Skocz do zawartości

[Smary] Polecane oliwki i środki myjąco-konserwujące


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nigdy nie kupowałem jakichś drogich i dobrych smarów i śr. myjących do roweru. Zawsze była to woda z mydełkiem oraz tania oliwka do łańcucha.

A więc jestem zielony w sprawach konserwacji rowerów, chciałbym by polecono mi dobry odtłuszczacz, oliwkę do łańcucha/napędu oraz środek myjący i zabezpieczający cały rower.

Chciałbym, aby koszt takiego zestawu kosztował 100-150 zł, wszystko musi być ekonomiczne i w jak największej ilości (ml,l).

Druga sprawa to: Wszystkie produkty chce kupić w jednym sklepie online, który ma możliwość darmowej wysyłki.

Pozdrawiam,

Onyxer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo kasy.. Na necie zamów Finish Line Zielony 120ml (na mokre), Finish Line Czerwony 120ml (na suche), Brunox Deo 200ml do amortyzatora, smar do piast itd (np. coś takiego http://allegro.pl/shimano-smar-w-tubce-zielony-125ml-okazja-i1560082021.html). Smary wyjdą nie całe 100zł. Taki zestaw na spooro Ci starczy. Do tego w jakimś większym sklepie stacjonarnym kup sobie pojemnik 5l benzyny ekstrakcyjnej (do mycia i odtłuszczania).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko raczej tylko na suche warunki...możesz podać także jeden sklep w którym mogę to wszysko kupić ? - bo przecież nie będę co minutę odbierał od kuriera po jedynm produkcie :icon_mrgreen:

Myślałem, że to mało kasy - a jednak :rolleyes:.

 

Aha, i podaj jeszcze do czego służy ten finish line czerwony, chciałbym jeszcze byś dorzuciał do mojego kompletu dobry szampon z efektem nabłyszczania do ogólnego mycia.

CZy taki zestaw to na pewno najlepsze produkty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach