kikiriki Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Witam! Przede mną zakup roweru, stary "marketowiec" poszedł na złom - mam bardzo złe wspomnienia związane z nim, teraz przyszedł czas żeby kupić coś lepszego. Czego oczekuję? Możliwie komfortowa jazda po utwardzonych drogach, głównie asfalt, łatwe pokonywanie kilometrów, wypady jedno bądź wielodniowe. Dylemat: kupić wyposażonego trekking'a czy cross'a, któremu później w miarę potrzeb dokupię akcesoria (bagażnik, błotniki, oświetlenie). Kolejna sprawa to wybór porządnej marki - jestem nowy w tych tematach, a nie chciałbym się nadziać (Merida, Kellys - podobno b. dobre, a co z rowerami Arkus, Unibike, Kross). Cena - jak na początek myślę, że nie ma co szaleć, ale 1000 zł wydaje mi się być małą kwotą, a tyle właśnie chcę przeznaczyć. Rozmiar ramy - 20-21 (proszę o korektę jeśli jestem w błędzie) przy wzroście 176. Póki co tyle najważniejszych pytań. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!
Pavvel Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 IMHO, przy takiej kwocie to porozglądaj się za crossem, którego uzupełnisz w dalszym czasie. I rozglądałbym się między Krossem a Unibikiem, właśnie przez niedużą kwotę, jaką masz na rower (nie pakujesz się w płacenie za cło i naklejkę). P. Ps. Ja mając crossa Unibike mam ramę19 przy 180cm. I dla mnie osobiście jest optymalna.
radamenes Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Jak się dobrze rozglądniesz to może w tej kwocie kupisz Author'a Classic rozmiar dla Ciebie 18" Porządna lekka rama (5lat gwarancji) do późniejszej rozbudowy.