Skocz do zawartości

[sklep] Bikestacja - opinie o sklepie


NooreQ

Rekomendowane odpowiedzi

W sklepie tym zamówiłem przez Allegro zestaw kaseta Deore + łańcuch.

Tego samego dnia od razu dokonałem przedpłaty za towar jak i wysyłkę.
 
Na swojej stronie napisali "przybliżony czas realizacji 24godziny".
Zamówienie złożone we wtorek 5.05.2015r.i dalej cisza.
Dzwonię w piątek, podaję nr.zamówienia słyszę "dziś przesyłka zostanie wysłana" oczywiście nie została.
Dzwownię w poniedziałek słyszę to samo, dodatkowo,że na 100%. Oczywiście dalej przesyłka nie została wysłana.
Codziennie było to samo.
Moje cierpliwości dobiegły końca.
Napisałem do Działu Bezpieczeństwa Allegro, wysłali do nich ostrzerzenie.
Dopiero po ich interwencji raczyli powiedzieć prawdę,że opóźnia im się dostawa z Shimano Polska i paczka w środę 13.05.2015r.zostanie już na pewno(!!) wysłana.
Ostatecznie paczka została wysłana dopiero w czwartek 14.05.2015r., u mnie następnego dnia.

W ramach zadośćuczynienia dostałem zwrot kosztów przesyłki (paczka na ich koszt)

Ocenia: NEUTRALNA


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska.. umówmy się że ocenę:

  • pozytywną się daje za bezproblemowe transakcje
  • neutralną się daję za szybko naprawione potknięcie
  • negatywną za każde chamstwo, oszustwo, kłamstwo, itd.

@@xxRafalxxx
Ocena powinna być "negatywna". Łaski nie robią.
Wielu wystawia pozytywne/neutralne opinie w podziękowaniu za to że dostali paczkę. To wygląda tak że każdy klient staje się takim Tołdim z gumisiów - podnóżkiem który dziękuje że w ogóle coś dostał.
Bajkstacja ma niezadowolonych klientów w tysiącach a negatywny komentarzy w dziesiątkach. To po co mają się starać?
 
Przykład człowieka który dał "neutralny". To jak coś ma się zmienić? Ci ludzie chyba lubią być poniżani..

Przez portal aukcyjny zamówiłem dwie opony. Po szybkiej dostawie okazało się, że jedna z opon jest w złym rozmiarze. Po wymianie kilku maili z pracownikiem sklepu zrezygnowałem z opcji zwrotu i zatrzymałem obie opony. Sklep nie był chętny do pokrycia kosztów przesyłki jakie musiałbym ponieść. Zamówiłem następną oponę z prośbą o jak najszybsze przysłanie. Po tygodniu oczekiwania dzwoniąc z zapytaniem o powód opóźnienia pani poinformowała mnie, że czekają na oponę (cały czas widoczna jako dostępna na stronie sklepu) Teraz już chyba wiem dlaczego wcześniej dostałem jedną w złym rozmiarze. Oponę z drugiego zamówienia dostałem po dwóch tygodniach. Kupiłem już kilka rzeczy w tym sklepie i nigdy nie było problemu dlatego jestem bardzo rozczarowany zaistniałą sytuacją. Szkoda, że nie usłyszałem chociaż słowa "przepraszam"

 

Edytowane przez sephiroot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc zmieniam ocenę.

Ocena prawidłowa: NEGATYWNA
za okłamywanie mnie dotyczące wysyłki każdego dnia i dopiero po ostrzeżeniu z Allegro i po groźbie powiadomienia policji
postanowili wysłać towar a tak do tej pory chowali głowę w piasek jak strusie. Nawet właściciel sklepu Rafał Iwan, po wysłaniu do niego mail napisał tylko "sprawdzam" i nic dalej w tym kierunku się nie zmieniało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając ten wątek oznajmiło mi że jestem prawdziwym farciarzem :woot: . Robiłem u 4 razy zakupy zawsze wcześniej płaciłem kartą i nie miałem z nimi problemów. Ostatnie zamówienie było 15 kwietnia, na drugi dzień wysłali a 17 miałem już w paczkomacie. No ale ja szczęściarz jestem a może i nie i zamawiam tylko to co mają na stanie :teehee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tajemnicą, ze bajkstacja handluje fantami, których nie ma na stanie (mimo, że na stronie swojej twierdzą inaczej).

Do faktu tego  przyznał mi sie jeden z pracowników, gdy zapytałem kiedy mogę spodziewac się przesyłki, odpowiedział, że czekają jszcze na dostawę kilku rzeczy.

W sumie to dwa razy miałem taką sytuację, za pierwszym się zdziwiłem(na paczkę czekałem 4 tygodnie), za drugim(czekałem tylko 2 tygodnie) już wiedziałem, że albo kupuje taniej u nich i czekam, albo dokładam kilka stówek i kupuje gdzie indziej.

3 razy kupując drobnicę ogarneli się szybko.

Ot cała prawda o bs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam odpowiedź z Państwowej Inspekcji Handlowej. Oficjalne pismo na 1 stronę A4 otrzymałem. Streszczę wam, że:
 

 

"informujemy że przekazana przez Pana w dn. 13 maja br.  korespondencja zostanie wykorzystana w toku kontroli przedsiębiorcy"

 

 

A, że sklep nie przekazał mi dowodu zakupu (faktury, paragonu fiskalnego) sprawą zajmuje się jeszcze Urząd Skarbowy.

 

A więc w najbliższym czasie trochę przetrzepią Bike Stację i nieomieszkam zajrzeć do tego wątku za jakiś czas, by sprawdzić czy sklep wyciągnął wnioski czy nadal łamią przepisy i mają w głębokim poważaniu klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze było szybko i bezproblemowo z tym sklepem.

Ostatnio dokonałem tam kilku zakupów i trwa to już tydzień a kontakt jest bardzo kiepski z nimi.

Kilka maili w sprawie wysyłki i kompletna cisza... dostałem maila po 3 dniach od zakupu że danego produktu nie mają i zaproponowali mi podobny a jak zapytałem o wysyłkę to nie otrzymałem odpowiedzi.

Podejrzewam że nie mają w magazynie przedmiotów której kupiłem i stąd ten okropny poślizg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie NIE polecam.

 

Towar który był rzekomo dostępny, szedł do mnie 2 tygodnie, oczywiście bez uprzedzenia o poślizgu.

Dodzwonić się nie można.

W dodatku przysłali mi inną pompkę niż zamówiłem (niższy model, nie teleskopowy) i pomimo udokumentowania zdjęciami twierdzą, że jest ok.

Odpuszczę, ale wystawię stosowną opinię i nie będę polecał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam odpowiedź z Państwowej Inspekcji Handlowej. Oficjalne pismo na 1 stronę A4 otrzymałem. Streszczę wam, że:

 

 

A, że sklep nie przekazał mi dowodu zakupu (faktury, paragonu fiskalnego) sprawą zajmuje się jeszcze Urząd Skarbowy.

 

A więc w najbliższym czasie trochę przetrzepią Bike Stację i nieomieszkam zajrzeć do tego wątku za jakiś czas, by sprawdzić czy sklep wyciągnął wnioski czy nadal łamią przepisy i mają w głębokim poważaniu klientów.

Żeby tylko pih i US tak samo nie był robimy w balona z terminem wizyty ;)

 

Sry za offtop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

zastanawiam mnie ile $$ dali za popięcie tego tematu na forum?

1350 baksów tak dokładnie licząc plus VAT

Koleżka się zastanowił i poczytał ostatnie opinie o tym sklepie zanim wypalił z tym tekstem? Gdyby ktoś miał komuś płacić to raczej konkurencja.
Temat został podpięty na prośbę użytkowników  co by się każdemu chętnemu zakupu szybko rzucił w oczy, przeczytał dwa razy opinie a potem zastanowił.
Ale, że niektórzy węszą spisek a temat jest na tyle aktywny, że sam wyłazi na wierzch temat odpinamy (a 1350 baksów zostaje w kieszeni).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

To w końcu jak jest? Podoba Ci się podpięcie tego tematu, czy jednak nie? Bo już się lekko gubię. :confused:

Biorąc pod uwagę ostanie opinie tutaj (łącznie z zapowiedzianą przez jednego z użytkowników kontrolą sklepu), to komentarze w stylu "nie ważne co piszą..." lub o przyjmowaniu kasy przez moderację forum za podpięcie tematu są...bezdennie głupie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zlikwidujcie ten wątek w ogóle. Robicie im tylko darmową reklamę i rozgłos.

Przypiąć jeden wątek o nazwie "czarna lista sklepów" i tam na pierwszym miejscu wpisać bs.

Można też dodać ogólny opis że to lista sklepów o wątpliwej opinii (wg. forumowiczów).

Zablokować też linki do nich i tyle. Za dużo uwagi się im tu poświęca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 3 tygodnaich czekania, dzwonienia i pisania maili Święte Krowy w końcu się zebrały i wysłały mi łańcuch. Dwa razy kłamali że paczka została wysłana a tak naprawdę została nadana 18.05. Oczywiście żadnego zadośćuczynienia nie dostałem, nawet nie raczyli przeprosić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przypiąć jeden wątek o nazwie "czarna lista sklepów" i tam na pierwszym miejscu wpisać bs.

 

Powinien być jak najbardziej taki wątek, bezwzględnie z ankietą procentową " + - " Wprowadził bym jeszcze opcję zakup i reklamacja. Sam się przekonałem w innym sklepie, że zakupy to bajka a reklamacja to prawdziwa golgota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzeba opasłego wątku na tym forum żeby stwierdzić, że w Bikestacji można zaoszczędzić parę groszy (najtańszy sklep w Polsce), ale zakupy zawsze zamawia się za pobraniem i w momencie kiedy mamy dużo czasu (w momencie zamówienia jak i ewentualnego zgłaszania reklamacji). Jak nie akceptujecie tych warunków to najlepiej omijać Bikestację, a nie pisać po raz n-ty taki sam komentarz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W zeszłą niedzielę zamówiłem pewne pierdołki do roweru wszystkie o statusie "dostępny". Przez tydzień żadnego znaku od nich, a po mojej wiadomości z poniedziałku obiecali wysłać dzisiaj. Oczywiście nie wysłali!

Edytowane przez Rophoe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocena - NEGATYWNA

 

27 maja (środa) zamówiłem towar od bikestacji, jestem świadom tego że mają sporo zamówień wiec z terminem wysyłki u nich zazwyczaj zdarzają się poślizgi więc dałem im trochę czasu.

01 czerwca (poniedziałek) napisałem maila z pytaniem czy lub kiedy towar zostanie wysłany, otrzymałem informację że przesyłka zostanie nadana kolejnego dnia (02 czerwca, wtorek)

03 czerwca (środa) napisałem ponownie z pytaniem czy paczka został wysłana, nie uzyskałem odpowiedzi.

05 czerwca (piątek) zadzwoniłem dowiedzieć się o stan wysyłki, otrzymałem odpowiedź że nie mieli jednego z zamówionych produktów i że wyślą mi to 08 czerwca w poniedziałek. Powiedziałem że już raz zostałem okłamany co do terminu wysyłki więc wolę anulować zamówienie, odzyskać kasę i zamówić wszystko w innym sklepie, ale osoba z którą rozmawiałem zaproponowała jednak że zwróci mi koszt przesyłki. Przystałem na to bo i tak był to piątek więc inny sklep mi tego szybciej nie załatwi.

09 czerwca (wtorek) dzwonię ponownie do sklepu - wpierw kazano mi poczekać chwilę na linii - po 5 minutach rozłączyłem się, kolejną godzinę próbowałem ponownie się połączyć. W końcu ktoś odebrał, zapytałem czy towar został wysłany, w odpowiedzi usłyszałem że nie, ale że na pewno wyślą to tego samego dnia na kolejny dzień otrzymam towar. Odpowiedziałem że zostałem okłamany już dwukrotnie i to już jest robienie ze mnie głupka jeśli mam komuś zaufać trzeci raz. Zażądałem anulowania zamówienia i zwrotu gotówki.

 

Co ciekawe tego samego dnia o godz. 14 zamówiłem towar w innym sklepie z prośbą o informację na temat wysyłki, do godz. 14:30 otrzymałem numer nadania, o 18 wysłano towar, dziś dostarcza mi go kurier - całość trwa mniej niż 20 godzin.

 

Jestem w stanie zrozumieć że bikestacja ma masę zamówień i że coś może się nie udać. Rok temu byłem w podobnej sytuacji ale obsługa sklepu zadzwoniła do mnie informując o braku towaru i pytaniem czy chcę czekać aż dostaną towar od hurtowni, czy chcę anulować zamówienie, otrzymać 2 przesyłki, zrezygnować z brakującego towaru lub otrzymać inny towar. Problemem nie jest czas oczekiwania ale fakt że zostałem dwukrotnie okłamany, tylko nie rozumiem po co? 

 

Może kiedyś sytuacja się zmieni, będę śledził ten temat, ale z uwagi na powyższe żegnam się z bikestacją  :bye2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobna sytuacja jak u arroyo

 

Zamówienie złożone 31.05, w poniedziałek 01.06 dzwoniłem jeszcze potwierdzić czy mają towar na stanie... "tak mamy oczywiście".

 

Dzisiaj mamy 11.06, codzienne telefony odnoście terminu wysyłki nic nie dają.

 

Na maila odpisali dzisiaj z rana "czw / pt"

 

Poczekam do piątku jak nie będzie nr przesyłki to anuluje.

 

Mam tylko nadzieje że na zwrot kasy nie trzeba tyle czekać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...