Skocz do zawartości

vdcmike

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 469
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana vdcmike w dniu 15 Listopada 2016

Użytkownicy przyznają vdcmike punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mike
  • Skąd
    Wawa

Ostatnie wizyty

681 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika vdcmike

  1. Dajmy na to jest 1km podjazd o nachyleniu 8%. Nie ważne jakiego napędu użyjesz wjazd zawsze będzie oznaczał wykonanie dokładnie tej samej pracy przez zawodnika czyli ten wygeneruje tyle samo energii niezależnie od napędu, przełożenia itp. Zmęczenie to już kwestie indywidualne i niemierzalne. Jak pokazują jednak dostępne źródła czasy objazdu danej pętli prze tego samego zawodnika są porównywalne niezależnie od tego czy jajo czy nie. Oznaczałoby to, że albo nie ma już przestrzeni na zwiększenie prędkości na niektórych odcinkach (mało prawdopodobne) albo na totalu zmęczenie zawodnika (nie mylić z większym wysiłkiem) jest zrównoważone (czyli finalnie nie jest mniej czy bardziej zmęczony).
  2. Tak jakbyś napisał, że zmiana długości dźwigni ma wpływ na sprawność. Do tego sprowadza się zębatka owalna. Zawsze energia kinetyczna przekazana na nepęd = energia wygenerowana przez zawodnika - straty. Straty (tarcie) nie są uzaleźnione od kształtu blatu.
  3. Głowica uszczelniająca (toto czerwone) musi siedzieć bez żadnego luzu (i tak jest wyprofilowana głowica oraz podfrezowanie w goleni żeby to weszło w swoje miejsce). W komorze negatywnej pod wpływem ugięcia w pewnym momencie ciśnienie staje się niższe niż atmosferyczne i u Ciebie widocznie głowica się w tym momencie przemieszcza względem goleni. Absolutnie nie można z tym jeździć. Jaki to rocznik widła?
  4. Dla mnie istnieja wyłacznie kool stopy i shimano (niezaleznie czy metaliczne czy żywiczne).
  5. Owalna zębatką sama z siebie nie generuje energii zatem na tej samej trasie, ten sam zawodnik żeby zrobić taki sam czas musi w to włożyć tyle samo pracy (energii). Niezależnie na jakim napędzie będzie jechał.
  6. Da się. Popatrz w rozdział travel configuration dla konkretnego modelu... gen.0000000005918_service_manual_2018-2020_judy_30_recon_english_rev_a_0.pdf (sram.com)
  7. Oczywiście... oceniłeś to przebiegu kilku km? Jeszcze napisz, że golenie anodowałeś nie zabezpieczając powłoki wewnątrz i będziesz miał kolejną (nastą już?) przyczynę żadnej czułości tego trupa. Poza tym z tego co piszesz korzystając ze swoich alternatywnych, wirtualnych wcieleń problem z widelcem masz cały czas.
  8. Kacperku... firma w której pracuję obsługuje kilka zawodowych teamów. Każdy z zawodników ma pełną dowolność w konfiguracji roweru pod swoje potrzeby. Jakoś nie wszyscy idą w Foxa. U ciebie problemem jest po prostu felerny widelec z drugiej ręki (pisałeś o tym w innych wątkach). Gdybyś pozornie nie oszczędzał kupując szajs to miałbyś widelec wymieniony na działający poprawnie. Ale oczywiście dla ciebie wyrocznią są "zagraniczne fora".
  9. Nic się nie zapycha. Na jednym ze szkoleń jakie co roku przechodzimy z ludkami z RS (tutaj trochę inaczej niż w PL to wygląda jak się pracuje w firmie posiadającej autoryzację danej marki) temat został podniesiony po czym panowie z RS na modelach z poliwęglanu (mają takie w pełni funkcjonalne, przeźroczyste tłumiki i widly) zademonstrowoli, że przetoka pozostaje drożna dopóki jest nawet niewielka różnica ciśnień między komorami. Wyjaśnili też, że zarówno wielkość przetoki jak i dedykowane smary zostały tak dobrane żeby żadnego problemu to nie stanowiło. Wszystkie problemy związane z utratą skoku spowodowane są natomiast uszkodzeniami uszczelnienia tłoka, zastosowaniem uszczelek ze złej mieszanki, nieumijętne serwisowanie lub użycie smaru do konserwacji czołgów.
  10. Górne w Reconie to stal (zaniedbane szybko rdzewieją tam gdzie nie widać - pod uszczelkami).
  11. Reba ma alu golenie i inną konstrukcję sprężyny powietrznej (z możliwością ustawiania progresji). Recon współcześnie to stal.
  12. Jeśli decydowałbyś się na wymianę amortyzatora to 15x110 i takie też koło. Może się jeszcze przydać do następnego roweru.
  13. Patrz w tabeli na dane dla Pike A1. Odpowiednie p/n shaftow są wskazane jak klikniesz upgrade kits na pierwszym linku.
  14. To jest minimalny ruch wózka przerzutki (teoretycznie nie powinno go być ale jest). Sprzęglo zużyje się nieco szybciej. Nowr kosztuje 24zł + jego oś 15zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...