lukee Napisano 1 Lutego 2011 Napisano 1 Lutego 2011 Chyba z góry muszę uprzedzić że jestem laikiem w tym temacie. Wiem że coś takiego jak suport w rowerze jest kiedy mi w serwisie powiedzieli że łożysko w nim się rozsypało Rower mam taki sobie, pewnie większość mogłoby nazwać go jakimś makrokeszem bo nie kosztował majątku, chociaż markowany jest przez Shimano (model Winner, ale o tym google nic nie mówi). Rower ten mam od 7 lat i już drugi raz pada mi łożysko w suporcie. Czy one po prostu tak mają, czy suport w tym rowerze to najgorsza chińszczyzna? Bo na kilku rowerach już jeździłem i ani mi, ani żadnemu znajomemu jeszcze się nie przytrafiło żeby łożysko się rozpadło. A u mnie już drugi raz. Dalej, czy jest sens samemu bawić się w wymianę? Lubię pogrzebać przy sprzęcie, ale z tego co widzę suportów jest milion rodzajów i różne długości, szerokości, gwinty... No i do tego trzeba mieć chyba specjalny klucz? Da się (nie rozbierając) stwierdzić w co powinienem się zaopatrzyć żeby dokonać wymiany? Niestety nie mam czasu uziemić sobie roweru na tydzień, bo wykorzystuje go codziennie i nie chcę z tego rezygnować
Fenthin Napisano 1 Lutego 2011 Napisano 1 Lutego 2011 To, że masz nalepkę Shimano na rowerze nic nie znaczy i sama firma na pewno nigdy nie miała go w fabryce. Właśnie makro często takie nalepki mają. Czy to taki suport? Allegro Tzn, czy ma takie ząbki? Jeśli tak, potrzebujesz klucza do suportu i ściągacza do korb - do kupienia w każdym rowerowym, a żeby wiedzieć, jaki suport potrzebujesz, mierzysz szerokość mufy i długość osi (wałka) suportu. Tyle. Jeśli masz inny, pokaż zdjęcie.