Skocz do zawartości

piotrdi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Bystrzyca kłodzka / Jelenia góra

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika piotrdi

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Ale kolorystycznie pasuje i ciekawe czy jak jedzie to ten błotnik się nie telepie z tą lampką.
  2. Witam znów wszystkich. Od ostatniego wpisu dotyczące oponek minęło sporo czsu ( dwa sezony jazdy). Dla przypomnienia "powiem" że pod koniec 2010r. miały przebieg 4800km, w sezonie 2011 nastukałem im kolejne tysiące kilometrów teraz mają 9700km. A teraz test przy przebiegu blisko "dychy" zabardzo to niewiem co mam pisać ;-) bo poza uzupełnieniem ciśnienia na początku sezonu to one tylko się toczą i toczą i tak w kółko :-P tak jak na początku zero kapci, nie widać żadnych przetarć czy rozcięć niewiem jak ocenić zużycie spowodu braku bieżnika, ale stawiam na 45-50% rowki odprowadzające wode które są po bokach nadal spełniają swoje zadanie, porównując z nową są minimalnie mniejsze, więc to co ocenia producent jest chyba troszkę zaniżone bo spokojnie opona wytrzyma 20 tyś. a nie 10 Następne info o oponach podam pod koniec roku pewnie z przebiegiem 15/16 tyś km. Dla chętnych mogę zamieścić zdjęcia. Z czystym sumieniem raz jeszcze mogę polecić te opony.
  3. piotrdi

    :)

    Mogę potwierdzić widoczki są wspaniałe sam często tam przyjeżdżam
  4. Witam sezon się kończy (dla niektórych) pogoda się zmienia, a więc można opisać opony które użytkowałem w tym roku (jak wypadły?) przeglądając forum często natrafiamy na pytania „ jakie slicki do MTB” Również ja o tym myślałem… i postawiłem na nowość od firmy Schwalbe mianowicie model Durano. „Dla „pożeraczy” kilometrów. Durano została stworzona z myślą o ekstremalnie długich przebiegach. Żadna inna opona wyścigowa nie wytrzymuje tak długo. Jednocześnie mieszanka Dual Compound zapewnia najlepszą przyczepność, również na zimowych, mokrych trasach treningowych. Ze sprawdzoną wkładką ochronną RaceGuard. W normalnych warunkach – bez ekstremalnych obciążeń wagowych, warunków drogowych i ostrych hamowań – możesz spodziewać się przebiegów znacznie dłuższych niż 10.000 km”. Taki tekst widnieje w katalogu i przyznam się, że dałem się nim omamić, ale teraz nie żałuję. Schwalbe Durano wersja „drut” 26 1,35 Po kupnie- jakie lekkie, ciekawe ile ważą? Waga katalogowa 395 g, a tak naprawdę 417 g i tak jest dobrze, od razu można odczuć, że ścianki oponki są grubsze (porównanie do kenda nevegal) na pewno łatwo się nie przetrą oraz EPI opony 67 sprawiają, że opona będzie sztywna i mniej podatna na uszkodzenia. Opona posiada białe napisy po obu stronach. Pierwszy montaż- strasznie ciężko się zakłada (obręcze alexrims DP17) „mordowałem się z nimi chyba z pół godziny, w końcu weszły i tu stwierdzam że są idealnie zrobione po napompowaniu niema żadnego bicia opony toczą się idealnie, a jak już jesteśmy przy pompowaniu oponka wymaga ciśnienia 4,5 do 6 atm Kolejny raz zakładania opony wymaga już mniej czasu i siły można powiedzieć, że troszkę zmiękły i teraz są bardziej przyjacielskie w stosunku do użytkownika. Czas ruszyć w drogę- po przejechaniu 4800km tyle już maja stwierdzam że niema lepszych opon zacznę od tak zachwalenej przez producenta wkładki antyprzebiciowej zdaje ona egzamin w 100% przez wszystkie te kilometry żadnego laczka, a często było słychać chrzęst szkła po których przejeżdżałem. Teraz przyczepność opony ładnie trzymają się asfaltu można robić większe przechyły po bokach są małe rowki pomagają w trzymaniu i odprowadzaniu wody opona ma cały czas taki sam kontakt z podłożem, co do mokrego asfaltu to aż sam się zdziwiłem opona jak przyklejona żadnych uślizgów, co do zużycia to jest tutaj trudno stwierdzić (niema bieżnika), aczkolwiek brak jakichkolwiek dziurek, po kamykach czy szkłach i praktycznie żadnych śladów, dają nam przedsmak długowiecznej opony myślę, że pociągną więcej niż 10 tyś km, trzeba tylko pamiętać aby unikać ostrego hamowania. Wygląd/wykonanie 5/5 Waga 4/5 Odporność na przebicia 5/5 jak na razie Odporność na zużycie 4/5 ostre hamowania z zablokowanym kołem szybciej niszczą oponę Toczenie 5/5 Drogi panie moderatorze czy mógłbym liczyć na przeniesienie do odpowiedniego działu pomyliło mi się
  5. Witam a używał może ktoś tego nowego Finsha Ceramic Wax Lube. Jest to olej parafinowy z dodatkiem azotku boru jest on bardzo rzadki niemal jak woda i ma kolor mleka. Ponoć jest bardzo trwały i łańcuch po nim jest długo czysty. Kończy mi sie Pro road i chciałbym coś nowego jeżdżę tylko po asfalcie. (Etykietka jest złoto niebieska)
  6. Mnie tylko zastanawia jak to może być. Napisałeś "sztywny jak diabli i tłumi drgania" Widzę tu nowe prawa fizyki bo jeśli jest sztywne to nie może tłumić drgań
×
×
  • Dodaj nową pozycję...