Skocz do zawartości

[sklep] Scott USA Wrocław - omijajcie z daleka!


bartekchiny

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam dwa nowe rowery Scott, górski Aspect 30 i szosowy. W górskim podczas jazdy po polnej drodze skrzywiło się siedzenie! Ponoć rzadki problem, ale jak widać się zdarza - zdjęcie w załączniku. Nie ważę 150kg, tylko 74kg, więc trochę to dziwne. Skontaktowałem się ze sklepem internetowym, gdzie był zakupiony, a oni odesłali mnie do przedstawiciela marki Scott we Wrocławiu. Najbliższy sklep to Scott USA Shop, ul. Kilińskiego 23.

 

Skontaktowałem się z tym sklepem i przyznam, że dziwię się, iż taka osoba reprezentuje taką markę. Sposób podejścia do klienta po prostu zadziwia! W ramach gwarancji chciałem naprawić siodełko. Pan Jamka stwierdził przez telefon, że sobota to nie dzień na reklamację i żebym przyjechał w tygodniu, mam zostawić rower na 2-3 godziny i on to opisze, sfotografuje.

 

Pojechałem przez cały Wrocław dzisiaj (środa 20 kwietnia) do tego sklepu. Rano dzwoniłem i rozmawiałem z żoną Pana Jamki. Ona stwierdziła, że nie wie, co ustaliłem z mężem i że on będzie za godzinę, więc mogę przyjechać. Kiedy wszedłem do sklepu Pan Jamka stał oparty o ścianę. Powiedziałem, że dzwoniłem wcześniej i chodzi o skrzywione siodełko. Pan Jamka podszedł powoli do roweru, stwierdził, że rzeczywiście jest krzywe i pretensjonalnie zapytał mnie: "To teraz Pan przyjeżdża? Przed świętami, my jesteśmy zawaleni robotą!". W tym czasie wyjmował właśnie papierosa z paczki! Zapytałem, czy nie mogę roweru zostawić (miał go przecież sfotografować w tygodniu, w ciągu 2-3 godzin), odpowiedział mi "Gdzie Pan chce zostawić? W serwisie - nie mamy miejsca, na sklepie też!". Powiedziałem "do widzenia" i wyszedłem.

 

Nie chciałem się kłócić, bo widzę, że ten człowiek i tak nie zmieniłby zdania i w niczym by mi nie pomógł. Zadziwia mnie, że ktoś taki reprezentuje światową markę Scott! Jego podejście, jego sposób bycia wyraża tylko ignorancję i niechęć - jemu się po prostu nic nie chce! Skoro mu się nie chce to może niech sprzedaje niemarkowe rowery i nie zajmuje się żadną gwarancją, ani obsługą klienta! Wstyd dla marki Scott!

 

Oczywiście całą sprawę opisałem przedstawicielom Scott w Polsce, a także wysłałem email do głównej siedziby firmy w USA.

 

Omijajcie ten sklep z daleka! Najlepiej przejść na drugą stronę ulicy! Nie jestem zły na sam problem z siodełkiem, ale na sposób bycia tego człowieka. Jak on może nad swoim sklepem wieszać markę Scott? Przyznam, że chińskie niemarkowe rowery naprawiali mi szybciej niż markę Scott. Byłem w Chinach 7 lat i miałem kilka rowerów - po pierwsze nie było takich problemów, a po drugie mogłem iść do sklepu z reklamacją nawet w sobotę czy niedzielę. Skoro kupuję Scotta za 2200 PLN to chyba mam prawo oczekiwać dobrej jakości! A jeśli już są problemy to chyba mogę spodziewać się sprawnej pomocy i realizacji zasad gwarancji! Porażka z takim przedstawicielem marki Scott!

 

 

Pozdrawiam

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego Panowie oczekują po sklepiku który czasy świetności ma juz dawno za sobą.Pewnie w sprawach serwisu w Decathlonie maja lepsze podejście.Kupić rower,a problem z rowerem to są dwie inne sprawy.Poza tym robiłem tam jakieś zakupy i tutaj rewelacja!!!!!!Wydaje mi się że takie sprawy to raczej Pro Bike na Pięknej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy świetności ma za sobą? Sklep jak każdy inny, nie wygląda źle, ale po rozomowie z właścicielem nie miałem ochoty nic oglądać. Gdyby gość był milszy to na pewno kupiłbym jeszcze jakieś akcesoria.

 

Scott z Warszawy już się zajął sprawą. Dzwonili do Wrocławia, co ten Pan powiedział? Skłamał bezczelnie, że nie miałem dokumentów przy sobie! Nawet o nie nie pytał, a fakturę i kartę gwarancyjną miałem w plecaku, przygotowałem ją dzień wcześniej. Niby po co miałbym jechać przez całe miasto i dyskutować o naprawie bez dokumentów?

 

Jak widać gość do końca pokazuje swoją "klasę"! Mógłby się wprost przyznać, że nie chciało mu się nic robić i w niczym pomagać.

 

 

Pozdrawiam

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój problem jest podstawowy kupiłeś rower SCOTT w sklepie internetowym co jest założenia importera niedozwolone. Z tego co mi wiadomo zakazano w Polsce sprzedaży rowerów SCOTT przez internet właśnie z powodu braku odpowiedzialności za serwis. Tak naprawdę to duże ryzyko przecież nie masz pewności jak złożony jest rower. Zgięcie sztycy może nastąpić z przyczyny wysunięcia jej zbyt wysoko dobicia tyłkiem podczas zeskoku to jest z winy klienta nie producenta. Prosta sprawa wsadź sztycę w imadło i po prostu spróbuj ją zgiąć życzę powodzenia sama się nie zgina.

 

Nie chciałem się kłócić, bo widzę, że ten człowiek i tak nie zmieniłby zdania i w niczym by mi nie pomógł. Zadziwia mnie, że ktoś taki reprezentuje światową markę Scott! Jego podejście, jego sposób bycia wyraża tylko ignorancję i niechęć - jemu się po prostu nic nie chce! Skoro mu się nie chce to może niech sprzedaje niemarkowe rowery i nie zajmuje się żadną gwarancją, ani obsługą klienta! Wstyd dla marki Scott!

 

Oczywiście całą sprawę opisałem przedstawicielom Scott w Polsce, a także wysłałem email do głównej siedziby firmy w USA.

 

Omijajcie ten sklep z daleka! Najlepiej przejść na drugą stronę ulicy! Nie jestem zły na sam problem z siodełkiem, ale na sposób bycia tego człowieka. Jak on może nad swoim sklepem wieszać markę Scott? Przyznam, że chińskie niemarkowe rowery naprawiali mi szybciej niż markę Scott. Byłem w Chinach 7 lat i miałem kilka rowerów - po pierwsze nie było takich problemów, a po drugie mogłem iść do sklepu z reklamacją nawet w sobotę czy niedzielę. Skoro kupuję Scotta za 2200 PLN to chyba mam prawo oczekiwać dobrej jakości! A jeśli już są problemy to chyba mogę spodziewać się sprawnej pomocy i realizacji zasad gwarancji! Porażka z takim przedstawicielem marki Scott!

 

 

Pozdrawiam

Bartek

 

Nie dodałem że obsługa sklepu jeśli tak było BEZNADZIEJNA PORZĄKA :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Uważam że komentarze na temat sklepu/warsztatu Scott przy ul. Kilińskiego 23 są nieprawdziwie, możliwe że napisane przez osoby które chcą zadziałać na niekorzyść sklepu oraz pewnie instytucji ponieważ im samym w życiu nie wychodzi.

Sam osobiście z moją dziewczyną i znajomymi jesteśmy klientami od 12 lat i nikt z nas nie był zawiedziony a ponadto obsługa jest profesjonalna, rzetelna i szczera.

 

POLECAM W 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...