Skocz do zawartości

Ranking

  1. erzurum

    erzurum

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      2 795


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      2 052


  3. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      2 489


  4. woojj

    woojj

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      4 180


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.12.2019 w Odpowiedzi

  1. Bo tym razem zabrałem aparat. Widok z Góry Szybowcowej w kierunku Rudaw Janowickich (dwa cycki) oraz Gór Kamiennych i Karkonoszy.
    4 punkty
  2. Bo dziś maseczka błotna była gratis...
    3 punkty
  3. Kolego dawmac, jeśli dbałeś o rower tak bardzo jak o pisownię w swoich postach to wcale się nie dziwię, że elektryk zdechł. Przydałyby Ci się korepetycję z interpunkcji i słownik ortograficzny. Jak zwrócą gotówkę za Gianta to warto zainwestować w siebie.
    2 punkty
  4. Właściwie to oprócz problemu z łożyskami w silniku to przecież temu elektrykowi nic nie dolega. Napęd zajechałeś, to trzeba wymienić, manetkę urwałeś, zdarza się, kupisz nową, w czym problem?
    2 punkty
  5. Problem polega na tym, ze zadna z usterek nie pojawila sie dwa razy, wiec na jakiej konkrenie podstwie chcesz rzadac zwrotu gotowki lub wymiany roweru na nowy. niechce Cie obrazic, jednak zatarta sztyca regulowana nie swiadczy dobrze o podejsciu do konserwacji roweru przez uztkownika. Jesli bedziesz ruszal zawsze na najnizszym wspomaganiu i rozpedzal sie przechodzac na wyzsze tryb to lancuch sie tak nie rozciagnie co za tym idzie caly naped bedzie dzialal dluzej, bomto rozciagniety lancuch zjada zebatki i nie jest to jako tako zwiazane z materialem kasety. Wiele razy wspominasz ze ten rower kosztowal 20k, odejmijm8 za elektrke i okazuje sie ze kupiles w sumie taniego fula ktory niestety obwieszony jest w najlepszym przypadku jedynie przecietnym osprzetem. Frustracje rozumiem aczkolwiek bylo to do przewidzenia
    1 punkt
  6. Skoro lubujemy się w tych analogiach motoryzacyjnych: nieważne czy samochód ma 120 czy 300 kuca, jeśli będziesz go butował na pierwszych 3 biegach nonstop do odcięcia to zdechnie jeszcze przed pierwsza zalecaną zmiana oleju, a i z pewnością producent każe ci się gonić jeśli zgłosisz problemy z czujnikami parkowania po spotkaniu z barierką. Wątpię też aby się przejął reklamacjami że auto nie pali 11/100 tak jak było w katalogu tylko 30 bo właściciel ma cegłę w bucie. Zepsuć można wszystko! Jak na razie w całej tej historii, niezawiniona przez właściciela roweru awaria dotyczy jedynie łożysk silnika i jakby nie patrzeć sprawa jest rozpatrywana zgodnie z procedurami.
    1 punkt
  7. To jak jesteśmy w temacie błotka... To taki mały quiz... Gdzie jest właściwa droga.
    1 punkt
  8. Skoro powstały takie projekty jak e-rowery to nie konsument, a producent musi zadbać o poprawne współpracowanie poszczególnych komponentów i ich wytrzymałość. Wiadomo, że przeciążenia będą kilka razy większe. Już pisałem - to na etapie projektowania. 1. Kogo to obchodzi, że 'oni bioro od simano ... bo wszyscy bioro' i nie ma dedykowanych gratów do e-bików? Ma być wytrzymałe i koniec. Może jakby w czasie trwania gwarancji wymienili taką kasetę/napęd ze 4 razy to by zabolało odpowiednio mocno, że w końcu by to zrobili dobrze ... 2. Za mało kasują i nie stać ich (???) na obrabiarkę, która to ogarnie czy nie ma człowieka, który ją obsłuży ... ? To to jest garażowa firma (z całym szacunkiem dla garażowych firm) czy potentat? 3. Klient kupuje produkt i chce z niego korzystać, producent musi mu to umożliwić. Naturalnie można w opcjach produktu dopisać by nie jeździć w deszczu, po piasku etc ... Ps. Wczoraj wlazłem sobie z ciekawości na anglo fora i też mieli problemy ze sterownikami i innymi duperelkami. Może warto to tam również opisać. Bo to normalne nie jest.
    1 punkt
  9. ....to nie są oczywiste sprawy. Jak pisałem, można to odnieść do rowerów analogowych. Zawodnik zakatuje nowy napęd XTR w pół roku bez problemu. Ty mając wspomaganie elektryczne zyskałeś moc tego zawodnika. Jak jeździsz dużo i mocno musisz zmieniać łańcuchy, aby minimalizować koszty, albo jeździć do zakatowania i zmieniać wszystko. Tu zawsze jest kilka rozwiązań, czym droższy napęd tym trzeba bardziej o niego dbać, bo koszty utrzymania są drogie. Poczytaj trochę rotowaniu łańcuchów. Dla napędów 11rz zaleca się zmianę łańcucha co 0,5 (wg przymiaru). U jednego będzie to miesiąc jazdy o innego rok. Można te interwały wydłużyć lub skrócić w zależności od warunków i jazdy. Rower terenowy jest wybitnie narażony na zużywanie. Zmienne warunki terenowe, błoto, przekosy, częsta zmiana biegów.....myjka ciśnieniowa, kamienie i gleby też nie są łaskawe dla sprzętu.
    1 punkt
  10. Problem polega na tym że większość jeżdżących na elektrykach to amatorzy niedzielni im jest wszystko jedno ile sprzęt wytrzymuje, bo nie zauważą różnicy. Jak ktoś jeździ ostro to musi zaakceptować szybsze zużycie na poziomie zawodnika w analogowym rowerze- 2 kasety, 6 łańcuchów na sezon (nie jest to reguła) .....szkoda twojego czasu i pieniędzy. Ale to twoje prawo. Tylko kogo pozwać- shimano??? Dasz radę wygrać z Giantem czy Shimano???? Napędy naturalnie się zużywają. To temat tak stary jak rowery.....tyle że w elektrykach szybciej. Nie da się jeździć tak aby nic nie zużyć i nie popsuć..... Elementy napędu jak i ogumienie zużywają się naturalnie. Jeden będzie jeździł 5 lat drugi zakatuje (zużyje) sprzęt w pół roku.
    1 punkt
  11. Pomijając nietypową rozpiętość (i rzędy) ,ile ta kaseta będzie trwalsza,od 6x tańszej xt ?
    1 punkt
  12. https://www.sram.com/en/sram/mountain/series/ex1?filters=&sort=Relevancy&page=1
    1 punkt
  13. Wasz tok rozumowania kwestii cena/wytrzymałość jest totalnie błędny W każdym sporcie jest tak, że droższy sprzęt jest lepszy pod każdym względem od tańszych odpowiedników, poza trwałością. Silnik w Formule 1 kosztuje setki tysięcy złotych, do Opla pewnie z 10 tysięcy. Jak myślicie, który wytrzyma dłużej? A co do pakowania "wylajtowanego 11s sprzętu do elektryka, zamiast solidnych i wytrzymałych 8rz", to wystarczy popracować w sklepie rowerowym, żeby wiedzieć co w rowerze jest najważniejsze, dla Klientów. Trzeba naprawdę sporo się napocić, żeby wytłumaczyć konsumentowi że w przypadku elektryków te 8rz na acerze/altusie jest wystarczające, rower nie musi być na iksteerach
    1 punkt
  14. Idealny podkład muzyczny przy serwisowaniu sprzętu. Do tego chłodne piwko i można od stojaka nie odchodzić. Generalnie jestem rockowy, ale High-Tech Minimal techno jest świetne.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...