Skocz do zawartości

[Hamulec] Avid juicy - nowe 3 czy używane 7


misiek1994r3

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja wziąłbym Juicy 7, tylko żeby nie miały wycieków. Mogą być ew. do odpowietrzenia i klocki żeby pociągły jeszcze chociaż pół sezonu.

 

EDIT: Dogwill, po co ci link do nówek 3 skoro one są nieużywane i raczej nie będą miały wad :icon_mrgreen: ? No ale mogę się mylić, nie można wykluczyć, czy będą miały wady.

Napisano

Ja nie wiem w jakiej kondycji sa te 7 ale sprzedajacy zapewnia ze sa w satnie bdb. na pewno zapoznam sie z ich faktycznym stanem bardzo dokladnie ale wydaje mi sie ze ta klasa hamulca powinna jezdzic 6 miesiecy w kazdych warunkach

Napisano

To, że sprzedający Cię zapewnia o niczym nie świadczy.

Najlepiej żeby Ci zrobił film na którym mniej więcej widać jak te hamulce działają "na sucho".

 

To w końcu Twoje pieniądze, a nie problem wyrzucić je w błoto.

Napisano

Słuchajcie, jest tak:

-klamki byly sprawdzone przez fachowca w serwisie rowerowym i obydwie sa nieruszone, linki rowniez sa dobre i szczelne

-druga sprawa to zaciski, przedni jest w pełni sprawny a klocków jest 50%, drugi zacisk tez sam w sobie jest dobry ale klocki sa podobno do wymiany

Napisano

Szczerze mówiąc uważam, że nikt z forumowiczów nie powie Ci nic na temat stanu tych 7 nawet bez zdjęcia. To jest przecież wróżenie z fusów. Jeśli Juicy 3 miałyby gwarancję to prawdopodobnie wolałbym je kupić, niż pchać się w nie do końca znane 7. Wybór należy do Ciebie. Jak któryś kolega wyżej napisał to są Twoje pieniądze i możesz z nimi robić co Ci się tylko podoba. =D

Napisano

PO wcześniejszych oględzinach siódemek i stwierdzeniu ich stanu na bdb nawet bym się nie zastanawiał i brał siódemki.

Napisano

Ja również. Jeździłem na 2 takich samych setach (J7 i J3 miały klocki z przodu EBC Gold, tył BBB niebieskie, oba na tarczach Hayes 203, oba odpowietrzone i zalane). Poprostu J3 to był zaledwie spowalniacz przy J7, nawet nie ma co za bardzo porównywać. Bierz sprawne J7, będziesz na pewno zadowolony :).

Napisano

tylko czy J7 na tarczy 203 nie bedzie przesada dla moich magicznych 57 kg?? Nie bede mial mniejszych tarcz poniewaz stara była na mocowanie center lock i z tego co mi wiadomo to nie da sie jej przełozyc na nowa piaste novatec ze standardowym mocowaniem.

Napisano

Jesli DH to pewnie długość przewodu 90 czyli do skrócenia, tył może także. Dochodzi wtedy serwis z wymiana płynu, uszczelek. Dodatkowo na pewno klocki do wymiany i nowa tarcza 160... Pytanie ile taki zestaw - podejzewam ze ok 400 skoro za tyle mozna kupic j3

Napisano

Imho możesz mieć tarczę 203, ja ważę mniej od Ciebie i mam trochę podobny klasowo hamulec i dobrze hamuje, ale do jakiego to ma być amortyzatora?

Napisano

W sumie koledzy słusznie zauważyli, do ceny tych Juicy 7 dolicz sobie koszty:

  • wymiany tarcz
  • wymiany klocków
  • skrócenia przewodów
  • odpowietrzania

I nagle się okazuje, że to wcale nie jest taka okazja, co nie zmienia faktu, że w porównaniu do Juicy 7 trójki to spowalniacze...

Może zapoluj na 5tki?

Napisano

Odradzam Ci J3 poniewaz bywalo z nimi sporo problemow (nie jest to tylko moja opinia) no i strasznie slabe są. Polecam Ci J7 , poniewaz:

1. sily maja pod dostatkiem ( nie jest to opinia wyczytana w internecie , tylko wiem to z wlasnego doswiadczenia)

2. posiadaja regulacje na klamce - przy pomocy pokrętła można łatwo regulować skok dźwigni hamulca (przydaje sie no i mozna to zrobic latwo i szybko , w J5 tego nie ma)

3. polecam je zalac lepszym plynem np motulem rbf 600 lub 660 (pit stop avida to tandeta i sie gotuje)

4. Serwis jest prosty :)

5. Jesli zamierzasz na nich troche pojezdzic to dobrym pomyslem byla by wymiana przewodow Avida na Goodridge'a :)

Napisano

W takim razie nie dawałbym większej niż 180 (185 jeszcze można :P) . Co prawda ja mam w Duro 203 przez rok, trzyma się, ale szkoda ryzykować luz w Epiconie. Tym bardziej, że J7 już na 180 jest bardzo mocny.

Napisano
że J7 już na 180 jest bardzo mocny.
J7 to bardzo mocny hamulec ? To raczej zwykły przeciętniak .

 

j3 vs j7 , wygrywa bezapelacyjnie j7 . Moc ma większą , choć tu dużo zależy od klocków , jednak ta czerwona regulacja to bardzo przydatna sprawa .

 

Pozatym nie wiem dlaczego właściciel ma odrazu skracać przewody , może jeździć z dłuższymi , na pewno w niczym to nie będzie przeszkadzać , waga może minimalnie do góry skoczyć i tyle .

 

 

 

 

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...