Skocz do zawartości

[10712 g]Felt RXC Two Edit 2011 by robercik


robercik1904

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! Przedstawiam wam swój projekt roweru na trwający już sezon 2011. Rower przeszedł gruntowne zmiany przez okres dwóch lat, od seryjnej konfiguracji, i wreszcie udało mi się osiągnąć zadowalający wynik jak na rower służący do ścigania. Używam go głównie do wyścigów w maratonach głównie na "golonce" a także Xc, jak i wszelkiego rodzaju ogórków na Mazowszu :)

 

 

Rogi: -------------

Korki do kierownicy: Accent Lite - 4g

Koszyk na bidon: Specialized Ribm Cage Mtb White -2x 39g

Hamulec przedni: Avid Juicy 5 + adapter - 320g

Hamulec tylny: Avid Juicy 5 + adapter - 330g

Klamki Hamulcowe: Avid Juicy 5

Pancerze i linki: Accent White (z manetkami)

Kaseta: Shimano Deore XT 11-32t - 268g

łanńuch: Shimano Deore XT - 260g

Korby: Shimano Deore LX 44-32-22 - 800g

suport: Shimano Deore XT - 93g

Przerzutka przednia: Shimano Deore LX - 170g

Przerzutka tylna: Sram x-9 Medium - 218g

Widelec: Rock Shox Recon 100m + manetka - 1860g

Rama: Felt Rxc Two aluminium 7005 T6, podw. cieniowane, tył karbonowy 19,5 + miski sterów - 1570g

Gripy: Accent Lite 130mm - 19g

Kierownica) Truvativ XR 580mm - 180g

Stery: Cane Creek, zintegrowane - 50g

Pedały: Shimano M-540 - 351g

Siodło: Velo Carbon - 201g

Sztyca: Boplight 400mm - 259g

Zacisk sztycy: Felt Racig Team - 20g

Manetki: Sram X-7 Trigger + pancerze accent white - 350g

Zaciski koł: Accent X-Country white - 92g

Podkładki pod mostek: Felt Racing Team- razem z top cap

Gwiazdka: - z amortyzatorem

Mostek: Boplight Team 90mm - 115g

Opona przednia: Kenda Karma 2,0 60tpi - 480g

Opona tylna: Kenda Karma 2,0 60tpi - 470g

Top cap: Felt racing team + sruba - 20g

Dętki przod: Maxxis Ultra Light - 130g

Dętki tył: Cheng Shin Tube 120g

Tarcze hamulcowe: Avid G2CS 160mm 230g

 

Koło przód: 793g

-Piasta: Dt Swiss 240s sygnowana logiem "hayes"

-Obręcz: Mavic 317 Disc

-Szprychy: Dt Competition

-Nyple: Dt Swiss Alu Black

-Opaska: Mavic

 

Koło tylne: 860g

-Piasta: Dt Swiss 240s

-Obręcz: Dt 4,1D

-Szprychy: Dt Competition

-Nyple: - Dt Swiss Alu Silver

-Opaska: - FRM Tape

 

Waga 10712 g

 

x1x06g.jpg

2py2mhi.jpg

24crxx3.jpg

fx6weh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czepiam się :P

Wagę łańcucha, korby i tarcz bo bez śrubek masz zaniżoną :P

 

A tak już na serio.

To na amorku i hamplach możesz jeszcze dużo zejść, ale wiem... koszta.

A cała reszta to już raczej schodzenie z wagą po gramie, no może dwóch :P

Ale ogólnie spoko rower wychodzi Ci :)

 

Piksel, jak mi Robert kiedyś napisał że białe to tez uważałem że nie pasują, ale na żywo nie jest najgorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsio ważone wiec żadna waga nie jest zaniżona, śrubki od tarcz rzeczywiście mi umknęły, a co do łańcucha to KosteQ weź pod uwagę że mam x9-kę z krótkim wózkiem i łańcuch jest bardzo krótki :)

 

Piksel a wg. ciebie jaki kolor powinien być zamiast białego?? Mi najbardziej pasował właśnie tutaj biały do napisów na ramie, no ale o gustach się nie dyskutuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w głowę zachodzę jak to się robi, żeby rower taki ciężki wychodził :)

A poza tym to chwilę zastanawiałem się nad tą ramą, fajna jest, choć moje wątpliwości nieodmiennie wzbudza łączenie materiałów. Mam sceptyczne nastawienie do miejsc klejonych. Może bezpodstawnie ale...

Rama nie jest za mała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się to wydać dziwne, ale rama przy moim wzroście (184,5cm) jest zbyt duża co spowodowało kupno o 2 cm krótszy mostek i ustawienie go na dodatni.. Co do ramy elementy łączące dwa materiały trzymają się raczej pewnie, tylni widelec naprawdę amortyzuje względem ram aluminiowych, ale rama sztywnością nie zachwyca lecz jest bez tragedii.. za to ma ciekawą wagę.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie biały był tylko jedynym słusznym kolorem jakim można było trochę rozweselić rower z czerni :) W planach mam jeszcze zakupienie nowych obręczy pod bez dętki, dokładnie Ztr Alpine ale to już dalsze plany.. Niedługo może wpaść też nowa kiera, nastawiam się na karbonową gdyż w aktualnej materiał jest już trochę zużyty i czas kupić nową, raczej będzie gięta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...