Skocz do zawartości

Booby

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Booby
  • Skąd
    Południe

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Booby

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

19

Reputacja

  1. Booby

    fox-min.jpg

    Łącze się w bólu Ja kiedyś poskładałem silnik i skrzynie zapominając o łożysku wyciskowym. Najgorsze 6 godzin ponownego składania w milczeniu
  2. Dzięki za wskazówkę. Okazała się trafna. Papier o gradacji 1000 i o czwartej nad ranem pełen sukces. Mam nadzieje że to podziała jakiś czas. Przy okazji przelałem płyn. Hample chodzą jak nowe. Robota żmudna i monotonna ale zaoszczędzony tysiak cieszy bardziej. Pozdrawiam.
  3. Bry rowerowa ferajno. Temat stary jak świat. Zaczęły mi się zacierać tłoczki w klamkach w Avidach CODE 5. Znaczy klamka wraca bardzo powoli do stanu wyjściowego. Jako że mam te hample we wszystkich rowerach to chciałem się za to zabrać. Problem w tym że w wielu miejscach w necie opisywaną przyczyną tego stanu rzeczy jest puchnący tłoczek. Po rozebraniu klamki i zwymiarowaniu tłoczków niestety trzymają one wymiar. Po wyjęciu uszczelek z tłoczka ten wpada do klamki i odbija bez najmniejszych problemów. Tak więc pozostają uszczelki. Najpierw wyjąłem te pierwszą typu o-ring i po wsadzeniu tłoczka na miejsce ten pracował bez żadnego problemu - bingo. Po dopasowaniu uszczelki typu o-ring (oczywiście odpornej na dot 5.1) osadziłem wszystko i zmontowałem klamkę. Całość działała może 10 minut po czym wszystko wróciło do "normy" - oporna praca i powolny powrót do stanu wyjściowego. Zestawu serwisowego do klamki CODE 5 to ze świecą szukać a biorąc pod uwagę ile bym tych zestawów potrzebował to bym na nie nie zarobił. Czy ktoś z Was zna skuteczną metodę naprawy wyżej opisywanego problemu? Oczywiście po za wymianą hamulca na nowy
  4. Bry. Potrzebuje dole lagi i bebechy z w/w. Może być uszkodzony byle nie pęknięty. Z rocznika do 2010 roku. Najlepiej wersja solo air.
  5. Booby

    [Damper] Specialized Brain FOX

    O widzisz, to już jakaś nadzieja. Tak, sam wymieniam.
  6. Booby

    [Damper] Specialized Brain FOX

    Specialized Epic
  7. Booby

    [Damper] Specialized Brain FOX

    Rocznik 2010. Prowadzenie węża nad ramą.
  8. Pękła końcówka po stronie dampera. Jakiś pomysł jak to naprawić czy pozostaje jedynie wymiana? A jak wymiana to ktoś dysponuje i mu zalega?
  9. Po zdemontowaniu jesteś dopiero w stanie stwierdzić czy krawędzie uszczelek są miękkie. Ne ma sensu wydawać kasy na nowe zimmery kiedy nie ma takiej potrzeby. Amor raz na rok powinien być rozebrany a jak jest katowany to nawet częściej. To co można znaleźć w środku nie raz przyprawia o ból głowy. No i nie raz nowe uszczelniacze potrafią przepuścić olej jak się postarasz. Koszt serwisu to zawsze ułamek tego ile za bebechy czy lagi liczy sobie FOX czy RS o nietypowych firmach nie wspominając.
  10. Rozbierz, sprawdź stan i oceń czy potrzebna jest wymiana. 5 lat to one wytrzymują jak rower stoi w przedpokoju i się na niego tylko patrzy.
  11. Rozebrałem, no prawie bo nie udało mi się ruszyć srebrnego elementu z niebieskiej części, siedzi jak wryty a nie chce czegoś ułamać bo to wszystko delikatne. Mam nadzieje że w środku nie ma kolejnego oringa. Wymiary uszczelek konkret z dupy. Jak dopasuje to podam rozmiary dla potomnych
  12. Bobry. Szanowne grono - wywala olej przez pokrętła tłumika. Szukałem dość intensywnie i dlatego zapytuje - jest dostępny zestaw naprawczy tego tłumika? https://www.bikeparts.com/BPC165932/rock-shox-fsc-mico-(nr)-damper-07-12-lyrik Pozdrawiam.
  13. Wierz mi - to nie jest uszkodzony gwint
  14. Potrzebuję zanabyć drogą kupna klamkę hamulca AVID CODE5 w kolorze szarym. W obecnej zaciera się tłoczek. Ma któryś z Was zbunkrowane w czeluściach? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...