borscik2 Napisano 16 Października 2010 Napisano 16 Października 2010 Witam! Interesuje mnie kupno amortyzatora z firmy ROCK SHOX. Zastanawiam sxie nad kupnem TORY lub RECONA. I nie wiem który wybrać. Który byście doradzili i wybrali?
MonoVan Napisano 16 Października 2010 Napisano 16 Października 2010 ten trzeci... może powiedz do czego ma być ten amor ? ile ważysz ?
mbike Napisano 16 Października 2010 Napisano 16 Października 2010 Witam! Interesuje mnie kupno amortyzatora z firmy ROCK SHOX. Zastanawiam sxie nad kupnem TORY lub RECONA. I nie wiem który wybrać. Który byście doradzili i wybrali? Witam Jakby na to nie patrzeć to Recon jest amortyzatorem lepszym/wyżej pozycjonowanym przez RS. Każdy z modeli ma kilka wersji, ale ogólnie Recon jest lżejszy i najczęściej lepszą kulturę pracy. Awaryjność podobna, raczej na korzyść Tory. Pytań przedmówcy, jak najbardziej na miejscu i poszukiwania amortyzatora (innych części), trzeba zacząć od pytania: a do czego będę używał ? pozdrawiam Adrian
borscik2 Napisano 17 Października 2010 Autor Napisano 17 Października 2010 Do MonoVan: Jaki trzeci? Ważę 62kg jeżdżę troche po asfalcie ale lubię też wjechać w jakiś lasek. Chciałbym mieć go z blokadą przydała by sie. Głownie jednak szosy(na podpkarpaciu na niektórych odcinkach dość dziurawe i wyboiste) ale tak jak mówie laski i polne drogi też zaliczam
PiterForce5 Napisano 17 Października 2010 Napisano 17 Października 2010 Jak Ci pieniędzy nie szkoda to bierz Recona. Bardziej jednak opłaca się Tora. Tora i Recon nie różnią się od siebie zbytnio. Jeżeli ma to być szosa + las to lepiej jest kupić torę a resztę pieniędzy przeznaczyć na coś innego. Nawet nie wykorzystasz całego potęciału Tory nie mówiąc już o Reconie.
gugool Napisano 17 Października 2010 Napisano 17 Października 2010 Recon to lżejsza Tora. Jeżeli nei zależy Ci na wadze kup Torę. Sam ja posiadam i nie żałuję zakupu.
Gość Napisano 18 Października 2010 Napisano 18 Października 2010 Recon. Jest wykonany z innych materiałów, ma inna rurę sterową, golenie górne. Ma mniejszą wagę. Ma bardziej śliskie pokryte innym materiałem, co wiąże się z lepszą pracą. Tora. Wykonana z cięższych materiałów, gorsze golenie. W wersji 302 przestarzały tłumik. W wersji 318 bardzo dobry Motion Control.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.