Skocz do zawartości

[do 2000zł] cross/mtb?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, do tej pory jeździłem na jakimś pseudo rowerze za 300zł i coś mnie ostatnio podkusiło żeby przejechać się na Schwinn Frontier kolegi, nie mogłem uwierzyć, że różnica może być tak wielka, rower praktycznie sam sobie jedzie, nie trzeba wkładać prawie nic siły. Dlatego też noszę się z zamiarem kupna prawdziwego roweru i chciałbym na to wydać jakieś 2000zł. Do tej pory byłem i w sumie ciągle jestem laikiem w tych sprawach ale zdałem sobie sprawę z tego jak dużo straciłem. Więc tak, rower będzie używany do jazdy po mieście ale nie zabraknie też jakichś ścieżek leśnych itp. Chociaż jak dostanę w ręce jakiś lepszy sprzęt to pewnie zachce mi się czegoś więcej, więc MTB może okazać się jednak lepszym rozwiązaniem. Wiem, że na forum bardzo często polecane są rowery firmy Kross ale jako, że to polska firma nie mam do niej zaufania, bo wszystko co polskie kojarzy mi się z totalnym badziewiem i żałosnym wykonaniem, no chyba, że w kwestii rowerów jest inaczej ale wydając 2k na rower nie mam zamiaru za rok kupować następnego, kolega tego schwinna ma od 4 lat, dał za niego tylko 800zł i nie dołożył do niego ani złotówki. Do tej pory znalazłem coś takiego:

 

http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-merida-matts-tfs-xc-400-v-2010.html

http://allegro.pl/nowy-rower-author-2011-solution-disc-wys-gratis-i1594587330.html

 

no ale ja się na tym nie znam, najważniejsze w rowerze będzie dla mnie to, żeby się nim "lekko" jeździło, coś jak tym Schwinnem

 

175cm 70kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne niedługo odezwą się ci bardziej doświadczeni ode mnie, ale zwrócę Ci uwagę tylko na jeden element. TO nie jest tak, że co polskie to gorsze, albo bardziej będzie Cię olewać w przypadku gwarancji. W sumie, bardziej ufam rzeczom składanym (bo przecież i tak komponenty robią Chińczycy ;) ) w Polsce, niż w Chinach.