Skocz do zawartości

mixchris

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    771
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Ząbki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika mixchris

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

29

Reputacja

  1. http://allegro.pl/korba-shimano-xt-fc-m760-suport-ideal-polecam-i3934390448.html IDEAL!! hmm... POLECAM!! hmm... KORBA JEST W SUPER STANIE WIZUALNYM JAK I TECHNICZNYM !!! hmm... DELIKATNY USZCZERBEK... Don't be silly!!!
  2. Nic nie uszkodzisz, nawet w manualu jest pokazane, że najpierw zdejmuje się pierścień, trzymający pancerz (s.33 rys.1). Może najpierw ustalmy jaki masz typ tłumika i tym samym rodzaj mocowania linki do zdalnej blokady?
  3. Jeżeli masz zjechane wejście na klucz imbusowy w tej małej śrubce to może spróbuj wepchnąć w nią jakiegoś małego TORX'a i wtem ją wykręcić. Z większymi, zjechanymi śrubami na imbus taka metoda dobrze się sprawdza może u Ciebie też zadziała? Przy rozwiercaniu można sporo uszkodzić, ryzykowna gra. Niestety ale odkręcając same dolne golenie za dużo to nie prze serwisujesz, natomiast wydaje mi się że nie musisz odkręcać całego Lock-Out'a aby rozłożyć amora na części. Wystarczy jak odkręcisz pierścień który przytrzymuję pancerz z linką (rys.1 s.33) i już będziesz miał dostęp do korka który bez problemu wykręcisz płaskim kluczem 24mm a morze i nawet nasadowym co było by lepszym rozwiązaniem, ale morze nie wejść... i dalej rozkładaj damper na części według instrukcji.
  4. Nigdy nie miałem Reby więc nie podzielę się osobistymi doświadczeniami. Problem który opisałeś to pewnie jakaś wada fabryczna która w 100% podlega gwarancji więc nie jest źle Puki są to odrębne przypadki nie winił bym za to małej ilości oleju, jeżeli jednak większa ilość oleju o te 10ml pomaga a przy tym nie szkodzi no to czemu nie ale ciężko to zweryfikować.
  5. Sposób wymiany oleju jest nietypowy dla modelu TEAM i World Cup stąd puste pola w tabelce. Wlewasz go od spodu do rurki dampera gdy wszystkie elementy masz rozebrane. Cały proces jest opisany na stronie 34 punkt 19 i 20 z tekstu dowiesz się jak i ile oleju 5wt trzeba wlać. Wracając do tematu to zaczyna powstawać niezła teoria spiskowa Szczerze to wierzę w "Spisek Żarówkowy" bo w wielu dziedzinach się sprawdza ale tak bardzo bym się nie rozpędzał... Jeżeli dbasz o swojego amora i serwisujesz w czasie zalecanym przez producenta to nic się nie powinno stać. Jeszcze nie słyszałem by amor się zatarł sam z siebie, często jest to wina złego serwisu, rzadkiego serwisu, złej obsługi inaczej opieki itp. Wiem że wymiana oleju co 100 godzin jazdy jest śmieszna ale może coś w tym jest i te 5ml oleju wystarczy na ten czas. Miałem SID'a Team 2010 i nie narzekałem na małą ilość oleju, praca była bardzo płynna i jak bym wlał więcej pewnie nic by się nie zmieniło, teraz ma SID'a RLT 2012 i też wlewam tyle ile zaleca producent, stosując się jak mogę do zaleceń czasowych serwisowania co jest bardzo względne bo chyba nie o czas chodzi tylko warunki w jakich się jeździ. Może zmniejszenie ilości oleju w nowszych wersjach wynika z innych rozwiązań np. Solo Air albo doszli do wniosku że 15ml to za dużo? Może trzeba ich zapytać
  6. Pewnie nie będzie... wypadało by aby taki duży producent w końcu nauczył się robić ramy ale ja już tego sprawdzać nie będę...
  7. a widziałeś zdjęcia roweru podpowiem, że sztyce mam 400mm a z ramy wystawała na jedyne 200mm więc policz sobie na jaką dł. była schowana... słaby komentarz...
  8. Nadszedł sądny dzień... już drugi raz pękła mi rama GF co gorsze w tym samym miejscu... czyli komin rury podsiodłowej. Rowerek nie doczekał się kolejnych operacji odchudzających W sumie nie jest mi tak smutno jak za pierwszym razem bo tą ramę miałem trochę ponad rok więc jeszcze tak mocno się nie zakumulowaliśmy W ramach gwarancji dostałem nową ramę Trek Elite 8.9 czarno-żółtą. Wygląda kosmicznie i bardzo kusi ale postanowiłem się obrazić na amelinium i tym bardziej na markę GF a teraz Trek. Wszystkie części pójdą do nowej ramy SOMA - The Analog zrobionej z Cro-Mo Tange Prestige. Łudzę się, że wytrzyma więcej niż poprzednie ramy razem wzięte. Rama nie jest lekka bo waży dokładnie 2194g (19") mimo wszystko nie jest najgorzej jak na stal Jest to aż 542g więcej niż stara rama. Niestety jeszcze nie wiem ile warzy waży ten Trek bo czekam na niego już jakieś 2 miesiące. Prędzej przyszła do mnie rama ze USA niżeli z UK. Wydaje mi się jednak że Elite 8.9 może warzyć ważyć więcej niż stary GF, rama wygląda trochę masywniej, chociaż to może o niczym nie świadczyć. Po kilku operacjach odchudzających, takich jak wymiana szprych, dętek, opon itd. udało mi się złożyć rower na ramie Cro-Mo o wadzę 10.850g więc niewiele więcej od poprzedniego na ramie aluminiowej, uważam że wynik całkiem niezły. Dzięki temu, że najbardziej odchudziłem koła to mimo tego, że rower i rama cięższa to dużo lżej się jeździ i przyśpiesza. Osobiście doświadczyłem, że najbardziej opłaca się odchudzać koła niżeli inne podzespoły i to właśnie na podstawie ciężaru kół a nie samego roweru można ocenić jego "szybkość", łatwość przyśpieszania czy lekkość jazdy Niebawem zrobię kilka lepszych fotek i wrzucę go do garażu.
  9. Nie przepadam za niebieskim i tym bardziej białym ale rower naprawdę ładny no i gratuluje wagi a od kiedy zmieniłeś naklejki na widelcu to rower prezentuje się naprawdę super. Wisienką na torcie było by białe siodełko Powiedz mi jak Ci się sprawują koła ciekaw jestem głównie obręczy Ritchey'a?
  10. Z osi? Aluminiowa nakrętka zniszczyła gwint na stalowej ośce? hmm... ciekawe? Może po prostu nakrętka się zjechała bo za mocno dokręcałeś Carbon? Do roweru trzeba z uczuciem
  11. Tanie, lekkie, dużo kolorów i ładnie wyglądają na rowerze. http://www.bikekatalog.pl/2010/komponenty/552/Dartmoor.Bolt-On/ No chyba, że chcesz zaciski nie na ampulale? Dla mnie jednak jest to duży plus Mam je w rowerze już ponad 4 lata
  12. Dzięki za miłe słowa o biku No... to prawda i z tego względu można by zrobić podział w klasyfikacji wagowej na karbon i aluminium ale wiem, że zaraz zgłosili by się tytanowcy i magnezowcy itd. Ile razy owinąć obręcz aby taka taśma izolacyjna spełniała dobrze swoją funkcję? Co do jakości takiej ramy to bym był wielce ostrożny.
  13. Chodzi Ci o wąską kierownicę tak? Nie utrudnia Ci taka wąska kierownica szybkich technicznych zjazdów i ogulne manewrowanie rowerem? Wszystko to kwestia przyzwyczasjenia wiem ale gdy miałem kiere 580mm to nie było przyjemne na szybkich krętych zjazdach przy obecnej 600mm jest dużo lepiej
  14. Ładniutki rowerek też kiedyś po głowie chodziła mi rama No Saint'a niestety nie przepadam za białymi elementami w rowerze no i trochę geometria mi nie pasowała. Nie wiem czy Ty też tak miałeś przy schodzeniu z wagi, że im rower stawał się lżejszy tym trudniej jest nad niem zapanować. Ja coś takiego zauważyłam schodząc ponad dwa kilogramy z około 13kg to przy każdym kilogramie mniej, rower jest bardziej "frywolny" na szybkich zakrętach i w trudniejszym terenie... rower trzeba od nowa wyczuć i być bardziej czujnym. Nie jeździłem na tak lekkim góralu jak twój ale na takim koło 9kg tak i powiem że jest zupełnie inaczej z kontrolą roweru. Ja osobiście mocno poniżej 10kg przy swojej wadze 74kg bym nie schodził. To takie moje małe przemyślenia Mam jeszcze pytanko jak te leciutkie koła się sprawują po jeździe w ciężkim, kamienistym terenie, nie masz z nimi żadnych problemów, ze sztywnością centrowaniem, ogólnie jak z ich wytrzymałością masz do nich pełne zaufanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...