Skocz do zawartości

Furc

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika Furc

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Talon 2 ma w amortyzatorze regulację tłumienia (w Talonie 3 jedynie speedlock) Pozostałe komponenty nie robią dużej różnicy, jak masz zamiar i tak wymieniać części to bierz Talona 3 i zmień na dzień dobry widelec bo jest cholernie ciężki i w 3ce i w 2ce. Rama we wszystkich Talonach jest w miarę lekka i taka sama, geometria dość rekreacyjna. To w miarę wygodny i stabilny rower. Kolega ma Talona 3kę, zmienił widelec na Skareba, opony na zwijane i rower schudł ponad 2 kilo do okolic 11,5
  2. Ciekawe ... pracuję w sklepie z Giant'ami i większość reklamacji jest rozpatrywana pozytywnie, odpadają z reguły rowery które mają np: dłuższe sztyce siodełka, to najczęstszy powód pęknięć ramy i odrzucenia gwarancji. Kolego pawelLUB gratuluję zakupu, sam się zastanawiam nad dużym Anthemem. Napisz coś więcej o wrażeniach z jazdy.
  3. Furc

    [stery] Giant Talon 29er

    nie działają te linki
  4. Furc

    [stery] Giant Talon 29er

    po prostu wyjmij jeszcze jedną podkładkę i już. Dorzucam jeszcze jedną fotkę pokazującą osadzenie wspornika na rurze sterowej: https://picasaweb.google.com/lh/photo/WEI8UvOS3AmGwl21-_HPZnGC6hzGolc1b42_auB-mL4?feat=directlink
  5. Furc

    [stery] Giant Talon 29er

    Jak masz 7 mm to trochę sporo, Wspornik kierownicy (mostek) powinien być stabilnie osadzony na rurze sterowej, od góry luz na jakieś 3-5 mm żeby dociągnąć stery, tak żeby górna śruba w mostku zaciskała go na rurze a nie na powietrzu. Co do podkładek to można śmiało wyjmować wszystkie, nawet ten lejek nie jest elementem sterów tylko podkładką "dekoracyjną". dodaję fotkę poglądową jak to wygląda w moim Talonie Picasa Web Albums - Fu RC
  6. Rower kupiłem w Bikeman'e. Trafiła się jedna sztuka więc nie zmarnowałem okazji. mam 187cm wzrostu i długość nogi 90cm. Dla bezpieczeństwa ramy wsadziłem sztyce 400mm która jest wysunięta 270mm. Później sprawdzę dostępność, z tego co pamiętam powinny być przed nowym rokiem. Przesiadłem się z roweru zbudowanego na ramie z Intersportu o nazwie Genesis Explorer (skok 140 i wahacz wleczony podobnie jak w starych Konach) stąd taka odczuwalna różnica nie dość że duże koła to jeszcze sztywno. Full świetnie jedzie w dół, ale ma tendencję do bujania podczas jazdy po płaskim. 10 kilometrowy dojazd do pracy na full'y zajmował mi 45 minut walki, a na 29er to przyjemna pół godzinna przejażdżka. Jeżdżę już miesiąc i jak na razie jestem zadowolony. Generalnie rower jest super. Jedyne co na minus to mniejsza zwinność niż 26', to jednak jest duży rower, no ale 29er kupiłem bardziej jako narzędzie do połykania kilometrów niż do zabawy. Szukałem pojazdu który jest szybki i przy okazji bez problemu przejedzie przez park, las, podjedzie pod duży krawężnik i zjedzie po schodach i to założenie spełnia się w 100%. No i rama jest dość lekka (1685g) a za razem sztywna więc można na jej bazie zrobić coś lekkiego.
  7. Podepnę się do tematu, po wielu rozmyśleniach zakupiłem w końcu dwadzieścia dziewięć. Mój wybór padł na Giant'a Talon 2 29er rozmiar L20' (187cm wzrostu) Wybrałem ten rower ze względu na cenę, posiadanie w ramie mocowań do bagażnika (niestety tylko na dole) oraz to że posiadam pokaźny zapas części rowerowych. Na dzień dobry z roweru wyleciały badziewne hamulce i napęd. Rower rozłożyłem do gołej ramy i tu miłe zaskoczenie, rama waży ze sterami 1740g, cały rower po zmianach osprzętu (hamulce, napęd, styca) waży 13 z hakiem. Pierwsze wrażenia z jazdy są niesamowite, po przesiadce z fula którym ostatnio jeździłem różnica w dynamice przyspieszania jest niesamowita. Pozycja w oryginale jest mocno rekreacyjna, ale wystarczyło przewrócić wspornik kierownicy i jest super. Co do zwrotności roweru też nie mam zastrzeżeń, jest trochę większy od MTB ale przyzwyczajam się do niego. Jak się trochę w niego wjeżdżę podzielę się kolejnymi odczuciami. Fotka roweru i opis jest w moim garażu jak kogoś interesuje.
  8. Furc

    [zakup] Giant XTC 29er 2011 vs 2012

    U dilera Anthem 29" X2 M ma być w 6 tygodniu 2012, XTC 2 i 0 oraz Talony 29" M / L 46 tydzień 2011.
  9. Za 2,5 tyś można kupić nówkę, sam zastanawiam się nad rozpoczęciem przygody z 29 i celuję w Gianta Talona 29 (2499PLN).
  10. Na 170cm wzrostu Giant w rozmiarze "M" będzie ok, jesli ktoś długo jeździł na za dużym rowerze może mieć wrażenie że jest blisko kierownica, Gianty mają dość krótki w/g mnie przedni trójkąt, można sobie trochę wyciągnąć mostkiem jak nie pasuje, ale rozmiar M na pewno na 170cm. A co do Kellysa czy Krossa to nie polecam. Fulle tych marek pracują masakrycznie. Youkon FX przy nich jest całkiem dobrym sprzętem, rekreacyjnym full'y za rozsądną kasę.
  11. Niedawno zakupiłem Lighstera. Jest to naprawdę porządnie świecąca lampa za rozsądną kasę. Cena detal to 109,9 zł Lampa bez problemu oświetla drogę uporządkowanym snopem światła na odległość 20/30 metrów Gwarantowany czas 20h jest w rzeczywistości mniejszy ok 10 / 12h, to jest wadą, jak się dużo jeździ pójdzie sporo kasy na baterie. Mi udało się dokupić do niej ładowarkę (24,9) i akumulatorki, więc problem zniknął. W sumie zakup wyszedł w okolicach 150 złotych, ale teraz najgłębsze ciemności nie są mi straszne. Lampa ma w komplecie bardzo porządny uchwyt który można szybko zdemontować. Jeden tryb świecenia. Jest też według mnie dosyć zgrabna. Reasumując. Polecam dla nocnych marków. Link do strony produktu: http://sigmasport.com/en/produkte/beleuchtung/standard_lights/lightster/?punkt=features
  12. Też mam taką lampkę i baterie starczają mi na 3 / 4 miesiące latem i na 2 / 3 miesiące jesienią / wiosną. Lampka jest fajna, mała, mocowana na gumkę co zapobiega odłamaniu w razie wypadku, dobrze świeci, a baterie też nie są jakimś problemem. Koszt kompletu to ok 10 złotych. Ja polecam gorąco!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...