fagor1200 Napisano 30 Maja 2011 Napisano 30 Maja 2011 Witam posiadam tore 302 i ostatnio była na serwisie wymieniono płyn i był problem z blokada skoku jak sie go zablokowało to sie xhował tak samo jak był odblokowany . po odebraniu go zauwazylem ze jak sie zablokuje to dalej sie chowa ale tylko jakies 3-4cm czy to normalka umie mi ktos odpowiedziec na te pytanie czy te amory tak maja ?? dodam iz jest bez u-turn . pozdrawiam
MonoVan Napisano 30 Maja 2011 Napisano 30 Maja 2011 jest za mało "płynu" w tłumiku dolej i będzie wszystko okej:)
fagor1200 Napisano 30 Maja 2011 Autor Napisano 30 Maja 2011 zobaczymy co m powie na serwisei jak dzwonilem to mi powiedzial ze to jest normalka. kolego odpisales ze mam dolac oleju powiem Ci szczerze jestem swiezy jak cholera nie wiem nawet czemu sluza te pokretł pod widełkami.
fagor1200 Napisano 31 Maja 2011 Autor Napisano 31 Maja 2011 Wróciłem z serwisu koles powiedzial ze te amory tak pracuja jak sie go zblokuje to sie chowa jakies do 4cm a jak odblokuje to skok juz jest o wiele wiekszy nie wiem czy to prawda bo sie tak dobrze nie znam kolega ma amor xcr i mowił ze u niego tez tak jest i podobno moja tora 302 to bardzo delikatny sprzet takze nie wiem pozostaje mi wierzyc im na słowo. Pozdrawiam
Mod Team Puklus Napisano 31 Maja 2011 Mod Team Napisano 31 Maja 2011 Z tego co pamietam tylko tora 318 miała tłumik MC ale jezeli taki masz to to sie w nim reguluje. Od sztywnego jak kamyk po praktycznie normalna prace na zablokowanym Ale tylko z tłumikiem MC Motion Control.
MichalK Napisano 31 Maja 2011 Napisano 31 Maja 2011 W torze 302 jest tłumik hydra coil 2. Nie powinien się uginać więcej niż 0.5-1cm. W serwisie najwyraźniej mydlą Ci oczy. Albo jest za mało oleju w tłumiku, albo coś jest w nim uszkodzone. Polecam zmienić serwis.
MonoVan Napisano 31 Maja 2011 Napisano 31 Maja 2011 jestem pewien że to poziom oleju, nie daj się tylko zrobić serwisowi w bambuko, bo zaraz Cię naciągną na cały serwis !
fagor1200 Napisano 1 Czerwca 2011 Autor Napisano 1 Czerwca 2011 Dzieki za takie info ziomy ale niestety juz zaplacilem 70pln za serwis tego amora mam paragon takze nie wiem czy potem moge do nich wrocic i zazadac zwrotu gotowki jezeli by sie okazało na innym serwisie calkiem co innego co o tym myslicie?? Panowie podaje link z allegro tak wyglada moj amor tylko ze ja mam nie na v brake tylko pod tarczowki i z blokada w manetce pozdro. http://allegro.pl/rock-shox-tora-302-disc-v-brake-poplock-xtrabike-i1636660018.html
Sonix Napisano 1 Czerwca 2011 Napisano 1 Czerwca 2011 Powiedz że dzwoniłeś do RS i powiedzieli Ci, że takiego objawu nie powinno być i że jest to wina zbyt małej ilości oleju w tłumiku. Niech robią Ci go jeszcze raz w ramach gwarancji o ile był robiony serwis tłumika też.
fagor1200 Napisano 7 Czerwca 2011 Autor Napisano 7 Czerwca 2011 Witam panowie po kilku konsultacjach i kilku telefonach dowiedzialem sie ze Tota 302 ma z tworzywa sztucznego bebechy tłumik MC i jest wszytko bardzo delikatne ogolnie . przy załaczonej blokadzie skok amora do 2cm to normalka. Temat zamkniety dzieki wszystkim za zainteresowanie . Pozdro ZIomy trzymta sie
tranzystor82 Napisano 8 Czerwca 2011 Napisano 8 Czerwca 2011 Witam Akurat posiadam także Tore 302 i powiem tylko tyle na blokadzie podczas jazdy golenie sie nie chowają nie ma czegoś takiego co napisał kolega w pierwszym poście jak sie przełączy na blokade to ani drgie jak sie odblokuje to wszystko ładnie i miękko chodzi - to ostatnie po ustawieniu pod siebie. Więc prawdopodobnie ktoś zamiast poprawnie zrobić serwis Tory partoli je i uznaje że tak ma być.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.