RayonXp Napisano 6 Lipca 2011 Napisano 6 Lipca 2011 A więc na początku Witam, jestem nowy, do rzeczy Kupilem sobie nowy rower dual dirt Rayon XP (kto chce moze sobie sprawdzic) wiem ze to nie jest profesionalny rower ale przedtem jezdzilem na gratach. Ok, do rzeczy gdy wjade a dolek to amortyzator pojdzie w dol ale nie chce odbic w gore i musze szarpnac kierownica w gore i tak jest zawsze,i on tak mial od samego poczatku i nie wiem co zrobic aha i po co sa te korki czy tam zatyczki przy amortyzatorze i po co na nich pisza + i - pzd i z góry dzieki
Mod Team sznib Napisano 6 Lipca 2011 Mod Team Napisano 6 Lipca 2011 Tak czytam specyfikację roweru: http://allegro.pl/aluminiowy-rower-dual-dirt-rayon-xp-i1626256219.html i nie pozostaje mi nic innego jak stwierdzić że kupiłeś kolejnego grata. Sorry za szczerość, ale taka prawda. Amortyzator, a raczej jego atrapa, Zoom to padaczka która nie będzie dobrze pracować. Jednak takie coś jak potrzeba szarpania bo się blokuje to już przegięcie. Nowy rower, reklamuj, masz prawo.
rybciasum Napisano 6 Lipca 2011 Napisano 6 Lipca 2011 840 zł za takie gówno naprawdę mi przykro :/ reklamuj, najlepiej o zwrot pieniędzy jak można
Andrew Napisano 7 Lipca 2011 Napisano 7 Lipca 2011 Ale pech. Ten "rower" jest warty około 250zł. Ktoś nieźle Cię naciągnął. Nie przejmuj się, każdy popełnia błędy. Kiedyś kupisz sobie lepszy
Żaba Napisano 7 Lipca 2011 Napisano 7 Lipca 2011 Czesik Kupiłeś i już ... Teraz trzeba się pomartwić. Rozumiem , że reklamacja ma ci się jak up-hill na tym rowerku , bo za daleko lub za dużo formalności. Zoomy to prościutkie amorki z typu City , a więc mają wyglądać a nie wybierać i pewnie dla tego producent składa je na sucho , przynajmniej ja nie rozbierałem jeszcze smarowanego fabrycznie. Po za tym gumy osłonowe wykonane są z dziwnej mieszanki , która za cholerę nie chce się ślizgać po goleniach na sucho. Tak więc masz dwie opcje : - rozkręcić amorek i nasmarować go od środka , odkęć dwie dolne śrubki (na spodzie goleni tam gdzie wpinasz piastę koła) , rozpołów amorek wyciągając golenie dolne z górnych , zetrzyj porządnie cały gumowo / kurzowy syf z goleni (taki ciemne zatarcia na lagach chromowanych)i wsadź do środka goleni dolnych nasączoną WD-40 szmatę i także postaraj się je wyczyścić , następne użyj jakiegoś smaru łożyskowego na bazie litu (marka producenta bez znaczenia) i rozsmaruj go po wewnętrznych goleniach (w środku) , możesz odrobinę wysmarować osłony gumowe na tych goleniach od ich wewnętrznej strony , następnie zatłuszcz golenie górne i złóż amorek do stanu pierwotnego , ciesz się efektem choć nie spodziewaj się , że teraz masz Marcoka , po prostu zacznie wracać samoistnie ,i to była trudniejsza opcja uruchomienia tego sprzętu - opcja dwa to podłożenie smaru pod osłony gumowe lag górnych i mieć nadzieję , że zostanie troszkę rozprowadzony wewnątrz goleni dolnych i amor zacznie pracować (50-70% powodzenia) , i to jest wersja naprawy dla leniwych lub bez drygu do majsterkowania Regulatory , te pokrętła z "+" i "-" , to atrapy i tylko mają zadać szyku a nie regulacji , obracają się bez wymiernych rezultatów. No i mam nadzieję , że choć troszkę pomogłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.