Damiano Napisano 5 Stycznia 2011 Napisano 5 Stycznia 2011 Witam! Mniej więcej już wiem, na czym polega "gwarancja warunkowa", jednak nie znalazłem informacji, jak to jest w przypadku rowerów. Miał może ktoś do czynienia z tego rodzaju gwarancją? I jaki był finał, tzn. czy gwarancja została rozpatrzona?
senjiro Napisano 5 Stycznia 2011 Napisano 5 Stycznia 2011 Gwarancja warunkowa- sklep bierze uszkodzony sprzęt, ale nie gwarantuje że uszkodzenie zostanie podciągnięte pod naprawę gwarancyjną- o tym zdecyduje serwis producenta uszkodzonego sprzętu do którego sprzęt ten zostaje wysłany.To tak po krótce.
marcinusz Napisano 6 Stycznia 2011 Napisano 6 Stycznia 2011 Nie ma czegoś takiego jak gwarancja warunkowa. Przyjęcie uszkodzonego towaru to normalny etap postępowania reklamacyjnego, bo czasem sprzedawca musi towar zbadać, aby zdecydować czy gwarancję uznaje czy odmawia jej uznania. Inna sprawa, że np. pewien sprzedawca sprzętu komputerowego powiedział mi, że on nie wie czy gwarancje karty dźwiękowej uznaje, ale może wysłać do serwisu i jeśli reklamacja będzie bezzasadna, to on obciąży mnie kosztami. I może sprzedawcy tak to nazywają, ale to jest najczęściej - moim zdaniem - robienie kupującego w balona. Kupujący nie ma obowiązku korzystać z gwarancji. Jeśli skorzysta z niezgodności towaru z umową, to wcale nie musi interesować się tym, z czyjej pomocy sprzedawca korzysta, aby uznać lub odrzucić roszczenia i ile to sprzedawcę kosztuje.
Damiano Napisano 11 Stycznia 2011 Autor Napisano 11 Stycznia 2011 W moim przypadku wyglądało to tak, że producent nie uznał gwarancji, a dystrybutor tak. W każdym razie sprawa jest już rozwiązana i zakończyła się pomyślnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.