No bez przesady.
Te jazdy ze specyfikacją i cenami to tak, ale to kwestia pewnie tego, że się nie wyrobili z częściami czy coś. Zresztą ja kupuje A6 dokładnie taką jaka miała być na 2007.
Ceny promocyjne to kwestia hurtowni raczej, a nie Korssa znowu.
Rower będzie o 12stej.
Nie da się edytować, więc trudno, nowy post.
Właśnie przyszła moja A6stka (szkoda, że nie Audi ).
Zrobiłem z 15-20km po mieście, żeby sobie potestować rower i dopompować amora.
Wrażenia po przesiadce z Unibike Evolution - kosmiczny napęd, kosmiczny amortyzator.
Myślałem, że w Evo napęd ładnie chodzi, ale myliłem się - tutaj chodzi bezszelestnie. Tzn w Evo też wszystko pięknie działało, ale nie było takiej pięknej ciszy jak tu. Do tego, nie wiem czy to przez wagę czy przez sztywniejszą korbe itp. ale wydaje mi się, że mam ze dwa razy lepsze przyspieszenie. Ale może to tylko autosugestia, zamontuje licznik to zobaczę jak z prędkościami.
Co do RS Tora - chodzi ślicznie, po przesiadce z XCMa to kosmos. Po przyjściu do mnie jak się okazało miał 120psi i przy podrzucaniu lekko stukał co mnie drażniło (stuk był hm.. "w pionie", a nie w poziomie ). Natomiast podczas jazdy i podrzucenia koła nie stuka, bo ma SAG, do tego tłumienie i widecel chyba się nie zdąży cofnąć do końca.
Pojechałem do serwisu, bo był za miekki, na moje 94kg wagi wbiłem najpierw 160psi, ale jeszcze za mało, więc potem 180psi i jest git. Ewentualnie można jeszcze torchę wbić, ale teraz mam sag z 2cm, więc jest ok. Ponadto po dopompowaniu przestał stukać już definitywnie. Do tego tłumienie rasowo syczy przy uginaniu.