Skocz do zawartości

pankierownik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    krk/nh

Ostatnie wizyty

519 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika pankierownik

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

15

Reputacja

  1. Jak nie potrzebujesz commutera to Big Dog jest spoko opcją i był kilka dni temu na promocji za 149 fundli za secik: rama + stery + zacisk sztycy ale szybko sie promocja skończyła niestety. Sam się przymierzałem i nie zdążyłem się zdecydować. Z minusów to chyba nie było ośki w komplecie i wysyłka jakieś 30-40 funtów do PL ale i tak cena zacna. Zostaje czekać na kolejną obniżkę.
  2. Mam Inbreda i jeżdziłem nim na zmianę na stalowym sztywniaku i na amorku 100mm. Rama jest pancerna - waże więcej niż 90kg i nic mi nie obciera z tyłu ale jednak po 30-tce i z dzieciakami na głowie zaczyna się cenić swój czas i takie przekładki co weekend to dla mnie już za dużo zabawy. Obecnie został tylko sztywniak + schwalbe marathon i rower jest raczej miejsko-wycieczkowy i ew. tylko zmieniam koła na takie z bardziej terenowymi kapciami. Z minusów to prowadzi się jak autobus, długa górna rura więc celując w swój standardowy rozmiar trzeba śmiesznie króciutki mostek montować no i prosta sterówka ale da się znaleźć jeszcze amortyzatory. Guma jakoś max 2,4 z tyłu wchodzi ale na przód można w większość widelców 3,0 wsadzić i będzie pluszowo nawet na sztywniaku. Teraz jest spoko cena na On-One Big Dog i to jest całkiem fajna rama którą ew. też można na sztywno pogonić, ma stealth dropper, boost, amor tapered zamontujesz a z tyłu wchodzi 2,6" ale to jednak nie jest coś co bym kupił jeżdżąc 50% miasto. Już wolałbym sobie jakiegoś parcha na miasto skombinować a Big Dog-a postawić jak należy na 130mm z przodu + dropper i cieszyć się jazdą w terenie bez zbędnych operacji. Bootzipper to bardzo specyficzny rower tylko pod sztywny widelec lub ew. jakis archaiczny amortyzator. Spełniłby warunki miasto/wycieczki ale na jakieś ostrzejsze harce raczej się nie nada dla kogoś kto nie jest ortodoksem stal+sztywniak. edit: 1x10 (już o 1x11, 1x12 nie wspominając) spokojnie mozna zrobic tak że podjedziesz w KRK pod Kopiec Piłsudskiego a to chyba podobne nachylenie jak pod Agrykolę ale dłuższy podjazd. Kadencja na 1x10 z 32z przód i 11-42 z tyłu będzie poniżej 80 dla 30km/h przy kole 29.
  3. Mam PM600 Military Grease a i oleje się jakieś znajdą (Motorex i Valvoline). Jeśli jesteś z NH albo nie masz problemu podjechać to napisz PM.
  4. Jak coś to mam całą manetkę na sprzedaż.
  5. Koniec końców przy dobrym świetle okazało się że to co wyglądało jak odlew pozycjonujący tę podkładkę było ufajdaną szlamem drugą podkładką. Jakiś mózg zapakował dwie sztuki do jednej goleni. Tak przy okazji czy zna ktoś wymiary oringa który znajduje się na tym nakręcanym korku komory pozytywnej?
  6. Cześć. Mam pytanie do posiadaczy starszych modeli Reby o bottom-out bumper ze zdjęcia poniżej: Mam właśnie rozgrzebaną Rebę 2006 Dual Air MC i w moim egzemplarzu tylko w jednej goleni znalazłem tę podkładkę zapobiegającą dobiciu (po stronie sprężyny powietrznej). W tej goleni jest też odlew pozycjonujący tę podkładkę, w drugiej goleni na dnie jest płasko. Pytanie czy tak jest w oryginale czy poprzedni właściciel zgubił jedną z podkładek bo w service kit-ach do tego widelca widzę 2 takie podkładki?
  7. Dzięki! Czyli 3.0 na wyższym ciśnieniu na 45mm ID może urosnąć do realnych 3"...ciut za dużo niestety. Zostaje kwestia wysokości BB z mniejszą gumą ale zostawmy to... Dumałem trochę nad optymalną szerokością wewn. obręczy i też mi wyszło że 33-37 ID to byłby ideał do B+ ale niestety takie obręcze są albo pierońsko drogie albo ich u nas nima. Przegapiłem niestety Velocity P35 z BricklaneBikes i w związku z tym łyknąłem Dartmoor Aircraft żeby w ogóle zakosztować B+ w ramie 29er i zobaczyć czy mi się spodoba. Z tyłu mam ~79mm miejsca chainstay i ~84mm seatstay więc chyba NN 2.8 na 45mm ID będzie optymalnym rozwiązaniem. Może do przodu wrzuciłbym 3.0 bo jest ciut więcej miejsca i wio!
  8. Super. Co do ciśnienia to może coś w okolicach 20-25psi. To będzie moja pierwsza bezdętka a i ułomkiem nie jestem i tak kminiłem że od tych wartości pewnie zacznę i ew. będę upuszczał szukając złotego środka.
  9. To ja również o oponki zapytam ale nieco grubsze Ma może ktoś z tu obecnych Nobby Nic 650B+, obojętne czy 2.8 czy 3.0, na feli 45mm ID? Ewentualnie WTB Trailboss albo Ranger? Chodzi mi o zmierzoną realną szerokość i wysokość takiej gumy po ułożeniu się bo mam dość wąsko z tyłu a chcę wykorzystać miejsce na maksa z marginesem na jakieś błotko.
  10. 490mm ma jedna z poprzednich generacji stalowych widłów Ninera a była też starsza wersja 510mm. Mam taki 490mm w Inbredzie - nie mam jak teraz zmierzyć ale będzie w nim z 80-90mm miejsca na gumę w rozmiarze plus. Jakiś czas temu jeszcze był za niezły piniondz do kupienia taki widelec Charge z A-C 511mm - http://www.ebay.co.uk/itm/271641361403 Kiedyś były jeszcze dostępne takie wysokie widły u kilku producentów ale z tego co sie orientuję nic z powyższych nie było/jest "klasycznie" gięte.
  11. Jeździłem na tych HS1 (2x160mm) z ebay od sprzedawcy fibica w połączeniu z hamulcami BB7 MTN i zero zastrzeżeń - żyleta.
  12. Szewka - Polecam! Szybka i sprawna transakcja w miłej atmosferze.
  13. W tej cenie zobacz np na: Nukeproof Warhead - 760mm, wznios 20mm i 38mm. Easton Havoc - 750mm, wznios 20mm i 30mm Race Face Atlas Chromag Foobar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...