Skocz do zawartości

chorinek

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    katakumby

Osiągnięcia użytkownika chorinek

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Jest czyszczony co pewien czas, a uszczelki smarowane olejem 5W. Chyba ze chodzi o cos innego.
  2. U mnie w Darcie 2 sciera sie powoli na lewej goleni chrom(?), na dlugosci okolo 4cm. Powierzchnia stala sie chropowata. Amortyzator trzyma powietrze dosyc dobrze, ale w nizszych temperaturach jednak minimalnie ono ucieka. Od -10 gdzies w gore juz fajnie sie na nim jezdzi.
  3. Zdjecia moge w najblizszym czasie wrzucic jak dostane aparat w swoje rece. Dziwi mnie fakt ze piszecie ze w Darcie ( 3? ) korek jest plastikowy. Otóż w moim Darcie 2 jest on metalowy. Po wyjeciu pokretla od naprezenia wstepnego zostaje nam wkrecony na gwint plastikowy element ktory jest odpowiedzialny za docisk. Wycialem wentyl ze starej detki z odrobina gumy wokol niego, by na styk wchodzila do korka, po czym docisnalem gume elementem ktory wczesniej sie tam znajdowal. Szczelnosc jest 100%, o dziwo. Obecnie znajduje sie w nim 100 psi, ale przy podjazdach mam wrazenie ze jeszcze zbyt mocno sie ugina - przy jezdzie na siodelku wszystko gra. Nie pogubil cisnienia podczas skokow i zjazdow z wszelkich schodow, gdzie sprezyna dobijala do konca - tutaj mialem bardzo kulturalne wytlumienie uderzenia. BTW Dobry pomysl z dotoczeniem tłoczka! Pozdrawiam!
  4. Przerobilem swojego Darta 2. Cala operacja zamyka sie w godzinie. Testowalem amor przez jeden dzień, i jak na razie rewelacja. Szkoda ze nie jest sztywniejszy Pozdrawiam i dzieki za informacje!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...