Skocz do zawartości

klon

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    554
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana klon w dniu 31 Marca 2014

Użytkownicy przyznają klon punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Bart
  • Skąd
    Trójmiasto

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika klon

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

76

Reputacja

  1. Rower zyskał nowy amortyzator i siodełko, zmienił się napęd na 2x10, zmieniły się klamki hamulca. Sporo części z odzysku, bo w swoim MTB zmieniłem napęd na 1x12 Teraz jestem całkiem zadowolony z wagi i bardzo zadowolony z tego jak Szkot jeździ. Do rzeczy, zmiany wyglądają następująco: Przerzutka tylna Sram x9 z krótkim wózkiem - 204g 309,8g Kaseta Shimano XT 11-34T - 316g 368,5g łańcuch Shimano SLX 10sp 247g 305,4g Siodełko: Specialized Toupe: 250,5g 389,6g Amortyzator: RST M7 Singleshock: 1673g 2251g Klamki: Avid FR5: 150g 199,4g 199,3g Manetki 2x10 Sram x7: 221g Waga całości, realna, zważona na wadze podwieszanej to 11,38kg Na chwilę obecną nie przewiduję zmian*. Rower wyszedł naprawdę świetny, jak znajdę chwilę to wrzucę zdjęcia finalnego produktu * ale to nie znaczy, że ich nie będzie, bo może będą lżejsze koła, może dojdzie jakiś lekki bagażnik, a może sprzedam Szkota i zacznę kolejny projekt...czas pokaże! After: Before:
  2. Opony świetne, szybko się toczą i bardzo dobrze trzymają, ale boczne ścianki przepuszczają mleczko. Myślę, że jeszcze trochę pojeżdżą. Są bardzo lekkie, około 500g każda. Jedna z nich albo nie chciała mi się dobrze ułożyć na obręczy, albo ma lekkie bicie, ale to tak od początku i nie przeszkadzało mi to w jeździe. Cena jaka mnie interesuje to 100zł za komplet. Odbiór osobisty w Trójmieście, lub wysyłka paczkomatem 14zł.
  3. Do sprzedania używane obręcze Stan's NoTubes ZTR Crest w rozmiarze średnim, 27,5" Obręcze w stanie BDB - wizualnie jak na foto, technicznie są proste, nie poobijane, nie brały udziału w kraksach Cena jaka mnie interesuje za komplet to 300zł. Odbiór osobisty w Trójmieście, wysyłka ubezpieczoną paczką - 16zł.
  4. Potwierdzam, działa bez problemu, u mnie 12sp. GX w połączeniu z korbą Deore na której jest blat 36T. Swoją drogą, zastanawiam się, czy nie zmienić korby na inną. Wybierając nową korbę urodziło mi się pytanie: Jeśli na zębatce jest napisane, że "Shimano 12sp chain only", to łańcuch Eagle serio nie podejdzie? Czy może to bujda na resorach i łańcuch Sram 12sp. na zębatce Shimano będzie działał?
  5. Może jednak ze szprychami, tak jak pisze autor, mamy za mało danych @kal800, nowa obręcz, czy całe koło? Jak tylko obręcz, to jak to jest zaplecione, na 3 krzyże?
  6. Ja kupiłem, bazując na forumowych podpowiedziach, szprychy DT Competition, nyple Sapim Polyax alu 14mm i do tego podkładki pod nyple sapim(mam nieoczkowaną obręcz). Lecę też do plastycznego po pokost lniany, gdzieś tu forumowi wyjadacze polecali ten specyfik jako "klej do nypli"
  7. Nie wiem, czy dobrze zrobiłem, ale poszedłem w zupełnie innym kierunku i z tyłu wyląduje Jack Rabbit, a na przodzie Vittoria Peyote. Ciekawe co z tego będzie, potestuję Obie gumy to chyba ostatnie sztuki, w polskich internetach, dostępne w rozmiarze 27,5x2.25 Przekonały mnie ceną(szczególnie Peyoe za 81zł), wagą, no i oczywiście opiniami. Gdyby Wolfpacki występowały w rozmiarze 27,5 x 2.2-2.3 i byłyby ciut tańsze, to pewnie bym się na nie zdecydował(na zestaw Race + Speed). Niestety w średnim kole jedyna dostępna szerokość to 2.4 za około 220zł za sztukę, praktycznie za tą cenę mam 2 powyższe opony.
  8. Podłączę się do tematu, moje wysłużone X-Kingi czas wymienić na coś podobnie dobrego, a naczytałem się dużo złych opinii o następcy XK, więc pewnie wybiorę coś innego. Mezcale już miałem, nie są złe, ale nie chcę ich drugi raz, głównie ze względu na trakcję na mokrym. No i tu zaciekawiłeś mnie Wolfpackami Speed przód i tył? Może lepiej tak jak producent poleca Speed na tył, a Race na przód? Ciekawi mnie jak wygląda ich trwałość i to jak radzą sobie na asfalcie, szczególnie takim wilgotnym
  9. Też wolę czarny, był w promocji, ale nie jest już dostępny, może zamówię z amazona czarny, ale tam z wysyłką około 320zł.
  10. Coś tam się da znaleźć, niestety z aluminiowych, ale chyba padnie na ten model: https://www.rowertour.com/p/211860/xlc-bf-a02-widelec-28-1-18-piwoty-cantilever-bialy
  11. Faktycznie, w mosso będą za nisko, u mnie są na wysokości około 280mm od osi czyli mosso w wersji z piwotami odpada. Jak na razie mam 2 kandydatów - XLC i Force, ale oba powyżej 300zł, czekam na promocję, w międzyczasie poluję na używki, może znajdzie się coś stalowego w dobrym rozmiarze :-)
  12. Na Ali jedyne co rzuciło mi się w oczy to aluminiowy Mosso M5EV, ale obawiam sie, że on jest trochę niski - 42cm od osi do podstawy sterów. Są tam jeszcze inne godne polecenia firmy?
  13. Szukam sztywnego widelca, najlepiej stalowego, ale alu też ujdzie, na carbon w moim budżecie(około300zł) nie liczę. Wymagania: - 1-1/8" bez gwintu - piwoty do v-brake - wysokość od osi do podstawy bieżni sterów około 45cm (aktualnie mam 47cm bez SAG'u)
  14. @marvelo, możliwe, że będę zmieniał opony na 700x42, Continentale, które polecałeś wcześniej wydają się ciekawe. muszę pojeździć i zobaczyć jak te się sprawdzą na ścierzkach w lesie. Jak zostanę przy Maxxisach, to przy okazji spróbuję ultralite'ów Vittorii. Szkoda tylko, że nie ma ich w wersji pod zawór AV, skoro już mam taki otwór w obręczach, to żal nie korzystać z kompresorów na stacjach Mały update wagowy, sztyca po ucięciu(około 5,5cm) waży: 281,5g Waga całości teraz to 12,64kg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...