciłem. Oba golenie. Dokręcałem delikatnie, na zmianę prawą i lewą śrubę. Luz zmniejszył się i kiedy sprawdzam go jak napisałem na początku tematu, nie słychać już tak tych stuków i luz który był bardzo odczuwalny po przyłożeniu ręki w miejsce gdzie jest uszczelka teraz słabiej odczuwalny ale jednak występuje nadal. Nie wiem czy to ma tak być czy nie. Pewnie musiałby potwierdzić to ktoś kto posiada taki amor z podobnym przebiegiem. Napiszę że poprawa to jakieś 50-60% biorąc pod uwagę poprzedni stan. Dużo. Nie wiem jak podczas jazdy będzie fizycznie odczuwalna ta poprawa luzu. Pada deszcz już 5-ty dzień i nie ma jak sprawdzić czy przy wybieraniu są odczuwalnie jakieś stuki. Niestety. Uszczelki nie zdjąłem bo obawiałem się że zarysuję goleń. Dosyć mocno siedzi. Nie mam żadnego doświadczenia w wyjmowaniu choć wydaje się to proste... zostawiłem to Także jak sytuacja w tym miejscu nie wiem. Zapytam jeszcze Foxa co o tym myśleć? Opiszę sytuację. Gdzie mogę napisać, zadzwonić w tej sprawie? Podacie namiar? Po tym udam się na badanie amora do Katowic. Edit
"... If diametric clearance greater than .0090” is found, the lower leg assembly should be replaced." Przy luzie większym niż .0090" dolnej lagi powinien zostać wymieniony. Tak to zrozumiałem. Ten luz co mam teraz (po dokręceniu) może się w tym zakresie mieścić lub nie.
Jak bardzo można dokręcić te śruby by nie przesadzić? Jeszcze trochę powinno pójść choć z oporem. Ciekaw jestem czy sprawdzą mi jak duży mam ten luz w Katowicach w serwisie Foxa?