Skocz do zawartości

[Klamkomanetki] wymiana


erico329

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam przy swoim starym rowerze na treningi zwykle klamki i chciał bym zalozyc klamkomanetki , i teraz nasuwa mi sie takie pytanie , gdyż mam przy swoim rowerze kasete 7 biegową , czy założenie prawej klamki na 10 biegów jest dużym problemem czy da sie to wyregulować zakresem dzialania przyezutki tylnej ,czy nie ma z tym zadnego problemu ,chodzi mi o to czy przypadkiem nie będzie tak ze linka pozniej będzie się gdzieś owijała czy coś , nie znam się za bardzo na tym więc wychodzę do was z takim pytaniem , POMOŻECIE ? ;) ( te upatrzone klamkomanetki to Campa veloce niska grupa ale jak na treningi musi starczyc)

 

Bo to że przezutka jest shimano a klamkomanetki były by campy to chyba nie ma rożnicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz tylko zamontować klamkomanetkę 7-ke (ewentualnie 8-ke) mają ten sam skok i odległość między zębatkami.Nic innego nie wchodzi w grę bo nie da się tego wyregulować póżniej. A prawdopodobnie masz wolnobieg nakręcany więc nie ma co się w koszta pchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli campa 7,8 ma taki sam skok co shimano 7,8 ? szczerze to nie szukał bym drugiego kompletu tylko najlepiej prawej klamkomanetki shimano st 6400 stara ultegra 600-tki bo moja podczas kraksy się popsuła a lewa jest dobra , ale nie moge nigdzie takowej dorwac moze ktos z was taką ma na sprzedaz ? Pisałem w dziale ''kupię'' ale odzew zerowy , bardzo mało osob wchodzi w ten dział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Indeksacja w Campagnolo jest zupełnie inna niż w Shimano. W praktyce może komuś udało się to pożenić, ale... nie wydaje mi się, by takie kombinacje działały 100% normalnie.

Są kapitalne klamkomanetki Modolo, kompatybilne i z Campą i Shimano, cała zmiana trybu to bodajże zmiana kilku prostych elementów. Działa nawet z napędami 5-biegowymi i do 9 biegów maksymalnie.