Skocz do zawartości

[9417g] Poison E605


Rychlapl

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Ends (rogi): Ritchey WCS 100g

Brake: (Front) (Hamulec Przedni): Avid SD7 -

Brake: (Rear) (Hamulec tylny) Avid SD7 - 368g

Brake Levers (Klamki): Avid sd5 - 170g

Cables (Pancerze i Linki): Shimano XTR - około 146g

Cassette (Kaseta): Deore XT 11-32 - 248g

Chain (Lancuch): Sram 990 - 280g

Crankset (Korby): Shimano XT - FC-M760 - 865g

Derlr. (Front) (Przerzutka przednia): Shimano XTR - 110g

Derlr. (Rear) (Przerzutka tylna): Shimano XTR 199g

Fork (Widelec): RS Sid Team + manetka- 1405g

Frame (Rama): Poison E 605 + Hak 1530g

Grips (Gripy): Ritchey WCS gąbki - 22g

Handlebar (Kierownica): Tioga Taskforce XC - 124g

Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters C - 294g.

Seat: (Siodlo): Selle Italia SLR XP - 178g

Seatpost (Sztyca): Smica Lite Pro 400mm 27,2 - 252g

Seatpost Clamp (Zacisk Sztycy): BBB - 23g

Shifters (Manetki): Shimano LX - 250g.

Stem (Mostek): Smica Race Lite 110mm 25,4 - 106g.

Headset (Stery): Cane Creek - 90g

Tire (Front) (Opona Przednia): Continental Speed King Supersonic 2.1 - 415g

Tire (Rear) (Opona Tylna): Continental Speed King Supersonic 2.1 - 418g

Tubes (Detki): Maxxis ultralight - 240g

Wheels (Koła): DT Swiss XR 1480 - 1520 gra

Skewers (zaciski): Soul Kozak 64g

 

Co daje nam łączną sumę 9417g. Taka waga teoretyczna, więc realnie będzie pewnie ~9,5kg.

 

Generalnie sprzęt już raczej ukończony, chyba ,ze macie jakieś propozycje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Tak z ciekawości, jaki rozmiar tej ramy? Lakier mat czy połysk? Moja 50tka w połysku waży 1566 bez piwotów.

Bez kosztów możesz zrucić około 25 gram pozbywając się monitorków z manetek. Niewielkim kosztem możesz uczknąć trochę gramów wymieniając choćby rogi na boplight'a i wstawiają gdzieniegdzie alu śrubki.

Gąbki z wcs'a ważą chyba więcej - nawet w wersji ergo.

W przypływie wolnej gotówki możesz wymienić kable na nokona - polecam.

 

Napisz coś proszę o kołach - jak się spisują przy twojej wadze (?) i stylu jazdy (?).

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, jutro jedzie do extreme-schopu.. Nawet jak wezmą na gwarancję, to czas rozpatrywania wynosi do 4 miesięcy. Więc byłbym bez "głównego" roweru dosyć długo, i nawet nie wiem czy mi to pozytywnie rozpatrzą. Dobrze, że jest w zapasie kellys imagine (zimówka) więc jest na czym jeździć. To takie wyraźne zadrapanie to tylko lakier:) Raz mi się łańcuch wkręcił, ale to zaraz jak rama była nowa. Oczywiście mam neopren pod łańcuchem.

 

Zdjęcie "dodatkowego pęknięcia" pict0003zaz.th.jpg

 

Rama to 50.

 

Koła? Wypasik. Nie są mistrzowsko sztywne bocznie (przednie) ale toczą się nieprawdopodobnie lekko. Problem jest tylko ze szprychami. 2 się powyginały od kamieni i dostać nowe-prawie nie realne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też reklamowałem jedną z zakupionych u nich ram. Okazało się, że tylne widełki były krzywe i nie szło poprawnie założyć koła. Gościa tak naciskałem, że mi to załatwił gdzieś w trzy tygodnie. W zasadzie miałbym ramę od razu, ale nie było rozmiaru. Z tym, że w moim przypadku rama była ewidentnie do wymiany.

U ciebie może będą chcieli sprawdzić czy to nie twoja wina. Tak czy owak warto z nimi pogadać. Właściciel chyba dość często jeździ do Niemiec, więc może ci to załatwi szybciej niż w 4 miesiące.

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...