Skocz do zawartości

atizylak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    409
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adam
  • Skąd
    Tychy

Ostatnie wizyty

697 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika atizylak

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

18

Reputacja

  1. Dadales ale Ty chcesz do Częstochowy aż dojechać? Czy tylko wkoło Tatr pętlę? W okolicy Tatr Słowackich lepiej na polu namiotowym spać bo to majątku nie kosztuje a przynajmniej Cię niedźwiedź nie zje ani Rumuny nie zatłuką.
  2. Trasę rowerową masz od Nowego Targu do Trsteny. Potem albo masz albo nie masz. I sama sobie decydujesz czy jedziesz ulicą czy drogą rowerową często terenową lub asfaltem bo drogi rowerowej nie ma. Najgorszy odcinek z całej trasy to od łysej polany do ronda w Bukowinie gdzie na Gliczarów jechaliśmy. Po wyjeździe ze Słowacji czulem się jak bym do. Dżungli trafił, same smrodzace busy 1 za drugim.
  3. Trochę mi się endomondo psuło więc w 1 części jest tylko 1 dzień i nie wszystko się zapisało. Ale 97% jest. https://www.endomondo.com/users/19259794/workouts/778923410 Warto zostawić bagaże i wjechać sobie do Chata pri Zelenom plese niebieskim rowerowym szlakiem czy żółtym pieszym, to ta sama trasa. Jest to szlak górski w tatrach na który można wjechać rowerem i dojeżdżamy do ładnego jeziorka i schroniska wokół których są wielkie szczyty. 2/3 szlaku to szutrówka pod górę a 1/3 to albo wypych albo można wjechać ale ciężko bo dużo luźnych kamieni. https://www.google.pl/maps/place/Chata+pri+Zelenom+plese/@49.2099999,20.2191889,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x473e21e7bf094aff:0x94a6741603ceecf!8m2!3d49.2099964!4d20.2213776?hl=pl
  4. Trasa objechana. Bardzo polecam. Super widoki, trasy, serpentyny, podjazdy , zjazdy.
  5. Mój amor reba solo air 2014(z tego roku rower to amor chyba też) domyślnie ma zablokowany tłumik a zablokowany tłumik to włączona blokada skoku. Po wlaniu oleju do goleni do której wkładamy tłumik , żeby go włożyć do końca, trzeba trzymać pokrętło blokady skoku wkręcone o około 90 czy 100 stopni po prostu z pozycji zablokowanej na odblokowaną i wtedy wkładamy tłumik i wkręcamy go najlepiej w tej pozycji. Zlałem jeszcze raz wszystkie oleje, zalałem od nowa i śmiga, ugina się cały amor. Dolne śruby przykręciłem na całkowicie zgiętym amorze tak jak tu ktoś pisał w poście że dzięki temu uszczelek kurzowych nie wydmucha. Linka manetki blokady skoku w pozycji zablokowanej jest wysunięta, zakładamy ją tak na nakrętkę 8mmm na tłumiku, ciasno żeby linka była na maxa napięta i pancerz nie miał luzu. Wciskamy manetkę i odblokowuje nam amora-wkręca tą nakrętkę o około 1/4 obrotu którą trzymaliśmy o tyle obrotu wkręconą przy wkręcaniu tłumika. Tak to u mnie wyglądało. Druga sprawa że ta manetka mi się tnie i zadziała raz na 15 prób albo i więcej, taki złom.
  6. Mam ten sam problem. Rock shock to złom. Bo ta manetka prawie od nowości mi się zacinała. A widzę że na necie ludzie to samo mają.
  7. Robię serwis mojej reby 29 solo air 2014. Wlałem olej do tej lagi kaj tłumik, i tłumika nie dało się włożyć. Wchodził tak z 4/5 długości i dalej nie szło. W manualu ( https://www.canyon.com/download/manuals/RS_bluto_reba_Manual_english.pdf)na 25 stronie jest coś napisane żeby kluczem 8mm tą nakrętkę z góry przytrzymać w innej pozycji niż jest bo ona do pierwotnej wraca jak puścimy(Tak ma być?). Tak zrobiłem i wszedł. Skręciłem wszystko trochę napompowałem i jak uginam z całej siły amora to tak do połowy , max 2/3 się ugina. Za dużo do tłumika wlałem oleju? Bo chyba z 5x wlewałem bo się z nim mocowałem bo nie chciał wejść. W dolnych goleniach to w 1 było zero oleju ani kropli a drugiej z 15 kropel tyle że tylko samo dno kubeczka zakryło plastikowego.
  8. Stań na pedały i pojedź kawałek na stojąco. Jak będzie trzeszczeć to znaczy że to nie sztyca.
  9. Crossride'y do droższego modelu wkładali , choć może z osią 12mm tylną a takie droższe są: http://katalog.bikeworld.pl/2014/web/produkt/rowery/mtb_29er_hardtail/canyon/38221/grand_canyon_al_slx_7_9 Byleby dobrze działały i się nie popsuły jak model crossone.
  10. Zawsze mi się wydawało że crossride'y są lepsze bo były droższe, ale patrząc teraz na ceny to się jakoś zatarła ta różnica w cenie. Może ktoś coś napisze jeszcze.
  11. Dostałem dzisiaj nowe koło Mavic Crossride FTS-X INTL 016 9x135 tył. W zamian za tamto stare mavic crossone disc co się piasta złamała. Jak będzie pasować to będę bardzo zadowolony.
  12. Nijak. W piątek 8 kwietnia zabrali koło(a jest 23), a nowego jak nie było tak nima.
  13. Yapa u mnie złamana piasta tylne trzeszczała.
  14. Canyon twierdzi że przyśle do mnie kuriera który odbierze koło i zawiezie na gwarancję do Mavica. Próbuje sprawę załatwić od poniedziałku a mamy czwartek i zero postępu. Nikt się tam nie przejmuje że się piasty łamią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...