Skocz do zawartości

tenjin

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    294
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika tenjin

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. To są zupełnie inne opony, racing raph jest do ścigania na raczej suchym a ardent to jest wylajtowana opona fr. Opory toczenie raplh ma mniejsze i jest lżejszy, scieralność na korzyść ardenta a przyczepność niepodważalnie na korzyść ardenta. Jak góry to ardent jak maratony to ralph.
  2. moim zdaniem ardent lepiej trzyma niż nobby nic, ale opory ma wieksze. Jako użytkownik aredntów też moge je z czystym sumieniem polecić. Podpisuje sie również pod odpornością na snejki. Kilka razy poczułem dobicie, które przy innych oponach oznacza od razu zmiane dętki a tu nic. to nie jest opona stricte na mokrym ale w takich warunkach też prowadzi sie dobrze, jest przewidywalna w błocie i piachu.
  3. jakbyś porównał alberty z ardentami ?? bo właśnie waham się między nimi
  4. explorerów nie polecam, nobby nic jak najbardziej ale według mnie jak chcesz opone na górski hardkor, mokre kamienie i korzenie to celujesz w zbyt lajtowe opony, chyba że sie ściagasz, przy takich warunkach taki nobby nic też bedzie sie ślizgał na kamieniach etc. chyba, że masz super technikę (widziałem w istebnej dwa lata temu przy hardkorowych warunkach gości zjeżdzających na racing ralphach i cisneli tak, że aż strach więc pewnie że sie da tylko czy będzie frajda ) sorry za ot
  5. hej jestem zaintersowany zeby sobie kupic wlasnie tą ramke i mam kilka pytań: 1) ile mozna mu wsadzic skoku z przodu, czy np 130 mm zmieni mu geometrie na "do dupy" ? w sumie to chcialbym tam wsadzic tore z all travel wiec nie ma problemu z ew. zmiana skoku. 2) czy zawieszenie nei jest takie, że albo ladnie wybiera i niemilosiernie pompuje albo nie pompuje ale wybierze dopiero konkretną dziure ?
  6. w moim modelu nie dzieją sie żadne, tego typu cuda
  7. woda po nim nie spływa tylko sie troche wchłania ale w środku jest sucho jescze nigdy mi nie przemókł poza tym szybko schnie. Dane są gdzieś w necie, nie mam już tej ulotki, na której było to napisane.
  8. http://www.e-pamir.pl/0,1484,alvika-kurtka-bodyguard.html Kupiłem tego softshella jesienią 2007 więc coś mogę powiedzieć: Kurtka jest wiatroodporna i wodoodporna. Nie jest to odzież typowo pod rower ponieważ odprowadzanie ciepła jest za małe i podczas konkretnego ciśniecia np. podjazdów troche nie wydala, ale nie każdego stać na kupno specjalnych ubrań na rower i "cywilnych" Zalety: -wodoodporność -wiatroszczelność -sciągacze : dwa na dole, dwa przy kapturze z przodu i jeden z tyłu -dzięki temu, że jest kaptur kołnierz jest dość wysoko dzięki czemu dobrze chroni szyje od wiatru w warunkach bardziej extremalnych można zaciagnąć sciagacze na 4 spusty. -"łapki ninja"- nie wiem jak to sie nazywa, są to kawałki materiału na końcu rękawa, w które można wsadzić kciuk -łatwo sie pierze: błoto po wycieczce zejdzie zazwyczaj samą wodą -uniwersalność Wady: -jak na rower to troche za mało odprowadza ciepło Ja używam teog softshella razem z najtańszą koszulka termiczną z makro i jestem bardzo zadowolony, nawet jak sie minimalnie spoce na podjeździe (a jeżdze z plecakiem) to zaraz wysycham i nie ma problemu z przewianiem Ja jestem osobiście bardzo zadowolony i nie żaluje, że wydałem na tą kurtke 500 zł jeżdze w niej na bajku i używam w cywilu
  9. tenjin

    [buty spd] buty Crane

    http://www.sendspace.com/file/4oislb prosze bardzo fotki
  10. tenjin

    [buty spd] buty Crane

    to była jedyna para na aukcji. Buty przejechały 2-3 tys km nie wiem dokładnie. Nic o nie nie dbam a nic sie nie psują. Moje obserwacje: -dobra wentylacja w lecie, masakra w zimie -rzepy i klamra ma sie dobrze -twarde, chodzenie jest cieżkie zwłaszcza pod góre, spacery dalsze niz 500 metrów =trauma -kolców nie wkręciłem Nie mam porównania do żadynch innych butów spd bo to moje pierwsze i póki co jedyne Fotki postaram sie jakoś wrzucić Jeżeli masz jakieś inne pytania to pisz
  11. rendzik:jaki brać rocznik żeby uniknąć właśnie problemu rozregulowywania ?? ja mam chyba 2006/2007 szczerze mówiąc nie wiem, same vki sa bardzo ok ale lubia sie rozregulować
  12. mnie ostatnio zaczeły notorycznie napastować kundle wagi lekkiej, zazwyczaj stosuje ostre depniecie i zawsze sie udaje mysle ze to jest najlepsza metoda na psa z tym ze jak juz sie pusci dlugą to trzeba byc kosnekwetnym
  13. witam jakiś czas temu kupiłem na allegro te buty : http://allegro.pl/item219259345_buty_crane_system_spd.html kupowałem je troche w ciemno no ale kto nie ryzykuje ten nie wygrywa, tu jeżdzi bet butów są to moje pierwsze buty więc nie mam żadnego porównia z innymi za cene do 100 zł były tylko K bikery i K-ridery buty : -dwa rzepy - klamra -podeszwa twarda jak diabli, chodzenie jest uciążliwe -dobra wentylacja, w przodu czuć wiaterek - nie sprawdzałem jescze odporności na wodę ale jak polałem troche przy czyszczeniu to były od razu całe mokre myśle, że mają odporność zerową -z zewnątrz obszyte skóra lub czymś skóropodobnym, w każdym razie po ostrym tarciu o kamienie etc zrobiła sie jedna minimalna ryska - z tyłu korki, z przodu możliwość zamocowania kolców buty mam dopiero niecały tydzień więć wiele nie mogę powiedzieć, potem dopisze jak sie sprawują po wiekszej ilości km ogólnie póki co jestem zadowolony, za 99 zł to chyba przywoite buty, większość spotkanych ludzi mi nie wierzyła, że tyle dałem. Buty są na mnie za małe o pół numeru ale jest ok ps. wie ktoś gdzie w Krakowie można dostać takie wręcane kolce ??? i piny do platform też by sie przydały na marginesie
  14. fajnie że ma mocowanie pod vki tylko ciekawe ile waży, zresztą to nie jest teraz ważne bo najpierw musze sobie zarobić na ramke a zanim to nastąpi to carbon może być już używany tylko w tosterach btw. czy w moim podpisie wyświetlają sie znaki japońskie ?? sorry za ot
×
×
  • Dodaj nową pozycję...