Skocz do zawartości

[Opony] Jakie do 50zł za szt


maxwwy

Rekomendowane odpowiedzi

Tydzień masz rower? To pewnie Vee Rubber czy jakoś tak. Mi po 600 km tylna zaczęła wyraźnie się ścierać,a le jeszcze daje rade ;) Ja tez proponuję Race Kingi, Sam się do nich przymierzam, ż tymże na błoto będą średnie. Cała reszta super ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał: to zależy od asfaltu i kierownika (a bardziej jego wagi) ;) Ja przy około 1 kkm zamierzam zamienić opony stronami, to myślę że około 2 -3kkm powinny udźwignąć. Z drugiej strony chcę zmienić na opony o niższym oporze toczenia, więc akurat to że opony mi się wycierają nie przeszkadza ;) Na razie jednak no cash więc trzeba jeździć na tym co się ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się jednak wydaje, że bardziej niż asfalt ma znaczenie umiejętność obsługi tylnego hamulca Skoro tylne się bardziej wyciera... U mnie jest to w miarę równomierne

 

Hm.. Trudno powiedzieć. Weź pod uwagę, że tył jest dużo bardziej dociążony, poza tym jest oponą napędową. U mnie tył zużywa się szybciej od przodu a blokowania tylnego koła raczej unikam (a jak już blokuję to raczej na luźnej powierzchni w zakrętach co nie powinno aż tak mocno nadwyrężać bieżnika). Nie mówimy oczywiście o zużywaniu opony w tydzień bo to kpina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy mam rowerek tydzień i już mam bardzo startą tylną oponkę . Ważę sporo 75 kg hamuję często ale staram się nie blokować :) Na tych oponkach chcę przejeździć do końca ten sezon ... W następnym będę kupował . Przejechałem już 200 km i tylna opona jest tak starta w niektórych miejscach że nie ma wcale bieżnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po 600 km tylna zaczęła wyraźnie się ścierać,a le jeszcze daje rade

A mi :P po 600 km tylna opona (Schwalbe Marathon Cross) w ogóle nie zaczęła się ścierać (jestem baardzo ciężki), sprawdzam suwmiarką.

Tak szybkie ścieranie opony może być spowodowane niedostatecznym zwulkanizowaniem lub złym składem mieszanki gumy na bieżniku opony czyli partactwem producenta z Chin (jakiej są produkcji, może Made in PRC?)

Miałem poprzednio z tyłu oponę Continental (semislik) Travel Contact 1.75" która po miesiącu użytkowania też nie wykazywała śladów ścierania natomiast boczne klocki bieżnika się powyłamywały i z boku opony zaczęły wyłazić sznurki z kordu opony. Jeszcze wcześniej miałem z tyłu Cntinental Traffic 1,9 i jakbym nie założył zawsze biła góra dół, tej wady nie miały Traffiki 2,1" natomiast aktualnie używane przeze mnie Schwalbe Marathon Cross są najlepszymi oponami jakie do tej pory założyłem (jedna używana).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na mojej oponce pisze made in Czech Republik

Tego się nie spodziewałem :o no ale każdy może zrobić wybrak.

 

Lobby Continentali dział ostro na tym forum, co z tego że robią za zachodnią granicą skoro partolą, zresztą mam wrażenie że większość producentów opon rowerowych ma gdzieś jakość (oprócz Schwalbe)/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie zdecydowałem ale zastanawiam się nad Maxxxis Ignitor A Continental RACE KING ?!?! CO LEPSZE ??? Jak jest z wytrzymałością która jest bardziej odporna ??? Jedna sprawa jeżeli bym brał race kingi to w wersji 2.0 , czytałem że w 2.0 nie są takie bardzo dobre . To prawda ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...