Skocz do zawartości

michalbike

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    588
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana michalbike w dniu 5 Lutego 2012

Użytkownicy przyznają michalbike punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Wlkp

Ostatnie wizyty

3 085 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika michalbike

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

15

Reputacja

  1. Czy oferta jest aktualna? Gdzie jest możliwy ewentualny odbiór pedałów?
  2. Jak najbardziej, cena jest interesująca i zachęcająca. Niemniej, potrzebuje w chwili obecnej głównie bloków, pedały nie są pilne i na razie się wstrzymam z ich zakupem. Czy same bloki jesteś skłonny sprzedać? Jeśli tak, jaką cenę proponujesz? Pozdrawiam
  3. Jaką zatem proponujesz cenę za komplet pedałów z blokami?
  4. Wrzuciłbyś zdjęcia bloków, ich stan mnie interesuje. Używane mogą być, pytanie tylko jak mocno są zajechane i czy można w nich jeździć
  5. Czy w zestawie są bloki? Jeśli tak, jaki model?
  6. Mogę pokazać, jednak w chwili obecnej nie mam do nich dostępu. Haki Ortliebów mają szeroki zakres regulacji, jak sam zresztą wspomniałeś robertrobert1. Zamykają się one po założeniu sakw na bagażnik i nie ma możliwości by się samoczynnie wypięły - tak jak być powinno. Tubus jest dobry i na pewno lepszy od Crosso, ale jest zbędny, jeśli ktoś podróżuje rzadko.
  7. Sakwy Ortlieb Back-Roller będą pasować idealnie na przedni low-rider od Crosso. Posiadam taki zestaw i użytkowałem go w minioną majówkę. Akurat miałem model City z systemem QL1 jednak zarówno QL2 jak i QL2.1 również będą pasować. Zdjęcia w załączniku Musisz liczyć się z dość niskim położeniem dolnej krawędzi sakw, ale na kołach 26" i tak od podłoża te ~25cm zostanie, więc o krawężniki (jadąc przy nich ulicą) nie będziesz haczyć.
  8. Dzięki, miło, że się podoba W tym roku plany obejmują Polskę północną, ale nie wybrzeże, a północ wschodnią, czyli Warmia i Podlasie. Zakładamy początek trasy w Elblągu i chcemy kierować się na wschód wzdłuż Greenvelo, aczkolwiek nie chcemy się trzymać ściśle tego szlaku.
  9. Witajcie, chciałbym przedstawić Wam (i być może komuś pomóc w planowaniu urlopu) relację z wyprawy wzdłuż granicy polsko-niemieckiej szlakiem Odra-Nysa Łużycka. Jechaliśmy z dziewczyną w lipcu 2015 roku. Trasa liczyła 800km i zajęła nam 10 dni. Początek i koniec wyprawy miał miejsce w Poznaniu, natomiast rowerem pokonaliśmy odcinek ze Szklarskiej Poręby przez Nową Wieś w Czechach, skąd wypływa Nysa Łużycka po Świnoujście. Zachęcam do obejrzenia filmu: A tutaj jest opis z wyprawy, dzień po dniu: http://animalek.bikestats.pl/1362175,Wyprawa-wzdluz-Nysy-Luzyckiej-i-Odry.html Zapraszam do zapoznania się i mam nadzieję, że komuś pomoże w organizacji urlopu
  10. Rychła odpowiedź, szkoda, że na maila także nie odpisujecie. Owocnych zatem poszukiwań.
  11. Ogłoszenie już nie jest aktualne, tak?
  12. Opinia: negatywna Zamówiłem koła składane na zamówienie w konfiguracji: Piasty DT370 Obręcze Remerx Magic Szprychy DT Champion Nyple DT mosiężne. Koła przyszły szybko, aczkolwiek z wieloma wadami: źle wycentrowane tak koło przednie jak i tylne (obręcz przednia przesunięta w prawo, tylna w lewo), dwa rodzaje szprych (cieniowane i niecieniowane), dwa rodzaje nypli, piastę tylną otrzymałem DT370SL, a nie DT370 (różnica w materiale bębenka. Aktualnie bębenek po 2000km jest już zajechany) Koła były wysyłane do poprawek. Szprychy i nyple wymieniono, zaplot również poprawiono, ale idealnie nadal nie jest. Piastę tylną zostawiono z jednoczesnym namawianiem mnie do dalszej jazdy z bębenkiem aluminiowym i kasetą 9rz bez pająka. Przy okazji, po reklamacji nie otrzymałem z powrotem dowodu zakupu. Co zrobić przy ewentualnej kolejnej reklamacji? Generalnie, szkoda czasu i nerwów.
  13. michalbike

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Nie zaleca się takiego podejścia do tematu, by krzyżować skrajnie przełożenia. Oczywiście można, podobnie jak w rowerze MTB - jeśli pozwala Tobie na to długość łańcucha, ale spowoduje to przyspieszone zużycie napędu - głównie łańcucha. W szosie maksymalne skrzyżowanie przełożeń jest nieznacznie mniejsze, aniżeli w MTB (2 koronki zamiast 3, przy teoretycznie tej samej, a nawet mniejszej, szerokości kasety).
  14. michalbike

    [korba] Rotor 3D

    kolo zapoznaj się z postem nr 9. Temat nie jest długi przecież.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...