Skocz do zawartości

krawiec91

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    322
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.esperanta.pl

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Szczecin

Osiągnięcia użytkownika krawiec91

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Jaka jest średnica sztycy w a6?
  2. tarcze benzyną ekstrakcyjną, a klcki wypalic w piekarniku/zeszlifowac. Poszukaj na forum, bylo o tym kilka razy już.
  3. Exar: rzygać a nie żygać Poza tym jesteś niekonsekwentny. Czy ja gdzieś napisałem, że tylko Avidy potrafią hamować? Jeśli tak to poprosze o cytat bo ja tego nie pamiętam Avidy w swojej kategorii cenowej są najlżejsze, mają od razu w komplecie dobre klocki (zarowno SD5 jak i SD7), są sztywne. Tylko ten zestaw kosztuje tyle samo, o ile nie więcej niż SD5 + klamki FR a siłę hamowania, modulację ma taką samo. A jesli nie widać różnicy to po co przepłacać? Nie podążam za modą, ale jeśli coś jest dobre i tanie to czemu miałbym tego nie kupić?
  4. To żeś teraz dowalił jak łysy grzywą o kant kuli Nie ma lepszych hamulców od Avidów SD7 Poza tym Avid Sd7 - 110zł XT - 180zł Nie mają luzów tak jak Xt z równoległym prowadzeniem.
  5. Ale odchudzanie kół daje większą różnicę, niż odchudzanie ramy czy innych "nieruchomych" komponentów Aczkolwiek jakaś różnica na pewno jest, ja się tym jednak nie przejmuję i jeżdzę prawie zawsze z dwoma bidonami, które i tak starczają mi na ok. 50-60km, potem musze coś dokupić .
  6. A możesz coś o szprychach powiedzieć? Pękają, czy nie i w ogóle jak sie spisuję. Bo nie wiem, czy składać koło n DT Competition czy na Machach, a w sklepie bardzo starają się mnei przekonać na Machy A poza sprychami moje koło tylnie będzie na podobnych komponentach - Deore Xt, piasta Alexrims ale Xt16 no i te szprychy niesczęsne
  7. Taaa ten bidon i lampki zwiększają siłę jaką musisz włożyć w napędzanie roweru o 200% <lol2> Według mnie wystarczy że ma się trochę mniej powietrza w oponach i masz dokładnie ten sam efekt.
  8. Zmniejszennie wagi to pierwsza rzecz którą odczujesz, druga to to że rower do XC ma zupełnie inną geometrię, jest hardtailem, więc energia kolarza jest przekazywana w koła z dużo mniejszymi stratami.
  9. Nie do końca się zgodzę, uważam, że masa rotująca to koła, ew. korby i nogi kolarza.
  10. Hmm, ta analogia do nóg to faktycznie jest baaaaaaaaaaardzo zawiła bo jednak 5kg w plecaku, a 2,5kg w butach to jest pewna różnica a ztwojego posta wynika że to jedno i to samo
  11. A co do pierwszego pytania - nie ma różnicy, czy wieziesz coś na ramie czy na sobie, jeżeli chodzi o łatwośc rozpędzania roweru. Jedyna zmian jest taka że jest gdy wieziesz coś na sobie masz wyżej położony środek ciężkości.
  12. Nie wiem czy było ale polecam: Niki Gudex
  13. krawiec91

    [przerzutka] SRAM 4.0

    Mógłbyś uzasadnić?? Jeździłeś na nich, że sie wypowiadasz czy "ktoś tak powiedział a ja powtarzam"?
  14. Kiedyś ludzie jeździli na single-speedach i nie mieli problemów.... Szczerze mówiąc to wydaje mi się że po jednej przejażdzce w błocie jk pancerze się zabrudza to już nie będziesz czuł tego "niesamowitego, wspaniałego, super, hiper, ekstra" przerzucania :/
  15. Ja wczoraj jak jechałem sobie po lesie, to jakies dwie dziewczyny szły sobie z psem, oczywiście nie na smycz, bo po co :] No i piesek wydawało się że przebiegnie obok roweru, niestety w ostatniej chwili stwierdził że nie warto żyć i rzucił mi się pod koła. Zdążyłem tylko odbić w prawo żeby go nei przejechać. Pies natomiast zaliczył bliskie spotkanei trzeciego stopnia z moim butem i pedałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...