Forum rowerowe

• Jesteśmyna
Sezon zimowy - narciarstwo, snowboard

- - - - -

[kultura jazdy] pozdrowienia na drodze

230 odpowiedzi w tym temacie

#1 ElaPazurcyno

Świeżak

• Nowy użytkownik
  • Reputacja: 0
  • 2 postów
  • Imię:Janusz

Napisano 22 sierpień 2010 - 21:27

Witam.
Na wstępie się pragnę się przywitać - pozdrawiam wszystkich.
Wracając do meritum: jeżdżę od niespełna roku i jak do tej pory miałem więcej wspólnego z motocyklami, gdzie bardzo popularne było pozdrawianie się nawzajem kierowców (oczywiście były wyjątki, gdzie osoba prowadząca jakiegoś sporta w hawajskie koszulce i spodenkach nie oddawała pozdrowienia). Mnie taki nawyk wszedł w krew i widząc nadjeżdżającego z naprzeciw / omijanego rowerzystę pozdrawiam go podnosząc dłoń, ale większość nie zwraca uwagi na to.
Moje pytanie brzmi: czy istnieje wśród rowerzystów jakaś forma pozdrowienia, czy też pozdrawiają się tylko swoje grupy między sobą (np. kolarze).
Pozdrawiam Janusz
Up the Irons

Rowery

• admin

#2 BUBUs

Amator

• Użytkownik
  • Reputacja: 2
  • 91 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 22 sierpień 2010 - 21:39

Rowerzyści pozdrawiają się, poprzez podniesienie ręki. Takie pozdrowienia zazwyczaj są pomiędzy rowerzystami w kaskach. Osoby bez kasków nie odwzajemniają się zazwyczaj, bo nawet nie wiedzą o co chodzi :D

#3 Cox

Maniak

• Użytkownik
  • Reputacja: 6
  • 480 postów
  • Imię:Grzegorz
Garaż Rower

Napisano 22 sierpień 2010 - 21:52

no prawdziwego rowerzyste poznasz wlasnie po kasku, uniesienie reki, albo nawet siema, czesc (do mlodszych) albo dzien dobry do starszych tez moze byc

a z tym ze osoby bez kasku nie zwracaja uwagi na takie pozdrowienia to prawda, zreszta takim od pewnego czasu to nawet nie macham :D

#4 cybul26

Pro

• Użytkownik
  • Reputacja: 1
  • 127 postów
  • Imię:Paweł

Napisano 22 sierpień 2010 - 21:54