Skocz do zawartości

[Napęd] przejscie na single speed


Matix27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chcę przerobić mój rower tak aby napęd był single speed. Posiadam 3 rzędową przerzutkę przednią sram oraz tylną 7 rzędową shimano tourney. Chcialbym zostawic z przodu najwieksza zebatke a z tyłu zrobić napinacz z przerzutki. jestem dosyc zielony w tych sprawach i potrzebuje waszej pomocy jak to wszystko zrobić, bo po poszukiwaniach w internecie nie wiem wciaż do konca jak wszystko zrobić. Z gory dziekuje za odpowiedzi :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz korbę ? Jeśli taką z odkręcanymi zębatkami to nie będzie problemu. Odkręcasz niepotrzebne i tyle. Przerzutkę przód możesz wogóle zdemontować :thumbsup:

 

A co do napinacza,z tym także nie będzie większego problemu. Jeszcze jedno pytanie : Masz kasetę czy wolnobieg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

TO sie zgadza, ale można np koło na konusach przesunąć w prawo ( oile jest taka możliwość ale sądze ze sie da) zeby wyrównać różnice. Ale i tak najpierw trzeba korby przymierzyć.

 

Choć z tym przesuwaniem to delikanie bo bedzie trzeba obrecz przesuwać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obczaj sobie coś takiego. Ja jeździłem jakiś czas na tym i było ok.

Mianowicie rozkręciłem wolnobieg , wywaliłem wszystkie zębatki niepotrzebne,te plastiki zostawiłem i coś dołożyłem. Tak to w skrócie wygląda.

 

Oto efekt:

cf7f091d3319c383.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam : Wolnobieg 7 rzędowy SHIMANO 13-34 T SUPER FLOW MEGARANGE

Mechanizm korbowy CYCLONE aluminiowy z osłoną z tworzywa sztucznego-zębatki 42-34-24

 

wiecej wam powiedziec nie moge chyba ze jakies zdjecia zrobic, no i dzieki za takie super odpowiedzi naprawde jestescie the best :rolleyes:

No to czekam na propozycje co zrobic :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team