Skocz do zawartości

PsychoticArchitect

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://picasaweb.google.pl/psychotic.architect/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jakub
  • Skąd
    Kattowitz

Osiągnięcia użytkownika PsychoticArchitect

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. W kwestii formalno-serwisowej... Czy tarcza 32z z grupy z okolic acera/alivio [z korby FC-MC20/FC-M340] będzie pasowała do korby 580? też 4 śruby, na oko wyglądają na podobne. Tylko kwestia grubości przy otworach etc. Próbował ktoś taki manewr kiedyś?
  2. W kwestii formalnej... to tak się zastanawiałem nad sensem ładowania w lewą goleń sprężyna stalowa+ air a do prawej samo air... Wiem, że kartusz eta wymaga sprężyny stalowej. Ale jak to się przekłada na pracę amora? Skoro ładuje np. 4 bary w prawą goleń to pracuje cała amortyzacja 'na powietrzu', więc sprężyna de facto jest nie potrzebna... bo i tak medium ściskanym jest powietrze, chyba, że miałbym twardszą sprężynę, to wtedy ona by 'dominowała' w pracy. Dobrze rozumuje? Chyba, że w pewnej fazie ugięcia to sprężyna dochodzi do głosu czy jak to jest? I pytanie do użytkowników... jak dostrajacie tego bombowca i czy ładujecie jakiś luft w ten mały wentylek w lewej goleni, do którego konieczny jest adapter?
  3. mój też tak pi razy około tyle, te 30-40mm od góry są po każdej jeździe zakurzone, więc nie ruszone Inna sprawa to taka, że muszę chyba się pobawić z ciśnieniami, żeby go jakoś podregulować, bo sag niby ok, ale mam wrażenie, ze można go lepiej wyregulować Może to też być może kwestia poziomu oleju- jak go masz za dużo to po prostu lagi więcej nie wejdą, ale niech się jakieś mądre głowy wypowiedzą
  4. ooo... takie cyknięcie przy ugięciu [coś jak by linka o ramę stukała] to czasem i u mnie usłyszę, i zawsze wtedy zachodze w głowe, czy to linka czy to jakoś przypadkowo dobiłem widelec [ale skoku w pełni nie wykorzystuje, co ciekawe] czy moze coś z okolic kokpitu po prostu ten typ tak ma @tobo - XC600 ma tłumik rv, więc to ew. cyknięcie przy ugięciu wynika z jego konstrukcij, jak rozumiem?
  5. Co prawda nie mam tarczówke, ale luzów na lagach nie mam. Jedyny jaki luz mam z okolic amora to na v'kach
  6. Jest mi niezmiernie miło wejść w skład eskadry bombowców na pierwszy rzut oka wygl;ada jak czołg w porównaniu do Manitou Six Zobaczymy jak się będzie sprawował Od jutra regulejszyn na całego
  7. @tobo... musiałeś mieć po prostu pecha. Osobiście użytkuję Buran Max od 6 czy nawet więcej sezonów i spisuje się idealnie. Owszem jest wymęczona do granic możliwości i jakieś tam znamiona potencjalnych przetarć są, ale nic nie jest wieczne i nie stało mi się to po 6miechach- przemakać nie przemaka. Plusem Alviki jest to, że ten ich poliamid - Winprotec - jest wielce ok, jeśli chodzi o ten segment 'membran'.
  8. podstawowa R7 80mm travel da radę przy dajmy na to 100kg żywej masy? W instrukcji jest mowa o pompowaniu 7.5-10.5% masy ciała a max ciśnienie to 12 bar[175psi] Dotychcczas śmigam na lagach 28.6mm i w sumie jakiś rażących braków w sztywności nie stwierdziłem, a tu jednak golenie są rubsze. więc teoretycznie winien dać, a jak to wygląda praktycznie?
  9. Pokręciłem tu i tam i niby śmiga jak należy. Prawie jak nówka
  10. Cholewcia... Zmieniłem linki i pancerze, a teraz kasete i łańcuch... i niby wszytsko cacy... ale jest problem z zębatkami 2 i 3 - łańcuch nie chce się uspokoić i się strasznie miota... i teraz nie wiem czy to wina kasety i niedotartego do niej łańcucha czy moze kwestia regulacji przerzutki... any ideas?
  11. Generalnie jest ok, zmienia jak należy[czasem jej sie coś odwidzi, ale to czasem], stukanie łańcucha zredukowałem neoprenem Co prawda mogła by momentami pracować żwawiej, ale to też mzoę byc kwestia linek i pancerzy Będzie ostatią częścią jaką wymienię przy zmianie osprzętu póki co ma na koncie ~5k km ;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...