Skocz do zawartości

2


cynamon

Z albumu:

rowerowe

· 10 grafik
  • 10 grafik
  • 0 komentarzy
  • 34 komentarzy do grafik


Rekomendowane komentarze

Z jakiej do jakiej wagi zbiłeś?

 

Nie ważyłem go ale waga katalogowa to 13,1 kg ale wydaje mi się że bez pedałów. Pedały PD-M647 ważą pewnie 550g.

 

Na dętkach zyskałem około 200g (Schwalbe XXlight 95g). Co prawda producent zaleca je do opon max 2,1 ale na razie nic złego się nie dzieje.

 

Na oponach zyskałem około 300g. Zamiast Fat Albert 2.40 Evo, założyłem Continental Speed King 26x2.3. Gorzej się spisują w trudnym terenie więc pewnie będę je wymieniał w zależności od trasy.

 

Manetki SLX na XT i przednia przerzutka z SXL na XT. Zysk pewnie kilku gramów ale co ważniejsze olbrzymia różnica w działaniu. Nowe XT działa rewelacyjnie.

 

Siodełko zmieniłem z Fizik Gobi (260g) na Fizik Tundra (230g). Tak na marginesie biało czerwona Tundra wg mnie lepiej pasuje kolorystycznie.

 

Przypuszczam, że cały rower waży niewiele ponad 13 kg. Waga wędkarska pokazuje 12,8 innym razem 13,0 ale jej nie ufam, bo za każdym razem pokazuje inny wynik :)

Odnośnik do komentarza

no mi się ogólnie podoba, ze swojej strony obróciłbym mostek i zyskał bardziej ścigancki wygląd :) ale to tylko moje zdanie...

Odnośnik do komentarza

Ciekawy rower. Błotnik nie jest trochę za wysoko? Ja dałbym trochę niżej. No i faktycznie, neopren trochę nie pasuje. Ale najważniejsze żeby dawał frajdę z jazdy.

Odnośnik do komentarza

No to może odpowiem na sugestie i propozycje:

 

Mostka nie odwrócę, bo mam już dopasowaną pozycję. Poza tym na podjazdy obniżam amortyzator o 40mm (Talas). Nie potrzebuję ściganckiej pozycji do AM. Ściganta na maratony mam zrobionego ze starego stalowego Sectora (jest w moim garażu forumowym).

 

Neopren poszedł niebieski dlatego, że pokrętła od amortyzatorów są niebieskie. Siodełko z czerwonym plastikiem jest od kilku dni i nie wiadomo czy zostanie. Na razie go testuję. Jak zostanie to może przymierzę też czerwony neopren.

 

Błotnik jest akurat w takiej pozycji, że chroni przede wszystkim twarz i tak ma zostać.

 

Race King 2.2 będą zdecydowanie za wąskie dla mnie. Te które mam teraz 2.3 też są za wąskie na trudne trasy. Do tej pory jeździłem na Fat Albertach 2.4 Evo i będę je zakładał na wyjazdy w góry. Po Beskidzie Niskim (czyli właściwie koło mojego domu) wystarczą 2.3. Tak na marginersie Continental 2.3 jest węższy niż Schwalbe o tym samym oznaczeniu, więc Conti 2.2 w porównaniu ze Schwalbe 2.4 wypadają jak szosówki. Na zdjęciu w garażu forumowym są opony Schwalbe 2.4

Odnośnik do komentarza

hej.Rowerek fajny i muszę Ci powiedzieć,że zaszczepiłem się FS po tym spotkaniu w lesie. Efekt rama cube poszła na sprzedaż i jest giant trance.Musimy umówić się na wyjazd w plener. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...