Skocz do zawartości

outta82

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    348
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana outta82 w dniu 4 Czerwca 2013

Użytkownicy przyznają outta82 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Skąd
    Golub-Dobrzyń

Ostatnie wizyty

984 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika outta82

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. outta82

    [9993g]Boplight Custom

    Do nieborak: dzięki, fajnie że się podoba. Opony przez net, już nie pamiętam skąd. Po prostu najlepiej wbić nazwę w googla i już. Na szutrze i szosie super, są szybkie i ciche. Na głębszym piachu niestety mocno rzuca, ale na to ma wpływ na pewno moja spora waga ( wbijam się głęboko ) i braki w technice. Ale ogólnie spoko, mogę polecić, zwłaszcza że komplet tubeless ready ( zakładałem i ściągałem bez problemu rękoma, jak i uszczelnianie bezproblemowe ) 230 PLN, więc stosunek jakość/cena raczej zadowalający. Pzdr
  2. outta82

    [9993g]Boplight Custom

    Kilka fotek przy okazji wypadu na trasę. Tak z ogólnych przemyśleń to następny rower to raczej full Pzdr
  3. outta82

    custom Boplight Marathon Sport

    Po 9 miesiącach w końcu projekt zakończony :D
  4. outta82

    [9993g]Boplight Custom

    Hej, tak, plastik. I nie, nie ma kluczyka do odkręcania tego. Ale i tak warto Pzdr No chyba dzięki eee tam do lamusa, próbowałem się na 29er, to na pewno nie dla mnie. W połowie projektu wpadłem na wątki o 27,5. Myślę że to był by strzał w 10tkę. No ale może następnym razem Pzdr
  5. outta82

    [9993g]Boplight Custom

    Hej, tak, mam wersję podstawową, no ale za 179PLN nówki to chyba nie miałem nawet wyboru Od początku jak się pojawiły wiedziałem że chce je mieć w moim projekcie, no i są. Zacznę od tego że to moje pierwsze w życiu zatrzaski. Trochę się obawiałem jak to będzie, a ostatecznie powiedzieć mogę że jest naprawdę super. Pomimo braku regulacji wpin/wypin oraz "małego" luzu roboczego jest bardzo łatwo, intuicyjnie, lekko. Wyraźnie słychać moment wpięcia, ruch stopy na boki jest jak dla mnie wystarczający. Można powiercić nogą żeby rozluźnić mięśnie i dać stopie trochę inną pozycję niż jadąc. Wypinanie - nie trzeba jakoś specjalnie mocno szarpać w bok. Z tą powierzchnią to i tak nie zauważył bym różnicy bo nie mam porównania z innymi, podobno jest większa;) Na ostatnie pytanie będę w stanie odp. Ci jak zrobię trochę km Podsumowanie: S-Tracki - polecam gorąco, na pewno fajne, ładne i lekkie pedałka, dobrze wykonane i sympatyczne w użytkowaniu. No ale ja dałem za nie mało kasy i nawet gdyby mnie trochę rozczarowały nie było by mi żal. Za pedała w cenie 500PLN oczekiwał by już czegoś więcej niż tylko fajności. No ale może i wersja Race właśnie takie oczekiwania spełni. Pzdr
  6. outta82

    [9993g]Boplight Custom

    Taaa, naprawdę ładny nasycony czerwony kolor. Wyglądają fajnie, uszczelniają się rewelacyjnie, zakładałem i zdejmowałem rękoma bez większego problemu. Toczą się cicho i są naprawdę szybkie. Dosyć wysokie i szerokie, takie prawdziwe 2,1. do Mateusza ( Nabiał ) - na pewno tak, i w miarę zdobywania doświadczenia również zauważyłem że pewne komponenty można by wstawić inne, ale jak się zaczęło od ramy, potem poszedł amor itd. to już za daleko w lesie byłem żeby zaczynać i bawić się od nowa. Zostało jak jest i dla mnie ok. Następny projekt będzie lepszy
  7. Witam, no i się urodził. Po 9 miesiącach ostatecznie dokręciłem ostatnią śrubkę Miało być taniej, oczywiście wyszło drożej. Miało być trochę lżej, niestety wyszło trochę ciężej. Chociaż i tak niezły lightbike na alu ramie pod 96kg Po pierwszych km wrażenia jak najbardziej pozytywne. Wszystko ładnie współgra, nic nie stęka i nie piszczy. Nie mam wrażenia delikatności komponentów, na zasadzie, że zaraz coś pode mną pęknie, czego się trochę obawiałem. Rama pomimo dość krótkiej górnej rury jak dla mnie rewelacyjna. Ani nie leżę, ani nie siedzę. Po prostu "prawie" wygodnie. Wiem że amor razi białością, ale właśnie taki był projekt od początku. W zasadzie udało mi się w 95% zrealizować to co zakładałem. Pod sam koniec zdecydowałem się na sporo cięższe opony, które dodały około 150g do całości. Reszta mi pasi. Na chwilę obecną, spłukany finansowo na pewno nie będę nic modyfikował. Po prostu radocha z jazdy. Na sam koniec podziękowania dla Jakuba ( nick 9534 ), bez którego na pewno nie uniknął bym kilku wtop podczas kupowania szpeju. Zachęcam do komentowania i sugestii odnośnie zmian. Fotki w weekend. 2 poglądowe zdjęcia w galerii. Komponenty na wadze również w mojej galerii na forum. Bar Plugs: (Korki do kierownicy) – CB 4g Bottle Cage: (Koszyk na bidon)- Brake (Front): (Hamulec przedni Avid Elixir 9 RS+ matchmaker) 213g Brake (Rear): (Hamulec tylni Avid Elixir 9 RS + matchmaker) 227g Cables: (Pancerze + noski + rurki termokurczliwe) Turbo Niro Plus + Accent – 43g Cassette: (Kaseta) – XT 11-32 – 263g Chain: (łanńuch+spinka) – Connex gold – 258g Crankset: (Korba + suport) – Aerozine X12 FX A3 44x32x22 – 764g + Swiss Comp 80g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) – XT – 159g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna)- SRAM X9 średni wózek – 207g Fork: (Widelec+manetka)- Magura Durin Race MD80R – 1538g Frame: (Rama) – Boplight Marathon Sport 19” malowana – 1576g Grips: (Gripy)- Crank Brothers Cobalt – 67g Handlebar: (Kierownica) – Haibike Greed Team 660mm carbon – 194g Headset: (Stery) – no name – 58g Pedals: (Pedały) – Look S-Track – 288g Rotors(Tarcze + śruby )(Avid HS1 180 – 135g; Avid HS1 160 – 92g + śruby stal 23g Seat: (Siodło) – Selle Italia SLR Gel Flow – 224g Seatpost: (Sztyca)- Haibike carbon offset 20mm – 212g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)- Paco 31,8 – 23g Shifters: (Manetki + linki) – SRAM X9 – 266g Skewers: (Zaciski koł) – Novatec – 104g Spacers: (Podkładki pod mostek) – Ritchey Carbon – 18g Stem: (Mostek) – Boplight 100mm – 129g Tire (Front): (Opona przednia) – Hutchinson Cobra TR – 576g Tire (Rear): (Opona tylna) – Hutchinson Cobra TR – 572g Top Cap: (Top cap+gwiazdka + śruba) – Ritchey carbon – 25g Tubes ( mleko + taśma + zaworki) – 135g Wheel Front: (Koło przednie)WTB Frequency i19 – 685g -Hub: (Piasta ) – Novatec 711 -Rim: (Obręcz) – WTB Frequency i19 -Spokes: (Szprychy) - -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Koło tylne)WTB Frequency i19 – 835g -Hub: (Piasta) Novatec 712 -Rim: (Obręcz) WTB Frequency i19 -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Misc : (Inne)
  8. outta82

    składanie HT <> 9600g

    do skończenia mojego wymażonego HT jeszcze trochę, ale bliżej niż dalej. Zdjęcia ramy dodam jak odbiorę wkrotce z malowania na czarny mat. Na bieżąco będę dodawał i komentował. Wagowo chcę się zmieścić w mniej więcej 9600g i według zestawienia które robię w exelu powinno się udać, jednak już zauważyłem że ważąc samemu można się trochę rozczarować. Pozdrawiam Hej
  9. Jak mają inserty ( wzmacniające wtopione wkładki na końcach ) to off course że tak. Ja mam takowe w mojej kierze Haibik'a ( low rizer 660 ).
  10. Świetnie wygląda, rama 1sza klasa. Waga jak na fulla, rewelka ( mój HT będzie tylko lekko poniżej ). Jest jeden szczegół który mi osobiście znacząco podniósł by walory estetyczne, uwaga,piękny czarny carbonowy low rizer 660mm - jakoś mam takie zboczenie że nie uznaję wąskich kier z rogami, ale oczywiście to tylko moje zdanie. Jeszcze raz, świetna maszyna, na dobrych, sprawdzonych i wytrzymałych podzespołach. Na pewno frajda z jazdy będzie niesamowita. Pzdr i życzę adrenalinki w terenie,
  11. ooo, a to czemu jeśli można zapytać? A ja właśnie kupiłem Elixir 9 RS Carbon z 2013. Podobno się poprawili? Czemu te carbonowe wersje do bani? Jak swój trochę potestuję zdam relację w testach. Pzdr
  12. Hej, no powiem szczerze, wypas. Rama z typu kocham lub nienawidzę, jak bym miał finanse i dostępność w 26 lub 27,5 to brał bym jak nic. Co prawda jak przedmówcy, ciężkawo trochę, no i sądząc po Twoich wielu różnych wypowiedziach na forum nie spodziewał bym się np. elixirów u Ciebie Ale ogólnie, wrażenie świetne, na bank obejrzał bym się za takim "dziwakiem" w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Pozdrawiam i czekamy na dalsze zmiany Hej
  13. Siema, mam te same buty jednak nieprzetestowane jeszcze. Bardzo wygodne ( przynajmiej chodzenie po domu ) Jeśli chodzi o podeszwę to full carbon ( naciągnięta oczywiście gumą ). Stąd porządna sztywność. System BOA jak dla mniee rewelka, obsługa bardzo szybka, jedną ręką, naet w czasie jazdy jednym ruchem luzujesz, podciągasz zapięcie buta. Pozdr
  14. hehe, nie nie, tak wyszło z perspektywy, problem jest w druga stronę...gdzie to pomieścić Stól jest spory, ma 1mdł/60szer. Grasz na 3 chwyty po każdej stronie. Uwierz że można poszaleć Jakość też świetna. PS. Kupione dla synka, oczywiście kto gra, mamusia i tatuś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...