Skocz do zawartości

Tooreck

Elita
  • Liczba zawartości

    349
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Chorzów

Ostatnie wizyty

2 224 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Tooreck

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. mój nowy nabytek był Focus Arriba jest Focus Culebro 3.0 2015. Na razie 500km.
  2. to ja może też pochwalę się moim nowym nabytkiem: Focus Arriba 1.0 rocznik 2012 albo 2013, cały na osprzęcie SRAM Apex, rower kupiłem miesiąc temu, właściwie jako nowy. Tak tak wiem to nie jest "prawdziwa szosa" ale z drugiej strony nie ma nigdzie tematu "pochwal się swoim fitnessem" a ten egzemplarz od szosówki różni się chyba tak naprawdę kierownicą i manetkami (tu są SRAM X7). Wymieniłem też pedały na shimano 520 bo w MTB mam takie i nie będę kupował z tego powodu nowych butów. Tak czy inaczej na rowerze jeździ się fantastycznie...
  3. ja tylko wtrącę małą uwagę na temat citroenowskiego LHMu, tak się składa że posiadam Citroena Xantię w którym zawieszenie, wspomaganie kierownicy i układ hamulcowy pracują na oleju mineralnym LHM, producent zaleca wymianę co 60000km lub co 5 lat. Myślę że można bezproblemowo lać LHM lub LHM+ do shimano - chyba mi nie powiecie że olej w hamulcu rowerowym ma cięższe warunki pracy niż w hamulcu samochodowym ? też posiadam od niedawna shimano 535 i zalałem je olejem shimanowskim tylko dlatego że serwis się upierał że gwarancja i takie tam...
  4. pytanie: a co robisz ze starą ramą ? mój brat szuka właśnie czegoś podobnego...
  5. te naklejki to chyba po to żeby woda czy inny syf nie dostawały Ci sie do buta o strony podeszwy/bloka, w moich starych shimano 034 też takie naklejki były
  6. ja też dzisiaj w twomarku te buty zakupiłem, do tej pory używałem butów shimano w rozmiarze 43 1/2 teraz wziąłem rozmiar 44 bo spec podobno w tym modelu połówek nie robi mierzyłem też 43 ale były troche za krótkie- paluch dość mocno dotykał czubka i przy jeździe by to przeszkadzało, w 44 na razie tylko chodziłem (jutro będzie pierwsza jazda) i stwierdzam że do chodzenia się zdecydowanie nie nadają
  7. mam pytanie co do jakości tych Hexagonów- kupiłem z tydzień temu czerwonego (są szybsze podobno...) V6 dla młodszego brata żony i wczoraj mu go zawiozłem. Chłopak jest wniebowzięty i zachwycony, rower jest "wypas" , "spoko" itp... tylko że jak ja się na nim przejechałem to trochę się zdegustowałem- po dosłownie dwóch kilometrach prawy pedał zaczął wydawać dziwne dzwięki i zaczął ciężko chodzić... zresztą te pedały od początku nie wzbudzały mojego zaufania- za pare dni pewnie będą do wymiany... poza tym napęd działa nieco poniżej moich oczekiwań (manetki i tylna przerzutka acera na 8 biegów), po kilku kilometrach trzeba było dość mocno podregulować i przód i tył. Po regulacji jest już lepiej ale i tak biegi zmieniają się z dość dużym opóźnieniem, hałasem i taką sobie precyzją. A ja w sumie nie mam Bóg wie jakich wymagań (w swoim rowerze mam manetki SRAMa 7.0 i przerzutki przód LX tył 4.0 i kasete 5.0) ale u mnie działa to naprawde o wiele lepiej, nawet w rowerze mojej żony (2 letni Gary Fisher Advance na który młodszy brat też sporo jeździł) napęd działa sporo lepiej mimo że jest złożony na podobnych częściach (z tyłu jest Alivio a z przodu Tourney chyba, manetki te same tylko na 7 biegów) a od nowości była tylko jedna regulacja. Czyżby Kross przyoszczędził na drobiazgach typu linki, pancerze, kaseta ?? Bo w sumie nie widzę innej przyczyny gorszego działania, a w Garym są dość porządne linki i pancerze, u mnie też sa firmowe ?? A i jeszcze jedno- czemu dają taką krótką sztycę ?? Jak jest u was z jakością tych rowerów ? macie jakieś zastrzeżenia ?
  8. dzisiaj porównywałem wagę mojego Marina i Hexagona v6 metodą zdecydowanie na oko tzn wszedłem na wagę łazienkową (z Avonu... ) z rowerem i bez no i wyszło mi że Kross waży około 14 kg a Marin około 12 kg. Kross na ramie 17.5 cala. Wagę można zbić na pewno na kołach (seryjnie ciężkie Kendy), mostek (fatalny króciutki Zoom) no i należałoby odkręcić stopkę (aluminiowa co prawda ale swoje waży...). Zbyt wiele się jednak nie odchudzi wymieniając komponenty bo po pierwsze to kosztuje a po drugie rama w tym Krossie sprawia wrażenie ciężkiej i "klockowatej" podobnie jak niektóre tańsze modele Kellysa
  9. Tooreck

    [przerzutka] SRAM 4.0

    podpisuje sie pod tym postem obiema rękami- mam taki sam model, przerzutka chyba nie do zajeżdzenia, w porówananiu do 7.0 która też miałem ta jest niezniszczczalna i co najwazniejsze jej jakość pracy w dalszym ciągu jest na wysokim poziomie. Używam ją z gripami 7.0. W moim nowym rowerze będzie jedyną oprócz siodełka i manetek 7.0 częścią ze starej maszyny.
  10. http://sport.onet.pl/1171710,wiadomosci.html
  11. chyba sobie takiego kupie a moja Gila pojdzie na zasłuzoną emeryturkę :roll:
  12. nawet bardzo niebezpiecznie, przynajmniej dla sarny : http://www.hermik.cz/srna/index.html OSTRZEZENIE OSOBY O SŁABYCH NERWACH PROSZONE SA O NIE KLIKANIE NA POWYZSZY LINK !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...